וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו די קאניו מונה למאמן סנדרלנד

המאמן השנוי במחלוקת חתם על חוזה לשנתיים וחצי ויחליף את מרטין אוניל שפוטר מוקדם יותר. משחק הבכורה: בחוץ מול צ'לסי

פאולו די קאניו, מאמנה של סווינדון לשעבר, מונה הערב (ראשון) למאמנה החדש של סנדרלנד מהפרמיירליג. די קאניו יחליף בתפקיד את המאמן המוערך מרטין אוניל, שפוטר רק הבוקר מתפקידו לאחר ההפסד אתמול 0:1 למנצ'סטר יונייטד וההסתבכות בתחתית.

פאולו די קאניו, מאמן סווינדון. רויטרס
ישאיר את סנדרלנד בליגה? די קאניו/רויטרס

סנדרלנד אישרה את המינוי והודיעה שדי קאניו חתם על חוזה ארוך טווח לשנתיים וחצי. האיטלקי חם המזג, זכור בעיקר בזכות התקופה שלו כשחקן ווסטהאם יחד עם אייל ברקוביץ', אבל הוא כיכב כשחקן בעיקר באיטליה בקבוצות פאר כמו לאציו, יובנטוס, נאפולי ומילאן.

די קאניו נחשב לדמות צבעונית מאוד וגם חמת מזג. כשחקן, התפרסם בעיקר בזכות השערוריות בהן היה מעורב לאורך הקריירה, כשבין היתר זכור האירוע בו הצדיע במועל יד לעבר אוהדי לאציו קבוצתו לאחר שער שכבש. אירוע אחר שנצרב בזיכרון, בייחוד באנגליה, אירע ב-1998, עת ששיחק די קאניו בשפילד וונסדיי והטיח את השופט פול אלקוק לרצפה לאחר שזה החליט להניף לעברו כרטיס אדום באחד המשחקים.

את קריירת האימון שלו הוא החל בקבוצה סווינדון הקטנה במאי 2011, אותה הוא העלה ליגה בעונה הראשונה, אך גם הספיק להסתכסך עם לא מעט שחקנים ששיחקו תחתיו. המטרה של די קאניו תהיה להשאיר את החתולים השחורים בליגה, כאשר נכון לעכשיו הם מרוחקים נקודה בלבד מהקו האדום. משחק הבכורה של האיטלקי בתפקיד החדש יהיה משחק חוץ קשה מאוד מול צ'לסי, אלופת אירופה היוצאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully