וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס מכחיש: "אין ביני לבין מוריניו שום סכסוך"

המתח סביב רצונו של מאמן צ'לסי לצרף את רוני הוביל לתגובת מאמן יונייטד. ומוריניו? רומז שאין בעיה תקציבית לצרף את רוני

אחת היריבויות המעניינות בעונה הקרובה בפרמיירליג תהיה קרוב לוודאי בין ז'וזה מוריניו לדייויד מויס, היורש של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד, ולמרות שבין השניים עדיין לא נרשמו תקריות פומביות, נראה שהדיבורים סביב האפשרות שצ'לסי תצליח לגנוב את וויין רוני אליה כבר עשו את העבודה במתח בין שני המאמנים. היום (ראשון) התייחס מויס ליחסים עם מוריניו.

"ז'וזה מוריניו הוא מנג'ר נהדר", אמר מויס במסיבת עיתונאים שנערכה עימו. "הוא עושה עבודה טובה בפרמיירליג. כמוני, הוא החל לאמן בהצטיינות בסקוטלנד, אבל לא הייתי אומר שאני מכיר אותו כל כך טוב, אני לא מכיר אותו. אני זוכר שכתבתי לו מכתב כשהוא סיים את עבודתו ולכן להגיד שיש בינינו סכסוך זה פשוט לא נכון".

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"אני זוכר שכתבתי לו מכתב כשהוא סיים את עבודתו ולכן להגיד שיש בינינו סכסוך זה פשוט לא נכון". דייויד מויס/GettyImages

על היריבות שתהיה ביניהם השנה הוסיף מנג'ר יונייטד: "כמובן שתמצאו שני מאמנים תחרותיים מאוד. כשהקבוצות שלנו משחקות אנחנו שנינו נהיה מחויבים להבטיח לקבוצות שלנו ניצחונות, אבל אני מעריץ אותו על העבודה הטובה שהוא עושה כמאמן".

ובינתיים מוריניו עצמו הבהיר שהוא לא יידרש למכור שחקנים אם הבלוז ירכשו את רוני: "המועדון עובד קשה לשמור על איזון במספרים, אבל אני אנחנו עדיין יכולים להשקיע בשחקן שעולה 20-30 מיליון ליש"ט ולא להפר את האיזון. לא נצטרך למכור כדי לעשות את זה". כשנשאל על ידי העיתונאים הסקרנים אם הוא יכול לשלם 50 מיליון ליש"ט עבור חלוץ, השיב מוריניו: "החלוץ שאני רוצה לא עולה 50 מיליון".

ולמרות הרמז הזה, הדירקטור סר בובי צ'רלטון מתעקש שרוני יישאר לדעתו ללבוש אדום בעונה הקרובה: "וויין רוני הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד ואני חושב שהוא יישאר כזה. אנחנו לא טיפשים מספיק כדי לבצע החלטות מהירות. אני לא אוהב לאבד שחקנים טובים מאוד והוא שחקן טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully