וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:3 ליונייטד על פולהאם, 0:2 לצ'לסי על ניוקאסל

הזאר הלוהט כבש ובישל בעקב לטורס בניצחון השלישי של הבלוז. שערי בכורה לואן פרסי וקגאווה. רק 1:1 לטוטנהאם

המחזור השני באנגליה יצא היום (שבת) לדרך עם שמונה משחקים, כשבמוקד, איך לא, עמדה מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים התאוששו היטב מההפסד במחזור הפתיחה, כשגברו על פולהאם 2:3 בתום משחק מצוין, בו חגג גם רובין ואן פרסי שער בכורה יפהפה, בעוד ווין רוני נפצע וייעדר חודש. צ'לסי ממשיכה לנצח ולהוליך את הטבלה אחרי 0:2 על ניוקאסל, בעוד סוונסי, שהוציאה את המחזור לדרך, המשיכה את פתיחת העונה המדהימה שלה עם ניצחון מרשים 0:3 על העולה החדשה ווסטהאם. טוטנהאם ואנדרה וילאש ספגו שער דרמטי ופספסו ניצחון בכורה, כשסיימו ב-1:1 עם ווסט ברומיץ'. המשחק בין סנדרלנד לרדינג נדחה בגלל מגרש מוצף.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם רובין ואן פרסי. Shaun Botterill, GettyImages
מתחיל לפרוע שטרות. ואן פרסי חוגג עם החברים/GettyImages, Shaun Botterill

סוונסי - ווסטהאם 0:3

מה תגידו על הוולשים המפתיעים? אחרי החמישייה המזהירה לרשת ק.פ.ר, סוונסי הגיעה הביתה וסיפקה הצגה נוספת, הפעם עם שלישייה לעיני אוהדיה מול העולה החדשה ווסטהאם. הפטישים ניצחו בשבוע שעבר את אסטון וילה וקיוו לעשות זאת גם במפגש הראשון מול סוונסי בפרמיירליג מאז עונת 1982/83, אך טעויות קשות בהגנה הקלו על סוונסי את המלאכה. המגן אנחל רנחל פתח בחגיגה בדקה ה-20, כשניסה להעביר כדור רוחב וראה את השוער יוסי יאסקליינן הודף לשערו הוא. תשע דקות לאחר מכן ג'יימס קולינס ניסה להחזיר כדור לשוער הפיני, אבל מיצ'ו קרא את המהלך, הקדים את יאסקליינן וכבש את שערו השלישי העונה. רנחל המצוין היה מעורב גם בשער השלישי, כששלח כדור לרחבה לווין ראוטלדג', והקיצוני הנמרץ בישל לדני גרהאם בדקה ה-64. החבורה של מיכאל לאודרופ ממשיכה לחגוג עם כדורגל מהנה וניצבת עם שש נקודות ומאזן 0:8. איתי שכטר לא נכלל בסגל בשל סחבת באישור רישיון העבודה שלו.

מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 2:3

ברוך הבא, רובין ואן פרסי. לאחר שנותר על הספסל במשחק פתיחת העונה וראה את חבריו נכנעים לאברטון, עלה הערב חלוץ הרכש הנוצץ בהרכב של אלכס פרגוסון והתכבד בשער בכורה כבר בדקה העשירית. פרגי דאג להפתעה התורנית כשהותיר את ווין רוני על הספסל לטובת אשלי יאנג, אולם הפתיחה היתה שייכת לקוטג'רס, שעלו ליתרון מפתיע כבר בדקה השלישית, כשבריאן רואיז שלח כדור חופשי שטוח לדמיאן דאף, שספק הדף מעליו את אשלי יאנג בעבירה ובנגיעה אחת בעט שטוח, לפינה של דויד דה חאה כדי לקבוע 0:1. יונייטד התאוששה במהירות, ובדקה העשירית הגיע כאמור הרגע הגדול של ואן פרסי: פטריס אברה פרץ באגף השמאלי והגביה לרחבה, וחלוץ ארסנל לשעבר המשיך בנגיעה אחת נפלאה אל חיבוריו של מארק שוורצר הוותיק וקבע 1:1 נהדר. יופי של שער.

המהפך הושלם בדקה ה-34, כשהרכש הנוצץ הנוסף של אלכס פרגוסון, שינג'י קגאווה, ניצל הדיפה לא טובה של שוורצר לבעיטה של טום קלברלי, ומקרוב דחק בקלילות כדי לחגוג גם הוא שער בכורה. בדקה ה-41, שתי דקות אחרי שכבש שער מנבדל, קבע רפאל 1:3 כשנגח מקרוב הגבהה של אשלי יאנג. האורחת צימקה בדקה ה-63 דווקא מרגלו של נמניה וידיץ': דה חאה יצא טוב להגבהה פשוטה, הבלם ניסה להרחיק אך במקום זאת בעט לשערו הוא עם העקב, באחד השערים העצמיים המיוחדים שראינו בזמן האחרון. הקוטג'רס החלו ללחוץ בחיפושם אחר השוויון, אך דה חאה חיפה על הטעות ומנע מהם אותו. פרגוסון שלף מהספסל את ווין רוני, שהחליף את קגאווה בדקה ה-68, אלא שהאירוע המרכזי בו היה מעורב כוכב נבחרת אנגליה התרחש בדקה ה-93, כשהוגו רודאייגה דרך על רגלו של רוני וגרם לחתך גדול בירכו. החלוץ יצא על אלונקה (ייעדר ארבעה שבועות), דה חאה עוד סיפק הצלה גדולה רגע לפני שריקת הסיום, ויונייטד חוגגת ניצחון בכורה כלל לא פשוט.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טוטנהאם - ווסט ברומיץ' 1:1

אנדרה וילאש בואש אמנם חוגג נקודות בכורה בקבוצתו החדשה, אולם התרנגולים יוצאים מאוד מאוכזבים. המארחת נראתה טוב מאוד בוויט הארט ליין ובהחלט היתה ראויה לניצחון, אלא ששער שוויון דרמטי אותו ספגה אילץ אותה להסתפק בנקודה בלבד. בדקה ה-76 ניצל בנואה אסו-אקוטו הרחקה לא טובה מכדור קרן כדי לבעוט כדור שהוסט על ידי ההגנה האורחת ועשה דרכו פנימה. אלא שווסט ברום, שהדהימה במחזור הפתיחה עם 0:3 ענק ליברפול, לא ויתרה, ובתוספת הזמן מצאה את השוויון כשג'יימס מוריסון קבע את תוצאת המשחק אחרי סדרה של טעויות בהגנת המארחת, שלא הצליחה להרחיק את הכדור מהרחבה למשך למעלה מדקה, ובלבסוף נענשה.

צ'לסי - ניוקאסל 0:2

פתיחת העונה הטובה של הבלוז נמשכת ורוברטו די מתאו סופר כבר ניצחון שלישי משלושה משחקים והוא פשוט יכול להתענג מהרכש שלו: אדן הזאר. הבלגי הצעיר הופך להיות בעל הבית של הבלוז והלהיט הגדול של הפרמיירליג. השער הראשון נכבש בדקה ה-22. הרכש וורנון אניטה הכשיל ברחבה את פרננדו טורס והזאר התכבד בשער הראשון שלו על אדמת אנגליה מהנקודה הלבנה. אגב, היה זה הפנדל השלישי שצ'לסי מקבל בשלושה משחקים ושלושתם הלכו לרשת. הרגע הגדול של הזאר הגיע שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה עם מסירת עקב נהדרת לטורס שירה לרשת הגבוהה וקבע את תוצאת הסיום. צ'לסי נראית נהדר, ניוקאסל נעצרה אחרי הניצחון על טוטונהאם והתיקו מול אטרומיטוס בפלייאוף הליגה האירופית.

משחקים נוספים

אסטון וילה - אברטון 3:1
לאסטון וילה: קארים אל אחמדי (75), לאברטון: סטיבן פינאר (2), מרואן פלאיני (31), ניקיצה ילאביץ (44)

נוריץ' - קווינס פארק ריינג'רס 1:1
לנוריץ': סימון ג'קסון (11), לקווינס פארק ריינג'רס: בובי זאמורה (19)

סאות'המפטון - וויגאן 2:0
לוויגאן: פרנקו די סנטו (51), ארונה קונה (88)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

האצן הג'מייקני יוסאין בולט באולד טראפורד. Shaun Botterill, GettyImages
אורח הכבוד באולד טראפורד הערב. יוסאין בולט/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully