וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורינו ירדה לסריה B

הקבוצה שזכתה ב-7 אליפויות נפרדה מהליגה העליונה אחרי הפסד 3:2 ברומא. מאלדיני ערך הופעה אחרונה בקריירה, ב-0:2 על פיורנטינה

עונת הכדורגל 2008/9 באיטליה הגיעה היום (ראשון) לסיומה כשהכותרת היא משחקו האחרון של פאולו מאלדיני אחרי קריירה ענפה בת 24 שנים. בנוסף גם לואיס פיגו רשם את משחקו האחרון בקריירה ואת הסיפור העצוב של היום סיפקה טורינו, מועדון מפואר שזכה ב-7 אליפויות, אבל היום ירד ליגה.

42 שערים נכבשו היו במחזור הסיום של העונה, כשממש על קו הסיום גם כובש זלאטן איברהימוביץ' צמד, מעלה את מאזנו ל-25 שערים העונה וזוכה בתואר מלך השערים של הסריה A.

אינטר האלופה, יובנטוס ומילאן עלו אוטומטית לליגת האלופות בעוד פיורנטינה תתחיל את דרכה במפעל בשלב המוקדמות. הוויולה סיימו את העונה עם מספר נקודות זהה לזה של גנואה ועם יחס שערים נחות לעומתה, אבל הקדימה את הרוסובלו בזכות מאזן טוב יותר במשחקים בין השתיים העונה.

בצד השני של הטבלה אל רג'ינה ולצ'ה שכבר ירדו הצטרפה כאמור טורינו. גנואה ורומא ישתתפו בליגה האירופאית אחרי שסיימו במקומות 5 ו-6 בהתאמה, כמו גם לאציו, שזכתה בגביע.

רומא - טורינו 2:3

הגרנאטה ידעו שגם ניצחון חוץ באולימפיקו לא יבטיח להם הישארות בליגה ואם לא די בצרות, הם הגיעו ללא שבעה שחקנים מורחקים, זכר למהומה בשבוע שעבר בתום ההפסד לגנואה. זה לא הפריע לתומאסו ואילטי להעלות את האורחים ליתרון בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-9, אבל ז'רמי מנז איזן בדק ה-35 ומירקו ווצ'יניץ' לא התחשב ברצונות של טורינו והשלים מהפך 16 דקות לסיום המשחק. 8 דקות לסיום הכשיל איבן פרנצ'סקיני את מרקו קאסטי ברחבה והורחק ופרנצ'סקו טוטי קבע 1:3 בפנדל. ניקולה ונטולה עוד צימק בדקה ה-88, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור טורינו, שנשרה לליגה השנייה.

בולוניה - קטאניה 1:3

בבולוניה ידעו שבזכות מאזן המשחקים הפנימי שלהם נגד טורינו, ניצחון ישאיר אותם בליגה גם במקרה של שוויון נקודות בין השתיים כמו ערב המחזור, והתפנו לעבודה בצורה מהירה וקולעת. ניקולה מינגציני, שערב המשחק הצהיר ש"אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים לנצח בבית", המתין 5 דקות בלבד לפני שהוא העלה את הרוסובלו ליתרון וקלאודיו טרצי הכפיל כעבור 21 דקות. טקיוקי מורימוטו עוד צימק בדקה ה-50, אבל מרקו די ואיו כבש את שערו ה-24 העונה בדקה ה-68 והבטיח לבולוניה עונה נוספת בליגה הבכירה.

פיורנטינה - מילאן 2:0

לשתי הקבוצות היה הרבה על מה לשחק, כשהקבוצה הביתית יודעת שניצחון בפער של שני שערים יקפיץ אותה מעל יריבתה וימנע ממנה השתתפות בסיבוב מוקדמות של ליגת האלופות, אבל עם כל הכבוד לרצונות ולשאיפות של כולם, את תשומת הלב ריכז פאולו מאלדיני, שערך הופעה 902 ואחרונה בקריירה, כולה באותה קבוצה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת פתח קאקה את ההבקעות עם שער בדקה ה-55 ופאטו הכפיל בדקה ה-76 כדי להיפרד יפה מהקפטן הוותיק וכנראה שגם מדייויד בקהאם וקרלו אנצ'לוטי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אינטר - אטאלנטה 3:4

האלופה נפרדה מאוהדיה וגם מלואיס פיגו הפורש במשחק שמאנם נערך לפורוטוקול, אבל היה מלא שערים ומהפכים. כבשו לאינטר: סולי מונטארי (6), זלאטן איברהימוביץ' (12, 81), אסטבן קמביאסו (80). לאטאלנטה: כריסטיאנו דוני (10, 53), לוקה צ'יגאריני (25)

יובנטוס - לאציו 0:2
ליובנטוס: וינצ'נזו יאקווינטה (3, 59)

גנואה - לצ'ה 1:4
לגנואה: בושקו ינקוביץ' (22), דומניקו קרישיטו (52), דייגו מיליטו (56, 67) ללצ'ה: סימונה תיריבוקי (32)

נאפולי - קייבו 0:3
לנאפולי: פרנצ'סקו מוטרנבינו (4), מריאנו בוליאצ'ינו (7), אינסיו פיה (19)

רג'ינה - סיינה 1:1
לרג'ינה: כריסטיאן סטואני (45, פנדל), לסיינה: מסימו מקארונה (76)

אודינזה - קליארי 2:6
לאודינזה: קוואדו אסמואה (10), סימונה פפה (11), אנטוניו פלורו פלורס (15), ג'אובני פסקוואלה (58), פאביו קוואליירלה (81), אודיון איגהלו (89). לקליארי: רוברט אקוופרסקה (55, פנדל), אנדראה פרולה (57)

פאלרמו - סמפדוריה 2:2
לפאלרמו: פבריציו מיקולי (8), דוידה סוצ'י (42). לסמפדוריה: ג'יאמפאולו פאציני (45), מריוס סטנקביצ'יוס (59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully