וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "אם ואן פרסי ייפצע, אנחנו נצטרך את רוני"

מאמן יונייטד סבור שרוני יוכל לתפקד כחלוץ בודד אם ההולנדי ייעדר. אחרי שננשך, איבנוביץ' ישמח לשחק עם סוארס בצ'לסי

אחרי שהודיע לכל העולם שנמאס לו לדבר על עתידו של ויין רוני במנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס החליט לדבר על ויין רוני ותפקידו במנצ'סטר יונייטד, ונראה כי יורשו של אלכס פרגוסון רואה בחלוץ האנגלי גיבוי חשוב לרובין ואן פרסי, שכן לדעתו רוני הוא שחקן מגוון, שיכול לתפקד מצוין גם כחלוץ בודד אם ההולנדי ייעדר. "באופן כללי אני חושב שאם ואן פרסי ייפצע, אנחנו נצטרך את רוני. ויין יכול להחזיק בכדור ולפרוץ פנימה בחילופי מסירות, ייקח זמן עד שאבין איך לעבוד איתו".

"מנצ'סטר יונייטד היא לא רק ויין רוני", הוסיף המאמן לגבי החלוץ, שמבוקש על ידי צ'לסי, "אני לא ארשה שרוני יהפוך חשוב יותר ממנצ'סטר יונייטד, זה לב העניין". רוני חתום לשנתיים נוספות באולד טראפורד, אבל מויס רומז כי לא מן הנמנע כי בעתיד יסכים לוותר עליו. "אולי בשנה הקרובה נראה לאן דברים יתפתחו", אמר המאמן, "בשנה הראשונה שלי אני רוצה לנצל את ההזדמנות לראות את כל השחקנים ולדעת איך לעבוד איתם".

שחקני מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני, רובין ואן פרסי. רויטרס
מויס מנסה עדיין ללמוד את השחקנים שלו. רוני ו-ואן פרסי/רויטרס

בלמה של צ'לסי ברניסלב איבנוביץ' הפתיע היום כשאמר כי ישמח לשתף פעולה עם חלוץ ליברפול לואיס סוארס, שכזכור נשך את ידו של הסרבי במהלך משחק בין שתי קבוצותיהם במחזור ה-33 של העונה שעברה. סוארס, שמעוניין לעזוב את ליברפול, הורחק לעשרה משחקים בעקבות התקרית, ואיבנוביץ' לא נוטר טינה.

"אמרתי כבר אחרי המשחק שמה שקורה במגרש נשאר במגרש", אמר איבנוביץ', שישמח לשתף פעולה עם החלוץ. "סוארס הוא אחד החלוצים הכי טובים בפרמיירליג, אין לי ספק לגביו ואין לי שום בעיה איתו".

שחקן ליברפול, לואיס סוארס, ליד שחקן צ'לסי, ברניסלב איבנוביץ'. Michael Regan, GettyImages
מה שקורה במגרש נשאר במגרש. סוארס ואיבנוביץ'/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully