וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון: "הסיפור של פרדיננד בנבחרת הסתיים"

למרות פרישתו של ג'ון טרי, מנג'ר נבחרת אנגליה לא בונה על בלם מנצ'סטר יונייטד ולא זימן אותו לסגל. קיארן גיבס זומן

אחרי פרישתו של ג'ון טרי מנבחרת אנגליה, נקלעה הנבחרת של רוי הודג'סון למצוקת בלמים. באופן טבעי, מי שהיה אמור לקבל זימון מחודש לנבחרת במקומו של קפטן צ'לסי היה קפטן הנבחרת לשעבר - ריו פרדיננד, בלמה של מנצ'סטר יונייטד. אולם מסתבר שהודג'סון לא בונה על הבלם הוותיק בן ה-33, והוא לא זימן אותו לסגל לקראת המשחקים מול סן מרינו ופולין, מה שכנראה אומר שהוא סיים את דרכו בנבחרת האנגלית.

על פי הדיווחים בתקשורת האנגלית, הודג'סון סיפר למקורביו כשהיה בדרך למשחק של ארסנל בליגת האלופות כי "ריו סיים את דרכו בנבחרת אנגליה". על פי הדיווח הודג'סון אמר כי "אני מאוד בספק לגבי פרדיננד, הוא לא שיחק עבור הנבחרת במשך תקופה ארוכה. אני מוכרח לומר שדרכו בנבחרת אנגליה הסתיימה".

פרדיננד רשם 81 הופעות במדי נבחרת וביורו האחרון הוא לא זומן לסגל הנבחרת, אך למרות זאת הוא לא וויתר על האפשרות לשוב וללבוש את המדים הלאומיים. אחרי פרישתו של טרי, פרדיננד קיווה לקבל זימון במקומו כמנהיג ההגנה של הנבחרת, אך להודג'סון יש תוכניות אחרות עבורו.

מי שכן זומנו לסגל האנגלי הם קירן גיבס מארסנל וריאן שורקרוסט מסטוק. מי שתחרו על 2 עמדות הבלמים הם גארי קהיל מצ'לסי, ג'וליין לסקוט ממנצ'סטר סיטי ופיל ג'קיילקה מאברטון.



ג'ון טרי: "החלטתי לפרוש מנבחרת אנגליה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully