וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חגגתי ככה מאז שדודק עצר את הפנדל ההוא!"

שער הבכורה של ג'ורדן רוסיטר בן ה-17 הקפיץ את אגדת העבר של ליברפול. ונגר הודח מגביע הליגה: "זו לא אשמת השחקנים"

כמעט חודש אחרי שמנצ'סטר יונייטד כבר מצאה את עצמה מחוץ לגביע הליגה כבר בסיבוב השני, נכנסו אמש (שלישי) קבוצות פרמיירליג נוספות למעגל המשחקים במפעל. בין המודחות המוקדמות היו ארסנל, שנכנעה בבית 2:1 לסאות'המפטון, אברטון שהובסה 3:0 בסוונסי, וסנדרלנד שנכנעה בבית 2:1 לסטוק סיטי, בעוד שליברפול נחלצה בעור שיניה מהפסד למידלסברו, אחרי 2:2 בתום 120 דקות ו-13:14משוגע בפנדלים, כששחקני שתי הקבוצות כבשו 27 מתוך 30 ניסיונות עד שההכרעה הגיעה לבסוף.

ארסנל עפה מגביע הליגה, 13:14 בפנדלים לליברפול על מידלסברו

קולו טורה שחקן ליברפול. GettyImages
דו קרב פנדלים בלתי נשכח/GettyImages

עוד לפני הדרמה הארוכה של בעיטות ההכרעה, מי שגנב את ההצגה היה ג'ורדן רוסיטר. הקשר בן ה-17 וחצי ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת וכבר בדקה העשירית חגג שער ראשון כשבעט מ-25 מטר לרשת, והפך לכובש הצעיר ביותר של הרדס מאז מייקל אואן. אגדת העבר של המועדון ג'יימי קראגר צייץ אחרי השער: "תיכנסי, בעיטה יפהפיה!!!!!!!!!!!!!!!!", ולאחר מכן הוסיף: "לא חגגתי בכזו תשוקה מאז שדודק עצר את הפנדל ההוא! אני פשוט מאושר בשביל רוסיטר, ובשביל חבריו ומשפחתו".

"זה טוב לנצח, בלי קשר לאיך מנצחים", אמר ברנדן רוג'רס בסיום. "שיחקנו בסדר, למען האמת לא יצרנו הרבה מצבים, אבל גילינו עיקשות טובה. עשינו יותר מדי טעויות, כמו שאנחנו עושים בזמן האחרון, ונענשנו עליהן". אייטור קארנקה, לשעבר עוזרו של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד שכמעט רשם סנסציה עם הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, אמר: "אין לי מילים להסביר את התחושות שלי עכשיו, מעולם לא חוויתי דבר כזה בעבר. פגשנו קבוצה מליגת האלופות, באנפילד, ושיחקנו כשווים מולם. הכל היה נפלא, פרט לפנדל האחרון".

ג'ורדן רוסיטר שחקן ליברפול. GettyImages
אי אפשר לפתוח קריירה טוב יותר. ג'ורדן רוסיטר/GettyImages

עבור ארסנל הסיפור בגביע הליגה כבר נגמר, ולארסן ונגר היו כרגיל הסברים מצוינים להפסד. "אני לא יכול להאשים את הגישה שלנו", אמר המנג'ר הצרפתי, שיריבתו הבאה תהיה השכנה מצפון לונדון, טוטנהאם, ביום שבת בליגה. "הסיבה שהפסדנו הייתה היכולת של היריבה. זו לא אשמת השחקנים. חייבים לתת קרדיט לסאות'המפטון, יש להם קבוצה טובה והם שיחקנו היטב הערב. זה מאכזב כי פתחנו טוב, אבל עשינו יותר מדי טעויות כשהכדור היה אצלנו, וזה מתסכל".

ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
"חייבים לתת קרדיט לסאות'המפטון". ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully