וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הביסה 1:6 את ק.פ.ר, שלושער לפרננדו טורס

לראשונה השנה הבלוז ניצחו קבוצה לונדונית, הספרדי חגג שלושער ראשון אחרי שנתיים וחצי. 0:2 לטוטנהאם על בלקבורן

תראו מי עדיין כאן ובגדול. צ'לסי רשמה הערב (ראשון) את אחד הניצחונות הגדולים שלה השנה, כשהביסה 1:6 את קווינס פארק ריינג'רס האומללה, במסגרת המחזור ה-36 בפרמיירליג. פרננדו טורס חגג שלושער ראשון מזה שנתיים וחצי והוביל את הקבוצה שלו לניצחון ענק, שמגדיל את הסיכויים שלה להשתבץ בין ארבע הראשונות. בהמשך הערב עשתה גם טוטנהאם את המוטל עליה, כשלשם שינוי השיגה את מלוא שלוש הנקודות עם 0:2 ביתי על בלקבורן.

פרננדו טורס שחקן צ'לסי. Jamie McDonald, GettyImages
שלושער ראשון אחרי שנתיים וחצי. טורס/GettyImages, Jamie McDonald

צ'לסי - ק.פ.ר 1:6

מה שעלייה לגמר ליגת האלופות יכולה לעשות לקבוצה. צ'לסי הציגה היום את אחד המשחקים הכי משכנעים שלה השנה ודרסה 1:6 ענק את קווינס פארק ריינג'רס בסטמפורד ברידג', כשפרננדו טורס האחד והיחיד כובש שלושער ראשון שלו מאז 26 בספטמבר 2009, אז חורר את הרשת של האל סיטי ב-1:6 של ליברפול עליה. הבלוז עלו למקום החמישי עם 61 נקודות, אחת פחות מניוקאסל הרביעית. אפילו רומן אברמוביץ' ביציע קפץ מאושר.

צ'לסי עלתה ליתרון כבר אחרי 46 שניות כשדניאל סטארידג' קיבל מסירת רוחב, ניסה לעבור את אנטון פרדיננד, שבלם אותו, אך החלוץ האנגלי הצעיר בעט טיל אדיר לחיבורים מ-20 מטר כדי לקבוע 0:1. השער השני של הבלוז הגיע בדקה ה-13 כשקרן של חואן מאטה מצאה את ג'ון טרי, שנגח מארבעה מטר פנימה את ה-0:2. בדקה ה-19 כבשה צ'לסי את השלישי, כשכדור ענק של סלומון קאלו מצא את פרננדו טורס, שעבר את פטריק קני ובעט מזווית קשה פנימה את ה-0:3. בדקה ה-24 הגיע כבר הרביעי וגם הפעם זה היה טורס. טעות קשה של נדום אונואה השאירה את החלוץ הספרדי מול שער ריק ומשם הוא לא התבלבל ובעט פנימה את ה-0:4.

גם השער החמישי הגיע כשהפעם אוהדי הקבוצה המקומית "נאלצו" לחכות 40 דקות עד שחואן מאטה הכניס מסירת עומק לטורס, שבעט מ-12 מטר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:5 ענק ושלושער נדיר של אל ניניו. בדקה ה-80 הגיע השישי כשטורס הכניס מסירת עומק לראמירס, שהעביר מסירת רוחב, שהגיעה לפלורן מאלודה, שנותר חופשי משישה מטר ובעט פנימה את ה-0:6. בדקה ה-85 הצליחה האורחת להמתיק מעט את הגלולה המרה עם שער של ג'יבריל סיסה, אך זה מעט מדי ומאוחר מדי ובסיום זה 1:6.

רגע מרגש אירע בסטמפורד ברדיג' כאשר הבלם הצעיר סם הצ'ינסון (22) נכנס כמחליף לדקות האחרונות להופעה החמישית שלו בקריירה במדי הבלוז. הצ'ינסון עבר מספר פציעות קשות בקריירה וכבר הודיע על פרישה וחזר ממנה בקיץ האחרון.

טוטנהאם - בלקבורן 0:2

מסתבר שהכל עדיין פתוח במאבק על המקום הרביעי. התבוסה האיומה של ניוקאסל לוויגאן אמש (4:0) העניקה לטוטנהאם הדועכת סיכוי נוסף לכרטיס המוביל לליגת האלופות, והערב, לראשונה מאז סוף מרץ ובפעם השניה בלבד בתשעת משחקי הליגה הראשונים, התרנגולים סוף סוף עמדו בציפיות. בזכות הניצחון דילגה טוטנהאם מעל צ'לסי שבמקום החמישי, ואף עקפה את המגפייז בשל הפרש שערים טוב יותר במקום הרביעי, כשלשתי הקבוצות 62 נקודות.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-22, כשנגיחה של גארת' בייל לאורך השער פגעה במשקוף, הגנת בלקבורן לא הצליחה להרחיק, ורפאל ואן דר וארט דחק מקרוב כדי לקבוע 0:1. הרגע היפה במשחק הגיע בדקה ה-75, כשקייל ווקר, השחקן הצעיר של העונה, הפציץ כדור חופשי פנטסטי לחיבוריו של פול רובינסון המסכן, שנותר חסר תשובות. הרוברס נותרים מתחת לקו האדום עם 31 נקודות, שלוש פחות מבולטון ו-ק.פ.ר, שנמצאת בחוף מבטחים.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully