וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "אם נזכה, זה יהיה אחד התארים הכי גדולים שלנו"

רגע לפני בלקבורן, חלוץ יונייטד משתוקק לזכות באליפות על חשבון סיטי: "זה יהיה הרבה יותר מיוחד" (22:00, ספורט1)

המחזור ה-31 באנגליה יושלם הערב (שני, 22:00, ספורט1 ו-HD) באיווד פארק, כשבלקבורן תארח את מנצ'סטר יונייטד. ניצחון של השדים האדומים יסייע להם להגדיל את הפער מהיריבה העירונית השנואה לחמש נקודות, ושוב יעביר את מרבית הלחץ אל עבר רוברטו מאנצ'יני ושחקניו.

"האם אליפות תהיה עוד יותר מיוחדת כי אנחנו מתמודדים מול מנצ'סטר סיטי?" תהה ווין רוני, ומיד סיפק את התשובה: "כן, כמובן שכן. לראשונה מזה שנים רבות יונייטד וסיטי נלחמות ראש בראש על התואר, וזה יהיה גדול עבור השחקנים, האוהדים והמועדון כולו אם נזכה. זה יהיה אחד התארים הכי גדולים שלנו, אם נצליח לעשות זאת".

"אני חושב שמעולם לא היה קשה יותר לזכות בפרמיירליג מכעת", הוסיף חלוץ נבחרת אנגליה שנמצא בכושר פשוט מצוין. "אתה צריך להיות בשיא שלך כל משחק, אי אפשר לשחק ב-75 אחוז ולצפות לנצח. הליגה התחזקה מאוד בשנים האחרונות, פעם היו ארבע קבוצות שהתחרו בצמרת וכל שאר הקבוצות, אבל היום יש שש או שבע קבוצות שמתחרות על ארבעת המקומות הראשונים".

איגביני יעקובו: "אולי הפעם אצליח לכבוש שלושער"

ה-2:3 של בלקבורן על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ביום האחרון של 2011, היה אחד מהמשחקים המפתיעים של העונה בפרמיירליג האנגלית. הערב (שני, 22:00, ספורט1 ו-HD) השדים האדומים יגיעו לאיווד פארק וינסו להשיב לרוברס כגמולם.

הכוכב של בקלבורן באותו משחק היה החלוץ איגביני יעקובו שכבש צמד, ולקראת המשחק הערב הוא אמר: "להבקיע נגד מנצ'סטר יונייטד זה תמיד מיוחד - זו אחת מהקבוצות הגדולות בעולם. זה הרגיש נפלא לכבוש צמד באולד טראפורד, אתה תמיד רוצה להבקיע נגד הקבוצות הגדולות".

יעקובו הוסיף: "בכל פעם שאני מקבל את הכדור אני מרגיש שאני יכול לכבוש. אחרי שאני מבקיע שער אחד, אני תמיד מרגיש שאני יכול להשלים צמד וזה מה שקרה בסיבוב הקודם באולד טראפורד. אולי אני אוכל לעשות את זה שוב ואפילו להשתפר ולכבוש שלושער. זה יהיה נהדר".

הניגרי בן ה-29 מציין את עונתו העשירית בכדורגל האנגלי ויש לו כבר 14 שערים העונה, שיפור משמעותי לעומת השנתיים וחצי הקודמות שלו בליגה בהן הוא כבש בסך הכל 10 שערים במדי אברטון. בעונה שעברה הוא גם שיחק מספר חודשים כמושאל ללסטר מליגת המשנה ושם כבש 11 שערים.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully