וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל נבחר לכדורגלן העונה של השחקנים

קשר טוטנהאם הוא השלישי בהיסטוריה שגם נבחר לשחקן הצעיר של העונה באותה שנה, צפו בקליפ ביצועים נדירים שלו

ספורט 2

שחקן טוטנהאם, גארת' בייל, התבשר אמש (ראשון) על כך שהוא הזוכה בתואר שחקן השנה באנגליה והשחקן הצעיר של השנה באנגליה על פי בחירת הכדורגלנים. הוולשי בן ה-23 הוא הכדורגלן השלישי בהיסטוריה שזוכה בשני התארים באותה עונה. קדמו לו כריסטיאנו רונאלדו ב-2007 ואנדי גריי ב-1977.

הקשר הנהדר, שכבר זכה בתואר שחקן השנה על פי בחירת הכדורגלנים בעונת 2010-11, נהנה העונה מהעמדה היותר חופשית בו הוא מתופקד על ידי אנדרה וילאש בואש והוא כבש 19 שערי ליגה ו-24 שערים בכל המסגרות. לשם השוואה, העונה הכי פוריה שלו עד כה הייתה העונה שעברה בה הוא כבש 12 שערים בכל המסגרות.

בייל הוא השחקן החמישי שזוכה בתואר שחקן העונה פעמיים (קדמו לו מארק יוז, אלן שירר, תיירי הנרי וכריסטיאנו רונאלדו). הוא הקדים את לואיס סוארס ואת רובין ואן פרסי שהגיעו למקום השני ולמקום השלישי בהתאמה.

"זה כבוד גדול", אמר הוולשי המצטיין, "להיבחר על ידי השחקנים האחרים זה אחד מהדברים הכי טובים שיכולים לקרות לך. אני מאושר. כשמסתכלים על רשימת המועמדים רואים שם שמות גדולים, אבל לא הייתי יכול לעשות את זה בלי חבריי לקבוצה. הם היו נהדרים העונה וכך גם המאמן".

השחקנים גם בחרו את נבחרת העונה, שכוללת ארבעה נציגים מהאלופה הטרייה מנצ'סטר יונייטד ואגב, אף לא אחד מארסנל:

דויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד), פאבלו סבאלטה (מנצ'סטר סיטי), יאן ורטונגן (טוטנהאם), ריו פרדיננד (מנצ'סטר יונייטד), לייטון ביינס (אברטון), מייקל קאריק (מנצ'סטר יונייטד), חואן מאטה (צ'לסי), גארת' בייל (טוטנהאם), אדן הזאר (צ'לסי), לואיס סוארס (ליברפול), רובין ואן פרסי (מנצ'סטר יונייטד).

צפו בקליפ של הביצועים הנדירים של גארת' בייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully