וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: רדאמל פלקאו חתם במנצ'סטר יונייטד

ב”אס” הספרדי טענו תחילה כי החלוץ הקולומביאני של מונאקו עבר לשדים האדומים תמורת 65 מיליון יורו, אולם לאחר מכן באנגליה הודיעו כי מדובר בעסקת השאלה. פלקאו, שמתאושש מהפציעה הקשה, צפוי להרוויח תשעה מיליון יורו

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. AP
ההפתעה של חלון ההעברות. פלקאו/AP

במשך השבועות האחרונים, כמעט כל קבוצה גדולה באירופה הוזכרה כמועמדת לקחת את החלוץ הקולומביאני של מונאקו, רדאמל פלקאו, בין אם בהשאלה ובין עם על ידי רכישתו. היום (שני), ביממה האחרונה של מועד ההעברות בכדורגל האירופי, ייתכן שאנחנו מקבלים הפתעה גדולה.

על פי דיווח ב"אס" הספרדי, של העיתונאי חאבייר מתיאנאס, פלקאו חתם לפנות בוקר בלא-אחרת-מאשר מנצ'סטר יונייטד. בדיווח הראשוני נכתב שהשדים האדומים, שפתחו עוד עונה בצורה נוראית ולא ניצחו בשלושת המחזורים הראשונים של הפרמיירליג, ירכשו את פלקאו תמורת 65 מיליון יורו, אך לאחר מכן התברר שמדובר בעסקת השאלה תמורת 9-10 מיליון יורו, והחלוץ ישתכר 9 מיליון יורו העונה לפני שיחזור למונאקו, שתקבל 12 מיליון יורו עבורו. ליונייטד תהיה אופציה לרכישה בסיום העונה ועל פי סוכנו של השחקן, הוא אכן יירכש והסיבה שזה לא קרה כרגע היא בגלל חוקי ה"פייר פליי" של פיפ"א.

העיתונאי האנגלי מארק אוגדן, שנחשב למקורב מאוד למנצ'סטר יונייטד (היה זה שדיווח ראשון על פרישתו של אלכס פרגוסון לדוגמה), טוען כי פלקאו יעבור בהשאלה, אם יצלח את הבדיקות הרפואיות. ב"דיילי מייל" כבר מיהרו לצייץ ש"יונייטד החתימה מחליף לרובין ואן פרסי לפני שארסנל עשתה זאת".

כאמור, פלקאו היה במרכז תשומת הלב בחלון ההעברות הנוכחי. החלוץ, שהחלים מהפציעה הקשה בברך, שמנעה ממנו לשחק במונדיאל עם קולומביה, היה מבוקש בריאל מדריד, יובנטוס, ארסנל, ליברפול ולאחרונה גם מנצ'סטר סיטי, אולם כרגע נראה כי היריבה העירונית של הסיטיזנס הצליחה לבצע מחטף גדול של הרגע האחרון.

אם לא די בפלקאו, מספר שחקנים נוספים עשויים להצטרף ליונייטד במהלך היממה הקרובה. חואן מאטה כבר בירך בבלוג שלו את דיילי בלינד על הצטרפותו לקבוצה, זאת לאחר שיונייטד הודיעה לפני מספר ימים כי התנאים על העברתו של השחקן מאייאקס סוכמו והוא צריך לסגור את תנאיו האישיים. בשעות הבוקר גם דווח כי דירק קאוט, ששיחק תחת ואן חאל בנבחרת הולנד, עשוי להגיע לאולד טראפורד.

זה שבא וזה שהולך? אחרי שהעבירה את חאבייר הרננדס לריאל מדריד בהשאלה, נראה שיונייטד בדרך להיפרד גם מדני וולבק. על פי דיווחים באנגליה, החלוץ האנגלי בן ה-23 נמצא בדרכו לארסנל, שצפויה לשאול אותו לעונה אחת תמורת סכום של שישה מיליון ליש"ט. על פי אותם דיווחים, וולבק נמצא עכשיו בלונדון ועובר בדיקות רפואיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully