וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו מבטיח: "לא אכבוש, אבל אינטר תנצח את מילאן"

חלוצה הקמרוני של אינטר אופטימי לקראת הדרבי הגדול של איטליה (21:40, 5). פאטו: "אתן את חיי בשביל לכבוש בדרבי"

כבר במחזור השני ניצב בפני שתיים מהגדולות של הכדורגל האיטלקי אתגר חשוב בדמות הדרבי הגדול, כשאינטר ומילאן ייפגשו בשבת לקרב העירוני בסן סירו (21:40, ערוץ 5). אוהדי שתי הקבוצות עוד לא הספיקו לחמם מנועים בעונת הסרייה A, אבל מהר מאוד ייאלצו להתמודד עם משחק מורט עצבים.

מילאן מגיעה למשחק מעודדת מעט, אחרי ניצחון משכנע במחזור הראשון 1:2 על סיינה, אבל אוהדיה עדיין זוכרים את היכולת החלשה במשחקי המבחן. מנגד, במילאן יודעים שניצחון על אינטר יעלה את הפער ביניהן לחמש נקודות כבר בשלב מוקדם של העונה, וזאת בעקבות התיקו 1:1 הביתי של האלופה במחזור הראשון מול בארי.

"אני יודע שאינטר חזקה, חזקה מאוד", אמר אלכסנדר פאטו, חלוצה הברזילאי של מילאן, שהפך לתקווה הגדולה של האוהדים מאז עזיבתו של קאקה, "הם זכו באליפות והציגו יכולת מצוינת, אבל הם לא בלתי מנוצחים. ניצחון בדרבי הוא תמיד חשוב, כי הוא מעניק ביטחון ותנופה. כבר הספידו אותנו אחרי משחקי קדם העונה, אבל הוכחנו שזה לא נכון". כשנשאל פאטו מה יהיה מוכן לתת תמורת כיבוש שער בדרבי, אמר: "אתן את החיים שלי. כדורגל זה כל חיי, זה הכל".

אטו מבטיח ניצחון

אצל אינטר המצב שונה לחלוטין. אינטר הרשימה מאוד במשחקי ההכנה, אבל התקשתה דווקא במשחקיה הרשמיים, כשלא הצליחה לגבור על בארי בליגה ועל לאציו בסופר קאפ. נדמה שעכשיו מצב רוחו של ז'וזה מוריניו עלה, אחרי צירופו של ווסלי סניידר מריאל מדריד תמורת 15 מיליון יורו (אגב, מוריניו סיפר כי שכנע אותו להגיע בהודעות SMS), אך ספק אם ההולנדי ייקח חלק במשחק.

שחקן נוסף שנמצא באור הזרקורים הוא כמובן סמואל אטו הקמרוני, שמתרגש לקראת הדרבי. "אני מקווה שהדרבי יספק לאוהדים כדורגל שמח והרבה רגעי שמחה", אומר החלוץ, "עם כל הכבוד למילאן, אני מאמין שאנחנו ננצח. אני לא חושב שאני אכבוש, אבל אני בטוח שאינטר תנצח. אנחנו עובדים קשה, ומתקדמים בכיוון הנכון. יש לנו את מוריניו, ואם אתה לא מנצח איתו, לא תוכל לנצח עם אף אחד".

ועוד ממוריניו. הפורטוגלי החליט לצאת למתקפה על התקשורת, שלטענתו, סילפה את דבריו לגבי סולי עלי מונטארי וצום הרמדאן. "אם משהו יקרה לי, אתם תהיו אחראים. אני יודע מה אמרתי. אמרתי שאי אפשר לבקר את ההחלטה של מונטארי כי היא קשורה לדת ואמונה. זה נראה שאני מקבל את זה. מעולם לא אמרתי לו לשכוח מהאמונה שלו. אם מישהו מהקהילה האיסלמית כועס עליי, זה באשמתכם", הטיח המיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully