וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מסרבת לשחרר את אמאורי לנבחרת ברזיל

החלוץ סופסוף זומן לסלסאו, אבל בקבוצתו רוצים שיתרכז במאבקים שלה בליגה ובאירופה. ראניירי: "פער 9 נקודות מאינטר יהיה גדול"

הפסד 3:2 אמש (שבת) לקליארי הפך להפסד השני ברציפות של יובנטוס ואחרי שהגברת הזקנה הייתה קרובה כדי 3 נקודות מאינטר שבפסגה לפני כשבועיים, הרי שהיום תוכל להגדיל האלופה את הפער ממנה ל-9.

"לקליארי מגיע הקרדיט, הם שיחקו טוב", אמר מאמן יובה, קלאודיו ראניירי, "חבל שספגנו שלושה שערים במתפרצות. היינו צריכים להיות רגועים יותר כשהולבנו. ספגנו חמישה שערים בשני משחקים, ככה שמשהו לא עובד".

על הפער מאינטר הוסיף המאמן: "9 נקודות יהיו פער גדול, אבל עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו. התרחקנו מהמקום הראשון ועכשיו אנחנו צריכים לשכוח מהדברים הלא טובים. אנחנו צריכים לבדוק מה אנחנו עושים לא טוב".

ועוד מיובנטוס: חלוץ הקבוצה, אמאורי, הוזמן סופסוף לנבחרת ברזיל, אבל יתכן שהבכורה שלו במדי הסלסאו תצטרף להידחות או אפילו להתבטל מכיוון שהביאנקונרי לא מתכוונים לשחררו.

אמאורי, שמחזיק גם באזרחות איטלקית ונחשב מועמד להיות מוזן גם לאזורי, זכה להזמנה של דונגה למשחק ידידות מול אותה איטליה בעוד כ-10 ימים, אבל נשיא יובה, ג'אובני קובולי ג'ילי, אמר: "הדד-ליין לבקשה עבר, כך שאם ההתאחדות הברזילאית תודיע לנו שהיא רוצה שהוא ישוחרר למשחק, אנחנו נסרב. אנחנו צריכים להתרכז עכשיו במשימות הבאות של יובנטוס ואמאורי צריך להיות איתנו בזמן הזה. אני רוצה להדגיש שזו החלטה של יובנטוס ושלשחקן אין כל קשר לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully