וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי הוצג: "הילד הקטן בתוכי צעק - מנצ'סטר יונייטד"

החלוץ חתם ל-4 שנים: "מקווה ללכת בדרכם של חלוצים גדולים". פרגוסון: "לא האמנתי שנצליח להשיג אותו". מאנצ'יני מתוסכל

בלי הפתעות ותקלות מיותרות, תגידו מזל טוב לרובין ואן פרסי, החל מהיום (שישי) שחקן מנצ'סטר יונייטד באופן רשמי. החלוץ ההולנדי בן ה-29 עבר את הבדיקות הרפואיות של השדים האדומים וחתם לארבע שנים אצל סגנית אלופת אנגליה. ואן פרסי כבר ערך אימון בכורה ומאוחר יותר הוצג עם החולצה מספר 20 - שהייתה כה מזוהה עם חלוץ אגדי אחר של השדים, אולה גונאר סולשאר.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון מציג את רובין ואן פרסי. רויטרס
כולם נרגשים. ואן פרסי ופרגוסון מציגים את החולצה החדשה/רויטרס

כזכור, שלשום אישרה ארסנל, במדיה העביר ואן פרסי את שמונה העונות האחרונות, כי השחקן נמכר ליונייטד תמורת 22.5 מיליון ליש"ט (1.5 מיליון נוספים יועברו אם יונייטד תזכה באליפות או בצ'מפיונס באחת מארבע השנים הבאות), זאת לאחר שואן פרסי עצמו הודיע בתחילת הקיץ כי לא יאריך את חוזהו בשורות התותחנים, אשר צפוי היה להסתיים בקיץ הבא. ארסנל לא רצתה לאבד אותו ללא תמורה ונאלצה למכור אותו לאחת היריבות הגדולות ביותר שלה.

מנג'ר יונייטד סר אלכס פרגוסון אמר בהודעה הרשמית שפירסם המועדון: "רובין הוא חלוץ ברמה עולמית עם רקורד מוכח באנגליה ובאירופה. לא צריך להסביר לאוהדים כמה הוא מוכשר. הוא כבש נגדנו כמה שערים במספר משחקים קלאסים עם קבוצתו הקודמת. התנועה שלו, הסיומת שלו והיכולת שלו הן יוצאות דופן. לא האמנתי שנצליח להשיג אותו, אבל הוא סירב לחוזה חדש בארסנל, ואז החלטנו לפעול".

בהמשך פרגוסון דיבר בערוץ הטלוויזיה של המועדון: "הבחור רצה להגיע. הוא דחה הצעות מכמה קבוצות ואם הוא לא היה אומר לארסנל שהוא רוצה לשחק במנצ'סטר יונייטד, ההעברה לא הייתה יוצאת לפועל". על ריבוי החלוצים אמר: "סיבכתי לעצמי את החיים. לא יודע איך הסתדרתי עם זה ב-1999. הם יכולים להסתדר. הכי חשוב שנזכה במה שאנחנו רוצים לזכות והשחקנים שלנו יעזרנו לנו להשיג את המטרות".

גם ואן פרסי דיבר, לראשונה מאז המעבר הגדול: "זה כבוד עבורי לחתום במנצ'סטר יונייטד. אני מקווה ללכת בדרכם של חלוצים גדולים רבים ששיחקו במועדון. אביא את הניסיון שלי ואנסה לתרום את חלקי כדי שהמועדון יוכל להתחרות על התארים הכי גדולים. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל לשחק". החלוץ צפוי לערוך בכורה בקבוצתו החדשה כבר ביום שני מול אברטון, במשחק שיפתח את העונה בפרמיירליג עבור יונייטד.

במסיבת העיתונאים בה הוצג הוסיף השחקן: "אני גאה להיות כאן ומחכה להשיג דברים עם מנצ'סטר יונייטד. ארסנל זה מועדון גדול, אבל בשבילי זה אתגר גדול להכיר את השחקנים כאן. היה לי אימון טוב בבוקר וכל השחקנים עזרו לי. מנצ'סטר יונייטד נושמת כדורגל וקיבלתי את ההחלטה מוקדם. ביססתי אותה על הרבה גורמים וכולם הצביעו על יונייטד. כשאני מקבל החלטה קשה אני מקשיב לילד הקטן שבתוכי ומה הוא רוצה. הילד הקטן שבתוכי צעק מנצ'סטר יונייטד".

שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי. רויטרס
כבר מרגיש בבית. רובין ואן פרסי/רויטרס

גם מאמן מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני התייחס להחלטת ההולנדי ואמר: "אמרתי לפני שלושה שבועות שהוא יישאר בארסנל או יעבור לקבוצה אחרת, אבל לא אלינו. אני לא מתוסכל. יש לנו ארבעה חלוצים והיה בלתי אפשרי להוסיף עוד אחד לסגל למרות שהוא אחד הטובים בעולם. יונייטד נאבקה על התור כל עונה ב-20 השנים האחרונות וזה שזכינו אשתקד לא ישנה את זה. הם פייבוריטים לאליפות במיוחד עכשיו עם ואן פרסי. הוא היה החלוץ הטוב ביותר בליגה בשנה שעברה, שחקן פנטסטי. יחד עם רוני, זה אחד הציוותים הטובים בליגה. עכשיו הם טובים יותר זה בטוח. כל קבוצה שהייתה מצרפת את ואן פרסי הייתה הופכת לטובה יותר".

צפו ברובין ואן פרסי חותם על החוזה

וגם: צפו במסיבת העיתונים של החלוץ החדש ואלכס פרגוסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully