וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידורף חתם על הארכת חוזה במילאן

24.1.2007 / 9:06

הקשר בן ה-30 יישאר בסן סירו עד 2011. סגן הנשיא גליאני: "פתחנו במו"מ על רכישת רונאלדו". איטליה משתגעת מהמושאל של יונייטד, ג'יוזפה רוסי

מגמת ההצערה של מילאן נמשכת עם החתימה על חוזה חדש עם הקשר העולה קלרנס סיידורף בן ה-30. ההולנדי יישאר בסן סירו עד קיץ 2011. מאז שהגיע מאינטר ב-2002/03 תפס סיידורף מקום של קבע בקישור של קרלו אנצ'לוטי, וסייע לקבוצה לזכות בליגת האלופות, הפעם השלישית שההולנדי זוכה להניף את הגביע היוקרתי. בארון הגביעים שלו במילאן ישנו גם הסקודטו והגביע האיטלקי. הוא החל את הקריירה שלו באייאקס, ממנה עבר לסמפדוריה, ריאל מדריד ואינטר.

כשיסיים את חוזהו הוא יהיה בן 34, והמשמעות ככל הנראה היא שיסיים את הקריירה שלו כרוסונרי.

בין לבין מנסים במילאן להחדיר עוד דם רענן ותוסס לסגל, בדמות הכשרון הברזילאי של ריאל מדריד. "אנחנו מנהלים מו"מ עם ריאל על רונאלדו", הודה סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני. "אנחנו מעוניינים בו, וכבר התקיימה פגישה, אבל עדיין לא דנו על מחירים".

אתמול (שלישי) הושלמה החתמתו של המגן מאסימו אודו מלאציו. מילאן גם מעוניינת במגן האורוגוואי בן ה-19 מרטין קאסרס, אך גם יובנטוס בתמונה.

כל איטליה מעוניינת בחלוץ של פרגי

השער של ג'יוזפה רוסי הצעיר מול טורינו ביום ראשון, בבכורה שלו בסירייה A במדי פארמה הובילה להתעניינות של לא מעט מהגדולות האיטלקיות, וגם של ברצלונה. סוכנו של החלוץ בן ה-19, שמושאל ממנצ'סטר יונייטד, מספר כי נציגים של מילאן, יובנטוס, רומא ואינטר התקשרו אליו כדי לברר לגבי האפשרות שיגיע אליהם בעונה הבאה.

"במנצ'סטר מעריכים אותו מאוד ואף דחו הצעה עבורו בשווי של 4.2 מיליון ליש"ט לפני פתיחת העונה", סיפר הסוכן. "אבל נראה לי שהוא מתאים יותר לכדורגל האיטלקי". כזכור, רוסי נכשל כשלון חרוץ בהשאלה לניוקאסל, וכמעט לא זכה לדקות משחק.

על משבצת החלוץ של אלכס פרגוסון יושבים כעת ווין רוני, לואיס סאהה, אולה גונאר סולשיאר והנריק לארסון, כשהאחרון צפוי לעזוב הקיץ. ומכיוון שהמנג'ר האגדי מעוניין להביא לקראת העונה הבאה חלוץ נוסף, ייתכן שלא תהיה לו ברירה אלא לוותר על הכשרון הצעיר.

חדשות נוספות:

* פורטסמות' במו"מ עם אודינזה בניסיון להביא לאנגליה את הגנאי סוליי מונטארי. האיטלקים דורשים 15 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-22, סאשה גאידמק ופומפי מוכנים לשלם רק 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully