וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביובה מגבים את ראניירי. לארבעה משחקים

מנכ"ל המועדון ביקש מהשחקנים להיות מאוחדים עד סיום העונה, אבל הודה: "אח"כ נראה מה יהיה". ברומא: סנסי לא מוכרת את המועדון

מנכ"ל יובנטוס, ז'אן-קלוד בלאן, גיבה אמש (שלישי) את מאמן הקבוצה, קלאודיו ראניירי, אבל הודה בראיון לטלוויזיה שהמצב לא דומה לזה מלפני כמה שבועות או חודשים, מה שבוודאי רק יגביר בימים הקרובים את ההערכות לפיהן המאמן לא ימשיך על הקווים של הגברת הזקנה בשנה הבאה.

לפני מספר שבועות הצהיר בלאן שראניירי זוכה לגיבוי מלא בכל מקרה, אבל אתמול בסך הכל ביקש מהקבוצה "להיות מאוחדת בארבעת המשחקים שנותרו עד סיום העונה". המנכ"ל הזעיק אתמול את המאמן לישיבה דחופה במשרדי המועדון ולאחר מכן ניהל שיחה בת שעה וחצי עם שחקני הקבוצה, שלא ניצחה כבר שבעה משחקים ברציפות.

"מה קורה ליובה? יש רגעים קשים בספורט והעובדה לפיה לא ניצחנו 45 יום ברציפות מכבידה עלינו", אמר בלאן, "נתרכז בארבעת המשחקים שנותרו עד סיום העונה וננסה לעשות את הטוב ביותר. יש לנו את האיכות ואת היכולת המנטלית לצאת מהמצב הזה. ביקשתי מכולם להיות מאוחדים בארבעת המשחקים הללו, אחרי זה נראה מה יהיה".

בלאן גם הכחיש פרסומים לפיהם צ'ירו פרארה יחליף את ראניירי אם יובה תפסיד למילאן במשחק הליגה הקרוב: "אנחנו בצד של ראניירי. זה רגע קשה, אבל מספיק עם הביקורות. אני דורש שיינתן כבוד לאנשים שעובדים כאן".

סנסי לא מוכרת

נשיאת רומא, רוסלה סנסי, הצהירה אמש שמשפחתה תמשיך לנהל את המועדון ולמעשה שמה קץ להערכות של העיתונות האיטלקית לפיהן היא מבקשת למכור אותו.

"לרומא יש מודל ניהולי משלה ויש לנו תכנית לכיסוי החובות ולהחזרת המועדון לצמרת העולמית", נפתחה ההודעה הרשמית של הנשיאה, "אני רוצה להדגיש שכל אחד ממשפחת סנסי הסכים שנמשיך לנהל את המועדון עם אותם מוטיבציה, נחישות וביטחון".

אביה של רוסלה, פרנקו סנסי, היה נשיא המועדון מ-1993 עד למותו ב-2008, אז נטלה הבת את ניהול המועדון לידיה. רומא חווה את אחת מהעונות הגרועות שלה בשנים האחרונות וכרגע היא מדורגת במקום השישי בטבלה, כשהסיכוי שלה להגיע לליגת האלופות בשנה הבאה קטן ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully