וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "העונה של מנצ'סטר יונייטד התחילה עכשיו"

המאמן ההולנדי חגג את ניצחון הבכורה בפרמיירליג: "המטרה - מקום בליגת האלופות", רוני השתווה להנרי בכובשי כל הזמנים. טעות מביכה ללי דיקסון ששימש כפרשן במשחק

ויין רוני (מימין) אנדר הררה שחקני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ניצל את החגיגה כדי להשתוות לתיירי הנרי. ויין רוני, מימין, עם אנדר הררה/GettyImages

האם זו הייתה מנצ'סטר יונייטד האמיתית? כך לפחות טען לואי ואן חאל אחרי שהשיג את ניצחונו הראשון כמאמן בפרמיירליג, 0:4 אתמול (ראשון) על ק.פ.ר באולד טראפורד. ההולנדי סוף כל סוף יכול היה להשתמש בכל שחקני הרכש שלו, כשאנחל די מריה ואנדר הררה כבשו שערי בכורה, דיילי בלינד בלט בקישור האחורי וגם מרקוס רוחו פתח ורדאמל פלקאו נכנס כמחליף.

ויין רוני, שהבקיע את השער השלישי, שיפר את מאזנו ל-175 שערים בפרמיירליג ועלה למקום השלישי בכל הזמנים, לצד תיירי הנרי. רוני הגיע למספר הזה אחרי 377 הופעות, בעוד להנרי הספיקו 258 משחקים. כעת רוני זקוק ל-13 שערים נוספים כדי להדביק את אנדי קול המדורג שני בכל הזמנים, אבל במקום הראשון עדיין יכול להיות רגוע אלן שירר, שהבקיע 260 שערים ב-441 משחקים.

די מריה, הררה, רוני ומאטה סידרו ליונייטד 0:4 על ק.פ.ר

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
נאלץ לזנוח את שיטת שלושת הבלמים. לואי ואן חאל/GettyImages

"העונה של מנצ'סטר יונייטד התחילה עכשיו", הצהיר לואי ואן חאל בסיום. "אמרתי לשחקנים שהמשחק הזה הוא ההתחלה שלהם. עכשיו יש לי את הסגל שלי, 27 שחקנים. אלה יהיו השחקנים שלנו העונה. כבשנו ארבעה שערים, בניגוד למשחקים הקודמים שבהם היינו עדיפים אבל לא תרגמנו את זה לשערים. אני מרוצה מאוד מהכיבושים ומהמצבים שיצרנו. במחצית השנייה היו לנו עוד המון הזדמנויות".

על שינוי השיטה, כשזנח את ה-3-5-2 לטובת 4-4-2 מסורתי יותר, אמר ואן חאל: "לא יכולתי לשחק עם חמישה בהגנה כי כריס סמולינג ופיל ג'ונס פצועים. נאלצתי לשחק עם ארבעה בהגנה, אבל אני יודע שהאיכות של השחקנים שלי מאפשרת לי לשחק גם בדרך הזו".

באשר ליעדים הבהיר: "המטרה שלנו העונה היא להיות בין שלוש הראשונות ולהבטיח מקום בליגת האלופות. אנחנו בעיצומו של תהליך וחייבים לשחק בסגנון מסוים ולהמשיך להשתפר. בסופו של דבר, אני מקווה להיות מאמן האלופה בפרמיירליג. אם לא העונה, אז בעונה הבאה או בזו שאחריה, אבל אני רוצה להביא את התואר לאוהדים".

אנחל די מריה, שנבחר לשחקן המצטיין של המשחק, קיבל את הפרס מחואן מאטה ששימש כמתורגמן. די מריה אמר: "אני שמח על שער הבכורה. הגול? זה משהו שעובדים עליו באימונים". כאשר ואן חאל נשאל לגבי ההופעה של הארגנטינאי, הוא השיב: "האם הוא שיחק טוב? כשאתה מעורב בשלושה שערים וכובש את הראשון, אין סיכוי ששיחקת רע!".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד (משמאל) חוגג עם חואן מאטה. AP
יש לו מתורגמן צמוד. אנחל די מריה עם חואן מאטה/AP

ליום הנהדר של אוהדי מנצ'סטר יונייטד הצטרפה תקרית משעשעת בצוות השידור של המשחק ברשת NBC. שחקנה של ארסנל לשעבר, שמשמש כפרשן במשחקי הפרמיירליג, הביך את עצמו בגדול כשאמר במהלך השידור אחרי חוסר הבנה בין דויד דה חאה למרקוס רוחו שייתכן שהטעות נבעה ממחסום השפה.

ברשתות החברתיות כבר חגגו על חשבון הפרשן שככל הנראה שכח שהארגנטינאי שולט היטב בספרדית כמו כל בני עמו, וייאלץ להתחיל להתרגל, כמו יתר אנשי התקשורת באנגליה, לשפה אותה דוברים שבעה מתוך 14 השחקנים של השדים האדומים ששותפו אתמול - דה חאה, רוחו, אנחל די מריה, אנדר הררה, חואן מאטה, אנטוניו ולנסיה ורדאמל פלקאו.

לי דיקסון פרשן כדורגל אנגלי. GettyImages
ספרדית שפה קשה. לי דיקסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully