וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סיטי, צ'לסי ויונייטד ניצחו, 1:1 בדרבי של ליברפול ולונדון

האלופה גברה 2:4 על האל (למפארד שוב כבש), המוליכה הביסה 0:3 את וילה, האדומים השיגו 1:2 קשה על ווסטהאם (רוני כבש והורחק). ג'אגיילקה השווה עם שער אדיר בדקה ה-90 וקבע תיקו בין אברטון לליברפול, ארסנל וטוטנהאם נפרדו בתוצאה דומה

שחקני אברטון חוגגים עם פיל ג'אגיילקה (מימין). GettyImages
הרגע הגדול שלו. פיל ג'אגיילקה, מימין/GettyImages

המחזור השישי בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם הדרבי הדרמטי של ליברפול, בו נפרדו ליברפול ואברטון ב-1:1 ונמשך עם משחקיהן של כל הגדולות. צ'לסי שמרה על הפסגה עם 0:3 בביתה על אסטון וילה, מנצ'סטר סיטי איבדה יתרון כפול אבל ניצחה 2:4 בחוץ את האל סיטי ומנצ'סטר יונייטד הלחוצה גירדה 1:2 על ווסטהאם במשחק עצבני, בו ויין רוני כבש והורחק. שער מספרת מדהים לגרציאנו פלה ב-1:2 של סאות'המפטון על קווינס פארק ריינג'רס. הדרבי השני של היום, זה של צפון לונדון, נעל את השבת עם 1:1 בין ארסנל לטוטנהאם.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כבש והורחק. ויין רוני אחרי האדום/רויטרס

ארסנל - טוטנהאם 1:1

שתי השכנות מצפון לונדון נפגשו כהרגלן לדרבי טעון. ארסן ונגר השאיר את אלכסיס סאנצ'ס מחוץ להרכב וראה איך היריבה עולה ליתרון מפתיע בתחילת המחצית השנייה משער של נאסר צ'אדלי, אחרי טעות של פלאמיני. זה היה השער הראשון של טוטנהאם מול ארסנל אחרי שלושה משחקי דרבי עקרים, אבל זה לא הספיק אחרי שאוקסלייד צ'מברליין איזן, 16 דקות לסיום. ארסנל איבדה במהלך המשחק את ארטטה וראמזי שנפצעו, כאשר גם ג'ק ווילשר נראה פגוע, אבל המשיך לשחק. ארסנל במקום הרביעי עם 10 נקודות, טוטנהאם שמינית עם שמונה נקודות.

דקה 21: וולבק ניסה בעיטה מפינת הרחבה, היישר לידיים של לוריס.

דקה 23: אוקסלייד צ'מברליין ניסה להגביה, לוריס נאלץ להתעופף כדי להציל. לאחר מכן, וולבק הניח לווילשר, שבעט חזק ולוריס קלט.

דקה 28: הקפטן של התותחנים, מיקל ארטטה, נאלץ לצאת בגלל פציעה. פלאמיני נכנס במקומו.

דקה 43: אוקסלייד צ'מברליין בעט חזק מחוץ לרחבה, לוריס הציל וטוטנהאם יצאה למתפרצת. צ'אדלי הגיע למצב קורץ, אבל סיפק בעיטה מביכה.

דקה 45+1: עוד פציעה לארסנל. ראמזי נפגע, קאסורלה נכנס במקומו.

דקה 50: אוזיל הגיע למצב טוב מול לוריס, הצרפתי שוב היה במקום.

דקה 56: גול! פלאמיני איבד כדור לאריקסן, שהעביר ללאמלה וזה מצא את צ'אדלי, שכבש מקרוב. 0:1 לטוטנהאם, התותחנים בהלם.

דקה 58: איזו הצלה של לוריס. מרטסאקר נגח כדור חופשי, השוער הציל שער בטוח על הקו.

דקה 72: צ'יימברס הפציץ מרחוק, הכדור שפשף את המשקוף והלך החוצה.

דקה 74: גול! התותחנים משווים. הכדור טייל ברחבה בהתקפה ארוכה של ארסנל, הגנת טוטנהאם לא הצליחה להרחיק ואחרי שוולבק פספס, אוקסלייד צ'מברליין כבש מקרוב. 1:1 באמירויות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
נאסר צ'אדלי שחקני טוטנהאם חוגגים שער. GettyImages
צ'אדלי והחברים חוגגים יתרון זמני/GettyImages

ליברפול - אברטון 1:1

זה אמור היה להיות המשחק של סטיבן ג'רארד. קפטן ליברפול, השריד היחיד מההפסד האחרון לאברטון באנפילד ב-27 בספטמבר 1999 - בדיוק לפני 15 שנה - נחלץ לעזרת חבריו המחמיצנים וסובב כדור חופשי לרשת בדקה ה-65. ליברפול נראתה בדרך לניצחון ביתי שאולי יוציא אותה לדרך חדשה אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, אך בתוספת הזמן הגיע פיל ג'אגיילקה ושלח ימנית אימתנית לחיבורים של סימון מיניולה. שער מרהיב של בלם נבחרת אנגליה, שהעניק לאברטון נקודה שישית העונה בצורה דרמטית במיוחד והותיר את ברנדן רוג'רס ושחקניו מתוסכלים. איזה פינאלה לדרבי.

דקה 8: סטרלינג בעט כדור חזק שפגע ביד של בארי בתוך הרחבה, אבל השופט מרטין אטקינסון לא העניק לליברפול פנדל.

דקה 11: איזו הצלה של הווארד. כדור קרן מצד ימין מצא את הראש של לאלאנה שנגח מצוין, אבל השוער האמריקאי סיפק הדיפה עוד יותר טובה.

דקה 29: הנעת כדור טובה של ליברפול הסתיימה עם טיל של הנדרסון למרכז השער, שם הווארד היה מוכן והדף.

דקה 44: הווארד ממשיך להצטיין. הנדרסון חטף כדור ושלח את סטרלינג, שמזווית אלכסונית בצד שמאל בעט לעבר השער וסחט עוד עצירה טובה מהשוער האורח.

דקה 65: גול! הפעם ג'רארד לא נתן לבאלוטלי לבעוט וליברפול הרוויחה. הקפטן סובב כדור חופשי מ-20 מטרים, מעל החומה ופנימה, כשהווארד הגיב באיחור ורק נגע בכדור. 0:1 לליברפול.

* ג'רארד כבש תשעה שערים במשחקי הדרבי בין הקבוצות בליגה - יותר מכל שחקן אחר.

דקה 67: פריצה נפלאה של סטרלינג בצד שמאל הסתיימה עם כדור רוחב מדויק, אבל באלוטלי המשיך מהאוויר, מחמישה מטרים, למשקוף והחוצה. איזו החמצה.

דקה 90+1: גול! וואו, איזה ביצוע. האוהדים באנפילד בהלם. הגנת ליברפול הרחיקה כדור למרחק של 25 מטרים מהשער, שם המתין ג'אגיילקה שהניף את רגל ימין והטיס כדור אדיר לחיבורים. אברטון עם 1:1 דרמטי.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
צמד הולנדים שמחים. ואן פרסי חוגג עם בלינד את השני/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:2

שבוע אחרי ה-5:3 המשפיל שחטפה מול לסטר, הקבוצה של לואי ואן חאל חזרה לאולד טרפורד וגם למסלול הניצחונות למרות הרכב חסר מאוד בהגנה. ללא כריס סמולינג, ג'וני אוונס ופיל ג'ונס הפצועים ובלאנקט המורחק, המאמן ההולנדי הציב את פטריק מקנייר הצעיר בהופעת בכורה במרכז ההגנה לצידו של רוחו, כשלוק שואו רושם גם הוא את טבילת האש שלו ופתח כמגן שמאלי. כבר אחרי חמש דקות כבש ויין רוני בבעיטת המשך נהדרת לחיבורים אחרי רוחב של רפאל המגן הימני. רובן ואן פרסי הכפיל (23) בבעיטה מתוך הרחבה, אבל סאקו ניצל את ההגנה המבולבלת של יונייטד כדי לצמק בנגיחה מקרוב (37). בדקה ה-60 יונייטד נותרה בעשרה שחקנים אחרי שויין רוני, הקפטן וכובש השער הראשון חטף אדום ראשון מאז מרץ 2009 בעקבות בעיטה מכוערת מאחור ללא כדור בסטיוארט דאונינג. כשהיא בפיגור של שחקן יונייטד עמלה קשה כדי לשמור על היתרון הקטן והיקר שלה, וגם ניצלה משוויון אחרי ששער של קווין נולאן (89) נפסל בשל נבדל קטן.

אוסקר שחקן צ'לסי. GettyImages
פתח את החגיגה. אוסקר/GettyImages

צ'לסי - אסטון וילה 0:3

אחרי שאיבדה בצורה דרמטית את המאזן המושלם שלה במחזור הקודם מול מנצ'סטר סיטי, הקבוצה של מוריניו חזרה למסלול הניצחונות ושמרה על הפסגה עם ניצחון חלק על וילה המפתיעה. הבלוז פתחו בסערה ועלו ליתרון כבר אחרי שבע דקות. בעיטה של וויליאן מצד ימין נהדפה על ידי גוזאן, אבל הברזילאי השתלט על הריבאונד ומסר רוחב לאוסקר שמקרוב בעט פנימה. בדקה ה-59 דייגו קוסטה כבש את שערו השמיני (!) העונה אחרי שניצל הרמה מצד שמאל ונגח בצורה אופיינית לפינה ופנימה. וויליאן, שבישל את הראשון, חתם עם השלישי בדקה ה-79 וקבע את תוצאת הסיום המרשימה.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שער מוקדם. אגוארו/GettyImages

האל סיטי - מנצ'סטר סיטי 4:2

האלופה קטעה שלשום רצף נדיר של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות עם 0:7 מוחץ על שפילד וונסדיי בגביע הליגה, אבל למרות פתיחת חזקה, עמלה קשה כדי להשיג את הניצחון במשחק הדרמטי הזה. סרחיו אגוארו (7) ואדין דז'קו (11) פתחו בסערה את המשחק, אבל אליקים מנגלה, בלם הרכש הצרפתי צימק בשער עצמי (21) והמשיך את מופע האימים שלו כשגרם לפנדל (32), אותו בעט פנימה אבל הרננדס והשווה עוד לפני המחצית. בדקה ה-68 סיטי חזרה להוביל. דויד סילבה שלח לרחבה את אדין דז'קו שברגל שמאל המשיך לפינה. שתי דקות לסיום המשחק הגיע הרגע של פרנק למפארד, שנעץ את הרביעי והשלים כיבוש במשחק שלישי רצוף לקבוצתו החדשה.

פרנק למפארד שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
שער רביעי בשלושה משחקים. פרנק למפארד/רויטרס

משחקים נוספים:

סאות'המפטון - ק.פ.ר 1:2
לסאות'המפטון: ריאן ברטרנד (54), גרציאנו פלה (68, במספרת מדהימה). לק.פ.ר: צ'רלי אוסטין (66)

סנדרלנד - סוונסי 0:0

קריסטל פאלאס - לסטר 0:2
לקריסטל פאלאס: פרייזר קמפבל (51), מילה ידינאק (54)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully