וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "לא שיחקנו כקבוצה", ונגר: "הגיע לנו לנצח"

מנג'ר יונייטד התאכזב מיכולת קבוצתו: "היינו עצבניים במחצית הראשונה". וגם: כל המספרים. ראמזי: "לא היה לי משחק טוב"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. GettyImages
פתיחת עונה עגומה. ואן חאל/GettyImages

מספרי המשחק

* לראשונה זה 42 שנה, מנצ'סטר יונייטד הפסידה משחק פתיחה עונה באולד טראפורד (2:1 לאיפסוויץ' ב-1972).

* רק שלוש קבוצות הפסידו משחק פתיחת עונה בביתן, והמשיכו הלאה לזכות באליפות בתום העונה: ברנלי (1920/21), טוטנהאם (1950/51) ואברטון (1984/85).

* במסגרת הפרמיירליג, שלוש פעמים קבוצה הפסידה את משחק הפתיחה (בחוץ) וזכתה באליפות. בכל שלוש הפעמים היתה זו יונייטד - ב-1992/93, 1995/96 ו-2012/13.

* גילפי סיגורדסון הפך לאיסלנדי השלישי שמבקיע באולד טראפורד, אחרי איידור גודיונסון והיידר הלגוסון.

* ויין רוני כבש היום את שערו השישי במשחק פתיחת עונה של מנצ'סטר יונייטד - שניים יותר מדייויד בקהאם, ריאן גיגס ורוד ואן ניסטלרוי.

* הקפטן החדש הפך לשחקן הראשון בתולדות המועדון שמבקיע בשלושה משחקי פתיחת עונה שונים של השדים האדומים.

* המובילים בתחום הזה, אגב, הם אלן שירר ופרנק למאפרד, עם שמונה שערים.

* קי סונג יונג הפך לאסייתי הראשון שמבקיע את שער הפתיחה של העונה בפרמיירליג.

* שבעה משמונת שעריו של גילפי סיגורדסון בסוונסי הגיעו במשחק חוץ.

* כלל העונה שעברה, יונייטד שמרה על שער נקי בשני משחקי בית בלבד מתוך התשעה האחרונים שלה.

סיפור בדקה בריטניה והיורו. מערכת וואלה!
לפחות הוא שיפר את הסטטיסטיקה שלו במשחקי פתיחת עונה. רוני/מערכת וואלה!

זה מאכזב שהפסדנו את משחק הבית הראשון שלנו", אמר לואי ואן חאל בסיום. "לא הגענו לרמה בה אנחנו מסוגלים לשחק. זה מאכזב, כי כבר הגענו לרמה הזאת בעבר, וזה חבל מאוד לאוהדים. היינו מאוד עצבניים במחצית הראשונה, עשינו טעויות וזה חבל. במחצית השניה לא שיחקנו כקבוצה, ולזה אני אחראי. היו לנו יותר הזדמנויות מסוונסי, אבל אני לא אגיד מילה על התוצאה. ב-1:1 חשבתי שננצח, אבל בגלל שלא שיחקנו כקבוצה עשינו טעויות. השחקנים שלי עשו את הטוב ביותר שלהם, אמרתי את זה בחדר ההלבשה, אבל צריך לשחק כקבוצה".

על האפשרות שיחתים שחקן הגנה נוסף אמר המנג'ר ההולנדי: "כמובן שאנחנו צריכים עוד שחקני הגנה, אבל כבר אמרתי את זה במסיבת העיתונאים הקודמת שלנו. אכזבנו בהגנה וזו הסיבה שהפסדנו היום". ומה לגבי שחקנים שאולי יעזבו? "השחקנים יחליטו על עתידם. לעולם לא אגיד לשחקנים עם חוזה לעזוב".

ויין רוני, קפטן וכוכב יונייטד שכבש את השוויון הזמני, הביע את אכזבתו לאחר המשחק: "אנחנו חייבים להשתפר, עבדנו קשה בפגרה כדי שנהיה טובים יותר לעומת העונה שעברה ואני בטוח שנהיה טובים יותר בהמשך".

רוני לא הנמיך ציפיות: "אנחנו לא מועדון שצריך להיאבק על מקום באירופה, אנחנו מועדון שרוצה לזכות בתארים ובשבילנו עונה טובה היא עונה שבה אנחנו זוכים בתואר. זה חשוב מאוד להתחיל את העונה טוב ולהיכנס לרצף של ניצחונות כדי לצבור נקודות".

בצד המנצח, אמר גילפי סיגורדסון שהבקיע את שער ניצחון: "הצורה בה הגנו היתה המפתח. המנג'ר הכין אותנו מושלם. הראנו אופי, ואני חושב שהגיע לנו לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו בראיון של ואן חאל בסיום

ראמזי: "המשחק שלנו לא שטף"

לעומת יונייטד, ארסנל דווקא עשתה את העבודה שלה. התותחנים נאלצו להתמודד עם לחץ ועשו את שלהם גם במשחק לא מרשים במיוחד. ארון ראמזי דחק מקרוב בתוספת הזמן כדי לסדר לקבוצה מצפון לונדון 1:2 ביתי ויקר במיוחד מול קריסטל פאלאס.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר לאחר המשחק: "אני מרגיש שבסך הכל הגיע לנו לנצח, אבל קרדיט לפאלאס, הם נלחמו עד הסוף. פאלאס קבוצה חזקה מאוד מבחינה פיזית והייתה מאורגנת מאחור. עבדנו קשה מאוד כי נקלענו לפיגור מוקדם. אנחנו ממשיכים לשחק תמיד, גם בפיגור, והיום זה השתלם לנו בגדול. אנחנו עדיין צריכים להשתפר בשינויי קצב בשליש האחרון של המגרש. בדרך כלל זה אחד הדברים החזקים שלנו והיום זה היה חסר לנו קצת".

הבשורות הרעות מבחינת ארסנל היו הפציעה של קיירן גיבס, שנמצא בספק לפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות מול בשיקטאש ביום שלישי.

כובש שער הניצחון ארון ראמזי אמר: "בעונות האחרונות איבדנו נקודות במחזור הפתיחה. זה גם כמעט קרה לנו היום, אבל היה חשוב שהמשכנו לנסות למרות שלא כל כך הלך. זה לא היה שוטף כמו שזה בדרך כלל מבחינתנו, אבל בסופו של דבר ניצחנו וזה מה שחשוב.

"לא היה לי את המשחק הכי טוב שלי היום, אבל המשכתי לרצות ולנסות ובסוף גם זכיתי לכבוש. אני מנסה להמשיך להשתפר ואם אני סופר את השער ממגן הקהילה, יש לי כבר שני שערים העונה".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
ייאלץ להסתדר ללא גיבס מול בשיקטאש? ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully