וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:4 לליברפול, צ'לסי ניצלה בדקה ה-95

צמד לסוארס בהצגה של הרדז מול פולהאם. פנדל לא צודק של הזאר העניק לבלוז 2:2 מול ווסט ברומיץ'. סאות'המפטון שלישית

המחזור ה-11 בפרמיירליג יצא לדרך הערב (שבת) עם שישה משחקים, שיהוו רק את החימום לקראת הדרמות שיחכו לנו ביום ראשון, אז תגיע ארסנל לאולד טראפורד למשחק לוהט מול מנצ'סטר יונייטד. עוד קודם לכן, צימקה ליברפול את הפער מהתותחנים בפסגה לשתי נקודות בלבד, אחרי שהביסה בביתה 0:4 את פולהאם המפורקת. צ'לסי חיכתה חמש דקות בתוך תוספת הזמן כדי להינצל מהפסד ביתי מול ווסט ברומיץ', מולה סחטה 2:2 דרמטי לא מאוד צודק. סאות'המפטון עלתה בשקט בשקט למקום השלישי, אחרי 1:4 גדול על האל.

שחקני ליברפול חוגגים עם מרטין סקרטל. AP
הצגה גדולה באנפילד. שחקני ליברפול חוגגים/AP

צ'לסי - ווסט ברומיץ' 2:2

עוד שבוע הפכפך עבר על ז'וזה מוריניו, כשאחרי ההפסד הצורב בניוקאסל, הגיע 0:3 מרשים על שאלקה בליגת האלופות. היום רכבת ההרים הזו נמשכה, ובגדול, כך למשך דקות ארוכות נראה היה כי המיוחד יספוג את הפסד הליגה הראשון שלו בסטמפורד ברידג'. אלא שבסופו של דבר היה זה השופט לי פרוברט שהציל את הבלוז, כששרק לפנדל מאוד, מאוד מפוקפק ארבע דקות בתוך תוספת הזמן אחרי ספק-הכשלה על ראמירס, ואפשר לאדן הזאר לקבוע 2:2 דרמטי.

מוריניו החזיר את הבלגי להרכב לאחר שהדיח אותו באמצע השבוע, ובדקה ה-45 סחט הבלגי המצוין הדיפה מבועז מייהיל, אך סמואל אטו שכבש צמד מול שאלקה המשיך את הריבאונד פנימה וקבע 0:1. ווסט ברומיץ', שכבר ניצחה העונה את מנצ'סטר יונייטד, לא ויתרה ובדקה ה-61 באה על שכרה כששיין לונג ניצל ערבובייה ברחבה כדי לנגוח פנימה. הלחץ בסטמפורד ברידג' הפך להלם שבע דקות מאוחר יותר, כשסטפן סיסניון בעט חלש ושטוח מקצה הרחבה, פטר צ'ך הגיב לאט מדי, וראה את הכדור נכנס. הבלוז החלו ללחוץ, מוריניו שלף מהספסל את חואן מאטה ודמבה בה, ובסופו של דבר, כאמור, טעות השיפוט שעוד תדובר רבות היא זו שמנעה מסטיב קלארק ניצחון ענק על הקבוצה בה שימש כעוזר למשך ארבע עונות באמצע העשור הקודם. איזו דרמה.

שחקן ווסט ברומיץ' שיין לונג מבקיע מול צ'לסי. רויטרס
לזה פטר צ'ך וחבריו לא ציפו. שיין לונג חוגג/רויטרס

ליברפול - פולהאם 0:4

ההפסד באיצטדיון האמיריות החזיר את ליברפול לקרקע, אך היום היא סיפקה הצגה לאוהדיה באנפילד (כולל מייק מאיירס) וצימקה את הפער מארסנל לשתי נקודות, לפחות עד המפגש המרתק של התותחנים מחר עם מנצ'סטר יונייטד. האדומים עלו ליתרון בדקה ה-23, כשכדור חופשי ננגח על ידי לואיס סוארס, פגע בפררנדו אמורבייטה ונכנס. שלוש דקות חלפו, והפעם היה זה מרטין סקרטל שהגיע ראשון להגבהה של סטיבן ג'רארד והכניע את מרטין שטקלנבורג. את תוצאת המשחק הבקיע לואיס סוארס בדקה ה-36, כשקיבל כדור עומק נפלא מג'ורדן הנדרסון, ומול השוער ההולנדי לא התבלבל. סוארס הלוהט לא עצר, ההגנה הרעה של הקוטג'רס שוב לא תפקדה, ובדקה ה-54 האורגוואי קיבל כדור עומק נאה מסטיבן ג'רארד, קבע את תוצאת המשחק ועלה לראש טבלת המבקיעים בפרמיירליג. המומנטום הנורא של פולהאם נמשך, ליברפול מצמקת את הפער מהפסגה ותחזיק מחר אצבעות לשדים האדומים.

שחקן הקולנוע מייק מאיירס באנפילד. רויטרס
יה, בייבי. מייק מאיירס ביציעי אנפילד/רויטרס

משחקים נוספים:

סאות'המפטון - האל סיטי 1:4
לסאות'המפטון: מורגן שניידרלין (16), ריקי לאמברט (30, פנדל), אדם ללאנה (37), סטיבן דייויס (88). להאל: יאניק סאגבו (55)

נוריץ' - ווסטהאם 1:3
לנוריץ': גארי הופר (54 בפנדל), רוברט סנודגראס (72), לירוי פר (90). לווסטהאם: ראבל מוריסון (32)

אסטון וילה - קרדיף 0:2
לוילה: לאנדרו באקונה (76), ליבור קוז'אק (84)

קריסטל פאלאס - אברטון 0:0

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully