וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: כך התעלפתי לפני גמר המונדיאל ב-98'

25.2.2007 / 16:41

חלוץ נבחרת ברזיל נזכר באירועי אותו יום מוזר בגמר מונדיאל 98', כשאיבוד הכרה מסתורי פקד אותו מול צרפת. יובה במסע קניות

רונאלדו, שפורח במילאן אחרי התקופה הלא קלה שעבר בברנביאו, מרגיש כנראה מספיק טוב כדי לדבר על עודף המשקל ולהיזכר באותה התעלפות מסתורית בגמר גביע העולם מול צרפת.

חלוץ נבחרת ברזיל אמר בראיון שמתפרסם היום בתקשורת האיטלקית: "עברו 10 שנים מאז שלבשתי לראשונה את החולצה של אינטר. אני עדיין מלא מוטיבציה ורעב, וזו הסיבה שהגעתי למילאן. זה האתגר הכי גדול שלי, וזה מה שהופך את הכדורגל לתשוקה".

על חייו כשמנמן רודף דוגמניות אמר הפנומן: "נכון שאיבדתי חלק מהתזמון שלי, אבל אני עדיין יכול לעשות דברים יפים בספרינטים קצרים. אבל אני עדיין גרוע במשחק ראש, לא עוזר כמה שאני מתאמן", מקונן רונאלדו.

בהמשך הראיון מתייחס הכובש העגלגל לרגע הקודר ביותר בקריירה שלו - אותה מחלה משונה שפקדה אותו ממש לפני גמר גביע העולם ב-1998. "אני זוכר הכל. יצאתי מהחדר לאורחת צהריים והרגשתי חולה. התעלפתי לחמש דקות בערך, אני חושב. אז הרופאים הגיעו וגם לאונרדו (חברו לנבחרת) היה שם. היה לי קר ולא הבנתי מה קורה, וכשהתעוררתי הכל היה כרגיל. אני זוכר שליאו הלך איתי למסעדה, ולא הבנתי למה הוא אומר לי שגמר המונדיאל זה לא כזה ביג דיל".

החלוץ לא היה אמור להיכלל בסגל לאותו גמר מול צרפת, אבל הוכנס בחזרה ברגע האחרון. "לא הבנתי למה הוא אומר לי את כל זה דווקא ביום המשחק, ומסביר לי שיש עוד דברים חשובים בחיים כמו משפחה ואהבה. שאלתי אותו למה הוא מתכוון והוא אמר שאני אבין יותר מאוחר".

יובה יוצאת לשופינג

לא נראה שיש כוח בעולם שיעצור את יובנטוס מלחזור בשנה הבאה לליגה הבכירה, והיא אכן נערכת למסע רכש בהתאם. המאמן דידייה דשאן מודה שקפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד, הוא המטרה העיקרית של הקבוצה. "אנחנו צריכים שחקנים מנוסים במרכז השדה, שיש להם פיזיות וגם הרבה טכניקה", אמר המנג'ר לעיתון איטלקי.

"אם יהיה לנו צ'אנס להחתים את סטיבי ג'י, אני אישית ארכב לשדה התעופה על אופניים כדי לאסוף אותו כדי לא להסתכן בעיכובים", מבטיח קואץ' דשאן. "יובנטוס צריכה להתביית על שחקנים כמוהו אם אנחנו רוצים לעשות את קפיצת המדרגה", סיכם המאמן. שמו של ג'רארד הוזכר כמועמד להחלפה עם דויד טרזגה מיובה, שמאמן ליברפול רפא בניטז היה מאוד רוצה לראות אצלו בסגל.

על כך אמר דשאן: "העתיד של טרזגה תלוי במוטיבציה ובתשוקה שלו. נשארה לו רק שנה אחת בחוזה, אז זה עניין מורכב. אנחנו זקוקים לחלוץ שיכול להבקיע לפחות 20 שערים בעונה, אבל אין הרבה כאלה בשוק".

מי שבא ברוך הבא

הגברת הזקנה לא מסתפקת בזה, ומנסה להביא לדלה-אלפי גם את לוקה טוני, שהיה מלך השערים בסרייה A בשנה שעברה. דשאן מתלהב: "בשנתיים האחרונות הוא חולל מפולת שלגים של שערים, הוא יהיה אידאלי בשבילנו". המאמן הסביר עוד ש"הוא איטלקי ולכן לא יצטרך זמן להסתגל לליגה, הוא יכול להיות פתרון טוב בהתקפה יחד עם טרזגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully