וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו זעם על מאטה: "מבחינתי אתה יכול לעזוב"

הקשר לא אהב את החלפתו ב-0:3 של צ'לסי על סאות'המפטון, המאמן חידש את העימות. בנדטנר כבש ונפצע, ונגר: "עצוב"

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. GettyImages
חידש את העימות עם מאטה. ז'וזה מוריניו/GettyImages

ציטוטי המחזור

באנגליה מדווחים על נתק בין ז'וזה מוריניו לחואן מאטה. המאמן הוציא בדקה ה-53 את הקשר הספרדי, שהגיב בצורה לא יפה לחילוף שהיה במצב של 0:0. מאטה התעלם ממוריניו ואז הטיח את המושב של ספסל המחליפים. צ'לסי ניצחה לבסוף 0:3 בהשארתו של אוסקר, שהיה האיש שנכנס במקום מאטה. לטענת אנשי תקשורת באנגליה, מוריניו כעס ואמר למאטה שהוא רשאי לעזוב את צ'לסי כבר בינואר. מדובר בעוד שלב במערכת היחסים העכורה בין השניים, שכן מאטה שהיה המצטיין של צ'לסי בשנתיים האחרונות, סבל מפיחות במעמדו מאז "המיוחד" חזר לסטמפורד ברידג'.

לאחר מכן אמר מוריניו על מאטה: "אני לא רוצה שהוא יעזוב - זו הדעה שלי והתקווה שלי - אבל הדלת שלי פתוחה. גם הדלת של המועדון פתוחה, אז אם שחקן רוצה לדבר איתנו הוא יכול לעשות זאת".

אגב, מוריניו, שמקפיד לתקוף כל אחד שנחשד למתחזה, דווקא הגן הפעם על אוסקר שצלל ברחבה בניסיון לסחוט פנדל. "אני חשבתי שהיה פנדל ברור, אבל הייתי מרחק 50 מטר מהאירוע ועכשיו אני מבין את ההחלטה של השופט", אמר מאמן צ'לסי לאחר ה-0:3 של קבוצתו בחוץ. "אני חושב שאוסקר חיכה שהשוער ייגע בו וחיפש את הפנדל, אבל ניסה לשחק בטוח. זו הייתה החלטה טובה של השופט".

שחקן ארסנל ניקלאס בנדטנר נפצע. GettyImages
שער כואב. ניקלאס בנדטנר/GettyImages

ניקלאס בנדטנר, שכבש את השער הראשון של ארסנל בדקה ה-88 ב-0:2 על קרדיף, נפצע במהלך וצפוי להיעדר כמה שבועות, כך על פי מאמנו ארסן ונגר. "הוא עבר הרבה, אז אני רוצה לתת לו המון קרדיט", החמיא ונגר. "לצערנו ניקלאס נפצע וזה עלול להיות עניין של שבועות. אני עצוב עבורו".

ברנדן רוג'רס, מאמנה של ליברפול, צהל לאחר ה-0:2 על האל סיטי: "אמרתי לשחקנים שזה הניצחון הכי טוב שלנו העונה. היו שני שערים נהדרים, הגענו למצבים ושמרנו את האל ללא בעיטות למסגרת. הייתי מאוד מאוד מרוצה היום".

מנואל פלגריני, מאמן מנצ'סטר סיטי, לאחר ניצחון החוץ 2:3 על סוונסי: "זו תוצאה טובה מאוד. סוונסי קבוצת בית טובה ולכן הניצחון הזה חשוב עבורנו. שיחקנו מצוין. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, שלטנו בכדור וספגנו שער מנבדל, אבל ידענו להחזיר במחצית השנייה עם שער ששינה את המשחק. היתרון גרם לנו לשלוט במשחק ולהיות עם יותר ביטחון".

כובש השער השני, יאיא טורה: "עשינו עבודה פנטסטית, הקבוצה עבדה קשה ואנחנו מאוד שמחים. אנחנו רוצים לזכות באליפות".

יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי כובש. Michael Steele, GettyImages
10 שערי ליגה, לראשונה בקריירה. יאיא טורה/GettyImages, Michael Steele

מספרי המחזור

* מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הראשונה זה 50 שנה שמבקיעה לפחות 57 שערים ב-20 משחקי הליגה הראשונים שלה. הקודמת שעשתה זאת: טוטנהאם ב-1963/4.

* היה זה ניצחון חוץ ראשון של סיטי בפתיחת שנה חדשה, מאז ה-0:1 על אסטון וילה ב-1986. 28 שנים חלפו מאז.

* יאיא טורה הגיע לראשונה בקריירה שלו ל-10 שערי ליגה והוא הקשר הראשון שמגיע למספרים האלה במדי מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג.

* פאבלו סבאלטה הפך לארגנטינאי השני שמגיע ל-150 הופעות מאז כינונה של הפרמיירליג. הקודם היה גם הוא ממנצ'סטר סיטי: קרלוס טבס (202).

* לואיס סוארס הפך לשחקן ליברפול הראשון שעובר את רף 20 שערי הליגה בשתי עונות רצופות, מאז רובי פאולר שעשה זאת בעונות 1994/5 ו-1995/6.

* אגב, אחרי שלא כבש בהפסדי החוץ למנצ'סטר סיטי וצ'לסי, היה זה השער ה-15 של סוארס העונה בשבעה משחקים בלבד באנפילד. בבית, בכל אופן, הוא בלתי ניתן לעצירה.

* קשה להאמין, אבל השער של פרננדו טורס היה שער החוץ הראשון שמבקיע חלוץ של צ'לסי בליגה מאז דצמבר 2012.

* ז'וזה מוריניו סופר כבר 199 משחקים ללא ספיגה כמאמן צ'לסי בפרמיירליג. פטר צ'ך יעניק לו את המשחק ה-200 מול האל סיטי במחזור הבא?

* קווין נולאן, שחקנה של ווסטהאם, ספג את הכרטיס האדום ה-1,300 בתולדות הפרמיירליג והראשון ב-1 בינואר מאז סונקו מרדינג ב-2008. אגב, זו ההרחקה השנייה שלו העונה.

* זהו הכרטיס האדום ה-57 של ווסטהאם בפרמיירליג, כשרק לחמש קבוצות יש יותר הרחקות: אברטון (77), בלקבורן (76), ארסנל (73), צ'לסי (64) וניוקאסל (63).

* תומאס סורנסן שוב לא סיים משחק בשערה של סטוק סיטי והוחלף בפעם ה-13. הוא השוער שהוחלף הכי הרבה פעמים בהיסטוריה של הפרמיירליג.

* לייטון ביינס מאברטון כבש הערב את הפנדל ה-11 שלו בפרמיירליג. הוא הכדורגלן היחיד בהיסטוריה של הליגה (במתכונתה הנוכחית) שבעט יותר מ-10 פנדלים והבקיע את כולם.

לואיס סוארס שחקן ליברפול (מימין) חוגג עם גלן ג'ונסון. Clive Brunskill, GettyImages
מעדיף לשחק באנפילד. לואיס סוארס עם גלן ג'ונסון/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully