וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבס: "זו עונה לא פשוטה, שמח שעלינו לחצי הגמר"

החלוץ חגג לאחר שכיכב עם שלושער ושני בישולים ב-0:5 של סיטי על בארנסלי. מאנצ'יני: "הליגה לא גמורה, נמשיך להילחם"

מנצ'סטר סיטי עלתה אמש לחצי גמר הגביע האנגלי עם 0:5 קליל על בארנסלי החלשה מליגת המשנה. קרלוס טבס, שנעצר בסוף השבוע על ידי המשטרה המקומית בשל נהיגה ללא רישיון ועלול להישלח לכלא לתקופה מסוימת, השאיר את הצרות מחוץ למגרש וחגג עם שלושער ושני בישולים.

הארגנטינאי, שנבחר כמובן לשחקן המשחק, אמר בסיום: "רצינו מאוד לנצח כדי להגיע לוומבלי ואני מאוד שמח שעשינו זאת. זו עונה לא פשוטה לכולנו, נשארנו מחוץ לאלופות ואנחנו רחוקים מהאליפות, כך שהעלייה לחצי גמר הגביע חשובה מאוד. אני מודה לכל האוהדים על התמיכה שהם העניקו לי. פחות חשוב מי מבקיע, העיקר שאנחנו מנצחים. יש לי זכרונות טובים מאוד מהזכייה בגביע ואני שמח שתהיה לי הזדמנות נוספת לעשות זאת. לא משנה לנו מי עוד תעלה לחצי הגמר, כדי לזכות נצטרך לנצח את כל מי שתעמוד מולנו".

קרלוס טבס מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
חוזר לוומבלי. טבס חוגג על בארנסלי/רויטרס

המאמן רוברטו מאנצ'יני לא מתייאש: "הליגה לא גמורה מבחינתנו, אנחנו לעולם לא מרימים ידיים. אנחנו רחוקים ניצחון אחד מגמר הגביע ועם נזכה, זה יהיה הישג נהדר".

טבס הוחלף בדקה ה-77 ונראה היה כי הוא ומאנצ'יני החליפו ביניהם מספר מילים נזעמות. למרות זאת, המאמן אמר: "הוא ביקש להתחלף. חשוב שהוא ימשיך לכבוש, כי אנחנו זקוקים לו עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully