וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את פולהאם

מאת: מערכת וואלה! ספורט

2.2.2013 / 18:49

השדים האדומים ביתרון עשר בפסגה בזכות שער של רוני (79). צמד של סיסוקו נתן 2:3 לניוקאסל על צ'לסי. ארסנל-סטוק 0:1

one

המחזור ה-25 בפרמיירליג האנגלית יצא לדרך היום (שבת) כשבמוקד כרגיל נמצא מאבק האליפות. המוליכה מנצ'סטר יונייטד הגדילה את הפער שלה בפסגה לעשר נקודות, לפחות זמנית, בזכות 0:1 על פולהאם. עוד לפני כן צ'לסי הופתעה על ידי ניוקאסל, שניצחה 2:3 עם צמד דרמטי של מוסא סיסוקו, בעוד ארסנל השיגה 0:1 דחוק על סטוק סיטי. אסטון וילה הפתיעה עם 2:3 באברטון, ווסטהאם גברה 0:1 על סוונסי (איתי שכטר לא שותף) ואילו ק.פ.ר (16 דקות לטל בן חיים) סיימה ב-0:0 ביתי מול נוריץ'.

ווין רוני שחקני מנצ'סטר יונייטד פולהאם יורדים מהדשא בהפסקת חשמל. רויטרס
חושך בקרייבן קוטג'/רויטרס

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:0

מה לא קרה בקרייבן קוטג'? נתחיל מהאירוע הגדול באמת של המשחק. 42:30 דקות על השעון - האורות כבו והקבוצות נאלצו לרדת לחדרי ההלבשה לדקות ארוכות. מעבר לזה, היה משחק סוער ותוסס. אחרי תשע דקות, כדור של אברה פגש את המשקוף וכעבור חמש דקות בריאן רואיז ירה לקורה של דה חאה. רוני שלח כדור משלו לעמוד לפני המחצית ובדקה ה-79 הווא היה הרבה יותר מדויק, כשניצל טעות של סנדרוס ושלח כדור שטוח ומדויק לרשת. פולהאם חיפשה את השוויון, אבל ראתה את רפאל ואת רובין ואן פרסי (בדקה ה-92) מרחיקים בנגיחות מהקו ויונייטד גירדה עוד שלוש נקודות יקרות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
בריאן רואיז פולהאם מול נאני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
רואיז פגש את הקורה, יונייטד ונאני גירדו שלוש נקודות/רויטרס

ניוקאסל - צ'לסי 2:3

הרכש הצרפתי של אלן פארדיו פורע שטרות מחזור שני ברציפות. דמבה בה פגש את קבוצתו לשעבר, נפגע באפו והוחלף במחצית הראשונה, וראה את ניוקאסל גוזלת מצ'לסי את הנקודות. פטר צ'ך פתח בהרכב למרות הספק, אבל בדקה ה-41 דוידה סנטון האיטלקי הגביה מצד שמאל וחונאס גוטיירס הכניע את הצ'כי בנגיחה נהדרת. צ'לסי ידעה להגיב, ובדקה ה-55 היה זה פרנק למפארד הבלתי נלאה שאיזן את התוצאה בבעיטה נהדרת מ-20 מטרים והשיג לפחות 10 שערי ליגה ב-10 עונות שונות. עוד שש דקות חלפו והמהפך הושלם. פרננדו טורס המחליף השאיר לחואן מאטה, שסובב באומנות ברגל שמאל לחיבורים הרחוקים. אלא שהלגיון הצרפתי של ניוקאסל סיפק את הסחורה, ומוסא סיסוקו כבש מריבאונד את הראשון שלו באנגליה בדקה ה-68. קשר הרכש מטולוז היה שם גם בתוספת הזמן, כשבעט כדור חד מחוץ לרחבה לרשת של צ'ך ההמום. ניצחון גדול לניוקאסל, שחוזרת מפיגור לניצחון לראשונה זה 27 חודשים. יוסי בניון ישב על ספסל צ'לסי ולא שותף.

מוסא סיסוקו שחקן ניוקאסל. AP
הגיבור הגדול של ניוקאסל. מוסא סיסוקו/AP

ארסנל - סטוק סיטי 0:1

ניצחון דרמטי לתותחנים, שעלו למקום החמישי בעקבות ההפסד של אברטון. סטוק סיטי ניצחה רק פעם אחת בחוץ ב-21 משחקי הליגה האחרונים שלה, ולא הצליחה לנצל יום גדול של אסמיר בגוביץ' בין הקורות כדי לצאת מאצטדיון האמירויות לפחות עם נקודה. נאצ'ו מונריאל ערך בכורה בתפקיד המגן השמאלי, אבל חבריו לא הפסיקו להחמיץ עד הדקה ה-78. אז לוקאס פודולסקי בעט כדור חופשי שפגע בשחקן סטוק ונכנס פנימה. הקוון בהתחלה ביקש באופן לא ברור לפסול את השער בגלל נבדל, אך לאחר מהומה קטנה השער אושר וארסנל זכתה בשלוש הנקודות.

צפו בתקציר המשחק

לוקאס פודולסקי שחקן ארסנל (שמאל) חוגג. רויטרס
השופט אישר. לוקאס פודולסקי והחברים/רויטרס

ק.פ.ר - נוריץ' 0:0

אחרי שביצע רכש מאסיבי בינואר, הארי רדנאפ קיווה לראות תוצאות ממשיות במשחק הביתי מול נוריץ', אבל ק.פ.ר סיימה אותו עם תחושת החמצה גדולה. כריס סמבה ואנדרוס טאונסנד ערכו בכורה בהרכב, ג'רמיין ג'נאס נכנס מהספסל כמו טל בן חיים (החליף את פאביו בדקה ה-74) אבל אף אחד מהם לא השכיל לשים כדור ברשת. עאדל טעראבט יכול היה להכריע את המפגש עם פנדל, אבל מארק באן עצר אותו בדקה ה-56.

צפו בתקציר המשחק

אנדרוס טאונסנד שחקן ק.פ.ר מעל אלכסנדר טטיי שחקן נוריץ'. רויטרס
בכורה מתסכלת. אנדרוס טאונסנד/רויטרס

משחקים נוספים:

אברטון - אסטון וילה 3:3
לאברטון: ויקטור אניצ'בה (21), מרואן פלאיני (69 ו-90). לאסטון וילה: כריסטיאן בנטקה (2 ו-61), גבריאל אגבונלהור (24)

רדינג - סנדרלנד 1:2
לרדינג: ג'ימי קבה (7 ו-85). לסנדרלנד: קרייג גארדנר (29)

וויגאן - סאות'המפטון 2:2
לוויגאן: גארי קולדוול (25), שון מלוני (90). לסאות'המפטון: ריקי למברט (64), מורגן שניידרלין (85)

ווסטהאם - סוונסי 0:1
לווסטהאם: אנדי קארול (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully