וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן: "ויין רוני צריך להרגיש אהוב ומוערך"

חברו לשעבר של חלוץ מנצ'סטר יונייטד ניתח את הסיבות למרמור שלו. מויס מאמין שיישאר: "הוא מתאמן מצוין, יש לנו קשר טוב"

השמועות בנוגע לעזיבתו המתקרבת של ויין רוני ממשיכות להסעיר את אנגליה, כשבימים האחרונים הדיווחים בספרד טוענים שברצלונה קרובה לעסקה שתנחית את חלוץ נבחרת אנגליה, בעוד שגם ארסנל, צ'לסי ופריס סן ז'רמן הביעו עניין רב בהחתמתו. אלא שבמנצ'סטר יונייטד מתעקשים שרוני יישאר בכל מצב.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. רויטרס
סדרת הפגישות תעזור להשאיר אותו? ויין רוני/רויטרס

"המועדון כבר הבהיר שרוני נשאר ושהוא לא למכירה", אמר דייויד מויס. "נפגשתי עם ויין פעמיים, שלוש, ארבע פעמים והוא כאן באימונים כל יום. כמובן שנפגשתי איתו מספר רב של פעמים בשנים האחרונות. הוא ביקר בביתי ואני בביתו כשאימנתי אותו באברטון, ולמרות כל מה שאמרו עליי ועליו במשך השנים, יש לנו קשר ממש טוב".

"הוא מתאמן מצוין", המשיך מויס. "ובצוות המקצועי אומרים לי שהוא בכושר הכי טוב שהוא היה בו בחמש השנים האחרונות, ואני רואה בכך סימן טוב. כעת אני אנסה להוציא ממנו את הויין רוני הכי טוב שאני יכול".

מייקל אואן חלוץ מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
"למה שהוא ירצה לעזוב מועדון כזה?". מייקל אואן/AP, Jon Super

מייקל אואן, ששיתף פעולה עם רוני בין 2009 ל-2012, ניתח את מה שעומד מאחורי רצונו לעזוב: "אני לא חושב שמדובר בסיטואציה של הזדמנות אחרונה למעבר גדול. אתה לא יכול לעבור למקום גדול יותר ממנצ'סטר יונייטד. הבעיה כאן היא יותר של האם רוצים אותו, האם אוהבים אותו, האם מעריכים אותו. הוא רוצה להיות הכוכב הראשי, מלך השערים, ואני חושב שזה מה שגורם לרתיחה ביחסים בינו לבין המועדון. מה שהפריע לו בעונה שעברה הייתה ההצלחה של רובין ואן פרסי שהאפילה עליו".

"כשאתה החלוץ הבכיר של הקבוצה במשך כל כך הרבה שנים ואז הופך לאופציה שנייה, זה פוגע בביטחון שלך וכמובן שגם בהרגשה שלך", המשיך אואן. "הוא רוצה לכבוש שערים על בסיס קבוע ביונייטד, ואם זה יקרה הוא ישמח מאוד להישאר. למה שהוא ירצה לעזוב מועדון כזה? אני מקווה שהוא ודייויד מויס יהיו באותו ראש והוא יחזור לחורר רשתות בעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully