וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו רק פתח את הפה

11.2.2006 / 21:15

מנג'ר צ'לסי הציב השבוע תאריך יעד לזכייה של קבוצתו באליפות אנגליה, אבל לא צפה שיפסיד למידלסבורו 3:0. ליברפול חזרה לנצח

המחזור ה-26 בפרמיירשיפ נפתח עם 0:1 קטן לליברפול בוויגאן. זוכרים רצף הניצחונות של ליברפול מלפני חודש? מאז הפסידה אלופת אירופה בשלושה מארבעת משחקי הליגה שלה (ברביעי סיימה בתיקו), מה שמסביר אולי את הלחץ של האדומים במחצית השניה של משחק החוץ מול וויגאן הפצפונת. רובי פאולר עלה בהרכב לראשונה מאז חזר לאנפילד, וראה את סאמי היפייה כובש שער ליגה ראשון אחרי 46 משחקים עבור האדומים בדקה ה-30. לאחר מכן, נסוגו האדומים לשערם, אבל בשורה התחתונה השיגו את מבוקשם - 3 נקודות.

מידלסברו - צ'לסי 0:3

הפתעה גדולה נפלה הערב (שבת) ברייברסייד, אצטדיונה הביתי של מידלסבורו, כשהמקומיים, הממוקמים בחלק התחתון של הטבלה, ניצחו בקלילות את המוליכה הגאה צ'לסי 0:3.

בורו עלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה. יעקובו הצליח לצאת עם הכדור בעימות מוצלח מול מייקל אסיין, ושלח את פאביו רושמבאק. הקשר הברזילאי התגבר על ג'ון טרי וכבש, 0:1 למקומיים. צ'לסי יצאה ולחצה, אבל נסיונות של פרנק למפארד נהדפו על יד ההגנה האדומה. דקה לסיום המחצית כבר 0:2 למידלסבורו. סטוארט דאונינג בעט כדור שפגע בטרי וחדר לרשת. צ'לסי המשיכה לנסות לחזור למשחק גם עם פתיחת המחצית השנייה, אבל הסתפקה בנסיונות עקרים של קרספו ושל מאניש. בדקה ה-68, הרג איגביני יעקובו את המשחק. החלוץ הניגרי עצם עיניים, דמיין שהוא עדיין משחק מול בלמי ליגת העל הישראלית, ויצא לדרך. יעקובו חלף על פני קארבליו, הקדים את טרי, וכבש מול צ'ך. 0:3 מצויין למידלסבורו בסיום.

ארסנל - בולטון 1:1

ארסנל אירחה הערב את בולטון בחשש רב. הסטטיסטיקה מראה שידה של הקבוצה הצפונית, הייתה על העליונה העונה במפגשים קודמים, וגם הפעם לא הצליח ארסן וונגר לגבור על סם אלרדייס.

בולטון עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-12. הגנת ארסנל שעדיין חסרה את סול קמפבל, שעל פי הסיבה הרשמית נעדר בגלל פציעה, אבל השמועות בממלכה דובקות בסיבות אישיות, לא הצליחה להרחיק כדור פשוט. קווין נולאן, קפטן בולטון, השתלט על הכדור, ובעט מ-16 מטרים מעל לאהמן, לרשת. ארסנל שניסתה להשוות, נתקלה במשחק הקשוח והאופייני של חניכיו של ביג סם, ובדקה ה-33 נאלץ חוזה רייס לצאת אחרי בנפצע בתיקול עם שחקן יריב. המשחק התחמם, ושחקני ארסנל העצבניים ניכנסו לתיקולים חזקים גם הם. ארסנל לחצה במהלך כל המחצית השנייה, אבל בולטון המשיכה להסתגר. יוסי יאסקליינן, שוערה הפיני של האורחים, המשיך להצטיין, ועצר נסיונות של פירס בדקה ה-78, ופברגאס בדקה ה-80. לבסוף, נשא הלחץ פרי וגם יאסקליינן נכנע. בדקה השלישית בתוך תוספת הזמן הגיע ג'ילברטו ראשון לכדור רוחב, וכבש. 1:1 בסיום.

פורטסמות - מנצ'סטר יונייטד 3:1

ניצחון מצוין של יונייטד, שכנראה כבר לא תיקח אליפות, אבל עדיין מנסה להילחם על הכבוד שלה. בדקה ה-17 ריאן גיגס עשה דאבל פס עם ואן ניסטלרוי ובעט לקורה, רווווד השתלט על הריבאונד פנימה. בדקה ה-37 רונאלדו כבש אחרי טעות של דין קיילי, השוער של פומפי, ורוני בדקה ה-44 בישל את השני לרונאלדו. בדקה ה-87 צימק מתיו טיילור ל-3:1. תוצאה יפה ליונייטד, פורתסמות' של גאידמק לא מצליחה להמריא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שאר המשחקים

אסטון וילה - ניוקאסל 2:1
לוילה: מור 16 לניוקאסל: אמאובי 2, אנוגביה 29

אברטון - בלקבורן 0:1
לאברטון: איאן טרנר 9

פולהאם - ווסט ברומיץ' 1:6
לפולהאם: הלדר הלגוסון 4, 40, ראדזינסקי48, קרטיס דייויס 58 (עצמי) קולינס ג'ון 83, 90 לווסט ברומיץ': קווין קמפבל 85

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully