וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "זה כיף שיש לי גם את רוני וגם את ואן פרסי"

מנג'ר יונייטד מתמוגג מהחוד החדש שלו. מספרי העסקה מחכים לכם בפנים, וגם אוהדי ארסנל ששורפים את חולצת החלוץ

ביממה שאחרי הסגירה של רובין ואן פרסי במנצ'סטר יונייטד, נראה שאין אדם שמח יותר מאלכס פרגוסון. אחרי שסוכמה העברתו תמורת 24 מיליון ליש"ט שיועברו לארסנל, פרגוסון נשמע בהחלט מרוצה. "רוני ו-ואן פרסי הם שני שחקנים פנטסטיים, וזה כיף מאוד שיש לי את שניהם", אמר המאמן.

"זה מוסיף לנו חוזק ואפשרויות בהתקפה", ציין פרגוסון. "אם חוזרים אחורה לעונת 1999, היה לנו אז את יורק, קול, שרינגהאם וסולשאר, ארבעת החלוצים הכי טובים באירופה. עכשיו יש לנו את ווין, רובין, צ'יצ'ריטו ודני וולבק. זה אוסף נהדר של שחקנים. אני רק מקווה שאני אתאים את הציוותים הנכונים. זה נהדר שיש לך שחקן עם איכות כמו של ואן פרסי שמצטרף לסגל. אני מאוד מרוצה".

בנוסף, פרגוסון אופטימי שהעסקה תושלם בקרוב כדי שההולנדי יוכל לשחק ביום שני נגד אברטון במחזור פתיחת העונה: "אנחנו מרוצים מאוד מהעסקה של ואן פרסי. הוא עדיין לא חתם, אבל הסכום סוכם. הוא בדרך מלונדון ויותר מאוחר הוא יעבור בדיקות רפואיות היום. אני מקווה שהכל יילך לפי התוכניות. הסוכן שלו היה בקשר עם דייויד ג'יל. אני מקווה שכל הדברים האלה ייסגרו עד סוף היום, אבל לפעמים בדיקות מתמשכות יותר זמן ועשויות להימשך עד מחר, אבל אני בטוח שהוא יוכל לשחק ביום שני".

המספרים הרשמיים של החוזה כמובן עדיין לא פורסמו, אולם באנגליה מעריכים כי יונייטד תשקיע בעסקת הענק כ-73 מיליון ליש"ט: 48.9 מיליון ליש"ט יגיע לכיסו של ואן פרסי בארבע העונות הקרובות (12.2 מיליון ליש"ט לעונה, 235 אלף ליש"ט לשבוע, לעומת חוזה של 130 אלף ליש"ט לשבוע שהוצע לו על ידי ארסנל), זאת בתוספת לסכום ההעברה שמוערך בכ-24 מיליון ליש"ט.

מאמן התותחנים ארסן ונגר נאלץ להודות כי לקבוצה שלו לא היתה ברירה אלא למכור את הכוכב ההולנדי, אולם הודה הערב: "למען האמת, הייתי מעדיף אותו למכור לקבוצה בחו"ל, נניח, פרסי סן ז'רמן. זה שחיזקנו את היריבה שלנו, זו הנקודה השלילית האחרת בעסקה הזו. רצינו להימנע מהמצב הזה".

מיותר לציין כי אוהדי ארסנל לא קיבלו בקלות את החדשות, ומיהרו לשרוף את החולצות של ואן פרסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully