וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "זאת לא יכולה להיות מילאן שלי"

מאמן הרוסונרי מנסה להרגיע את האוהדים אחרי משחקי ההכנה המאכזבים: "הבעיות לא טקטיות, אלא פסיכולוגיות"

אוהדי מילאן בלחץ. לא רק שהקבוצה איבדה את כוכבה הבלתי מעורער קאקה ואת מאמנה הדומיננטי קרלו אנצ'לוטי, בינתיים היא אף מזייפת במשחקי ההכנה, ועם שמונה משחקים ברציפות ללא ניצחון, במהלכם רשמה לא מעט הפסדים מביכים ויכולת חלשה, הלחץ גובר על המאמן החדש לאונרדו.

הערב (שני) מילאן תפגוש את יובנטוס בגביע ברלוסקוני, ושבוע לפני פתיחת הסרייה A, לאונרדו נאלץ להרגיע את האוהדים. "היום לראשונה יעמוד לרשותנו סגל מלא, ונהיה חייבים לקחת את המשחק הזה ברצינות", אמר הברזילאי, שזוכה לביקורות בתקשורת האיטלקית, וזאת על אף שהעונה טרם התחילה, "לא רוצה להשתמש בפציעות כתירוץ, אבל היעדרותם של כמה שחקני מפתח בהחלט הורגשה. לא הרשמנו, אי אפשר להכחיש את זה, אבל לא ייתכן שמילאן שלי תיראה ככה".

קלאס יאן הונטלאר ערך את הופעת הבכורה שלו בהפסד האחרון ליובנטוס, אבל רונאלדיניו שוב לא הצליח להרשים ונראה מאכזב. "זה יישאר הסגל הבסיסי, אולי נצרף בלם", אמר לאונרדו, "רונאלדיניו לא מימש את הפוטנציאל שלו בשלוש השנים האחרונות, אבל הוא משתפר. הוא חייב לקחת אחריות ולהיות יותר יציב, אבל אין לי תלונות אליו. אנחנו צריכים לשנות את הגישה בקבוצה יותר מאשר את הטקטיקה, הבעיות הן בעיקר פסיכולוגיות. יש פה שחקנים אלופים, ולא ניכנס למרה שחורה. מה שבטוח, אי אפשר שמילאן תמשיך להיראות ככה".

גם באינטר לא קל

נבחרת בחריין המחישה אתמול לאינטר שגם לה לא מצפה עונה קלילה ופשוטה. אינטר אומנם ניצחה בקושי 0:1, משער בודד של מאנסיני במחצית השנייה במשחק שנערך בקאפנברג אוסטריה, אבל ז'וזה מוריניו מסיק את המסקנות.

"נתקלנו במצבים בהם ניתקל הרבה העונה בסאן סירו, כשקבוצות מתגוננות מולנו עם 11 שחקנים מאחורי הכדור", יודע מוריניו, שלפחות הביע שביעות רצון מכושרו של פטריק ויירה, "זה מה שמצפה לנו העונה, וכדאי שנתרגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully