וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד בפסגה אחרי 1:3 על ק.פ.ר

מערכת וואלה! ספורט

24.11.2012 / 21:19

השדים האדומים חזרו מפיגור מול נועלת הטבלה, פלטשר כבש לראשונה זה שנה. ווסט ברומיץ' שלישית אחרי 2:4 על סנדרלנד

ספורט 2

המחזור ה-13 בפרמיירליג האנגלית, שמציג שני מאמנים מתקמבקים, החל הערב (שבת) עם הפסד של אחד מהם, הארי רדנאפ, שראה מהיציע את ק.פ.ר האחרונה מפסידה 3:1 באולד טראפורד למנצ'סטר יונייטד, ששוב חזרה מפיגור ועלתה זמנית לפסגה. מנצ'סטר סיטי תוכל לשוב לראשות הטבלה כשתתארח אצל צ'לסי ומאמנה החדש רפא בניטס.

את המחזור פתחו סנדרלנד ו-ווסט ברומיץ'. הקבוצה של סטיב קלארק התארחה באצטדיון האור ויצאה משם עם ניצחון 2:4 גדול שסלל את דרכה למקום השלישי בפרמיירליג. ג'ורדי גומס הקטלאני כיכב עם שלושער ב-2:3 הדרמטי של וויגאן על רדינג, בעוד נוריץ' חילצה 1:1 במגרשה של אברטון וסטוק סיטי גברה 0:1 על פולהאם. את השבת נעל 0:0 אומלל בין אסטון וילה לארסנל.

פסל של סר אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
גם הפסל של אלכס פרגוסון מרוצה/AP, Jon Super

מנצ'סטר יונייטד - ק.פ.ר 1:3

שבוע אחרי ההפסד המפתיע מול נוריץ', גם נועלת הטבלה ק.פ.ר עשתה חיים קשים למנצ'סטר יונייטד ואף הוליכה באולד טראפורד, אבל השדים האדומים חזרו בפעם המי יודע כמה מפיגור ומחקו את החיוך של הארי רדנאפ, המנג'ר החדש של ק.פ.ר שישב ביציע אחרי שמונה הבוקר לתפקיד. יונייטד חזרה לפסגה לפחות עד משחקה של היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, אבל לא יכולה להיות רגועה.

אלכס פרגוסון החזיר להרכב את ווין רוני, רובין ואן פרסי ושחקני ההגנה, אבל ק.פ.ר נטולת הניצחונות עמדה היטב מול כוכבי יונייטד וכמעט הדהימה במחצית הראשונה. ג'יימי מאקי כבר מצא את הרשת של אנדרס לינדגארד, אבל השער שלו נפסל בצדק בגלל נבדל בדקה ה-37. בדקה ה-52 ריח של סנסציה היה באוויר, לאחר שקירון דייר הוציא קרן קצרה, קיבל בחזרה, העביר רוחב שלינדגארד הדף רע ומאקי הסקוטי דחק מקרוב את הראשון שלו העונה.

יונייטד, כהרגלה העונה, תקפה בחמת זעם בניסיון להיחלץ מהפיגור, ובדקה ה-64 הבלם ג'וני אוואנס דחק מקרוב את השוויון. ארבע דקות לאחר מכן הושג המהפך, כשדארן פלטשר נגח לרשת כדור קרן של ווין רוני וחגג שער ראשון זה שנה, אחרי תקופה ארוכה וקשה בה נעדר בגלל דלקת במעי הגס. השער המרגש של פלטשר הוציא את הרוח מהמפרשים של ק.פ.ר, שספגה את השלישי מהמחליף חאבייר הרננדס בדקה ה-72. משחק חניכת הפסל של פרגוסון עבר בשלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דארן פלטשר שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שער מרגש. דארן פלטשר/GettyImages

אסטון וילה - ארסנל 0:0

התותחנים ממשיכים להיראות רע מאוד ואחרי 13 מחזורי ליגה הם הצליחו לרשום שני ניצחונות ברציפות רק פעם אחת העונה, וגם זה קרה במחזור השלישי והרביעי, אי שם באמצע ספטמבר. הפעם, ארסנל סיימה ב-0:0 מול אסטון וילה, כשהקבוצה המארחת סובלת בעיקר מחוסר מזל ויכולה בהחלט להרגיש מאוכזבת. הקבוצה של ארסן ונגר במקום השישי עם 20 נקודות מתוך 39 אפשריות, וילה עלתה מעל הקו האדום עם 10 נקודות.

אסטון וילה כבר חגגה שער יתרון בדקה ה-38 כשאנדראס ויימן הגיע ראשון להדיפה רעה של וויצ'ק שצ'סני ודחק פנימה, אך עשה את זה מעמדת נבדל. השער נפסל ובצדק. גם התותחנים היו קרובים לכבוש בדקה ה-43 כשמסירת רוחב של אוליבייה ז'ירו מצאה את לורן קוסיילני, שבעט משמונה מטר מעל השער. וילה הגיעה למצב מצוין נוסף בדקה ה-78 כשבעיטה של ברט הולמן נהדפה בקצות האצבעות של שצ'סני לקרן.

אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן ארסנל (ימין) מול כריסטיאן בנטקה שחקן אסטון וילה. GettyImages
עוד תצוגה חלשה של התותחנים. אוקסלייד צ'מברליין מול ולאר/GettyImages

סנדרלנד - ווסט ברומיץ' 4:2

שבוע אחרי ה-1:2 על צ'לסי, שהיה הניצחון השלישי שלה ברציפות, ווסט ברומיץ' יצאה לצפון מזרח אנגליה וחזרה עם ניצחון מרשים מאוד באיצטדיון האור. זולטן גרה ההונגרי פתח את מסכת הכיבושים בבעיטה נהדרת לחיבורי הקורות בדקה ה-30. שיין לונג, שנהנה מעונה מצוינת עד כה, כבש את השני על סף סיום המחצית הראשונה. המארחים הצליחו לחזור למשחק בזכות שער די מקרי של קרייג גארדנר בדקה ה-73, אך רומלו לוקאקו, החלוץ הבלגי שנכנס במקומו של לונג בדקה ה-70, כבש בפנדל מפוקפק כעבור עשר דקות.

סטפן ססניון צימק שוב בדקה ה-87 אחרי שניצל הדיפה לא טובה של שוער ברומיץ ועט על כדור חוזר בתוך הרחבה. המארחים המשיכו לתקוף וחיפשו את השוויון אך ווסט ברומיץ' עקצה במתפרצת בתוספת הזמן. רומלו לוקאקו מצא את מארק אנטואן פורטונה, שהטעה את השומר שלו ובעט לפינה הרחוקה כדי להבטיח את הניצחון. הניצחון העלה את ברומיץ למקום השלישי, על חשבונה של צ'לסי, כאשר במאזנה 26 נקודות מ-13 משחקים. הקבוצה המפתיעה של סטיב קלארק תישאר שם לפחות עד יום א', בו תשחק אלופת אירופה צ'לסי מול אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי.

צפו בניצחון של ווסט ברומיץ', כולל ההשמטה המגוחכת

משחקים נוספים:

אברטון - נוריץ' 1:1
לאברטון: סטיבן נייסמית' (12). לנוריץ': סבסטיאן באסונג (90)

סטוק סיטי - פולהאם 0:1
לסטוק: צ'רלי אדם (26)

וויגאן - רדינג 2:3
לוויגאן: ג'ורדי גומס (58, 68 ו-90). לרדינג: שון מוריסון (35), עלי אל חבסי (79, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully