וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל נגד מילאן, המו"מ

28.7.2007 / 17:30

שתי האימפריות ייפגשו בטורניר הכנה, ההנהלות ידונו במעבר של בפטיסטה למילאנו וקאקה למדריד: "זו הזדמנות שקאקה חייב לשקול"

מילאן וריאל מדריד ייפגשו בשבוע הבא (5-3 באוגוסט) במוסקבה במסגרת טורניר הכנה לקראת העונה, יחד עם פ.ס.וו איינדהובן ולוקומוטיב מוסקבה. הדיווחים באיטליה טוענים כי שתי האימפריות ינצלו את הפגישה כדי לדון בעתידם של ז'ויליו באפטיסטה וקאקה.

הרוסנרי יבקשו לקנות מריאל את החלוץ הברזילאי ז'וליו באפטיסטה תמורת 12 מיליון יורו, לאחר שהוא חוזר לשורות האלופה הספרדית אחרי שהושאל לארסנל. מהצד השני, ריאל מדריד עדיין לא ויתרה על האפשרות לצרף את קאקה, ולפי "מארקה" הספרדי היא מוכנה להציע עליו סכום שיא של 90 מיליון יורו.

קאקה כבר הכחיש את השמועות האלה, כולל במהלך השבוע הנוכחי, ואמר ש"הדלת למדריד אף פעם לא הייתה פתוחה". ובכל זאת, העיתון "גלובספורט" מדווח כי אחד מסוכניו של קאקה, דייגו קוטשו, טוען כי "הפעם מדובר בהצעה שתגרום למילאן לשנות את דעתה. זאת הזדמנות שקאקה יהיה חייב לשקול ברצינות".

עכשיו נראה את מילאן אומרת לא לסכום כזה. אם אלופת אירופה תאשר את ההצעה, הרי שזו תהיה העברת השיא של ריאל, הרבה מעבר ל-72 מיליון הדולרים ששולמו עבור הבאתו של זינאדין זידאן מיובנטוס.

ילד הפלא בדרך לפורטוגל?

בנפיקה הפורטוגלית מתקרבת לרכישת הכוכב האמריקאי, פרדי אדו. הצעיר, שנבחן במנצ'סטר יונייטד ולא הרשים את אלכס פרגוסון, מתקרב כעת דווקא לענקים מליסבון. האמריקאי לא ממהר לסגור עם בנפיקה, מכיוון שבשאיפתו לעבור לאלופה הספרדית, ריאל מדריד. "אני לא רוצה לקחת החלטה מהירה מדי, מכיוון שמדובר בחיים שלי", סיפר אדו בן ה-18 לכלי התקשורת האמריקאיים.

"זו החלטה חשובה ואני רוצה לקחת את הזמן לפני שאקבל אותה. אני פשוט נותן לסוכנים שלי לנהל את העניינים הלוגיסטיים ואת כל השיחות" סיפר אדו, שהרשים באליפות העולם לנבחרות עד גיל 20 והוזכר גם כמועמד למספר קבוצות מאיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully