וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רק 1:1 למנצ'סטר סיטי מול סטוק סיטי

קראוץ' כבש שער מדהים, יאיא טורה רק השווה ויונייטד יכולה לברוח. צ'לסי-טוטנהאם 0:0, ארסנל-וילה 0:3, הפסד לליברפול

מוליכת הפרמיירליג מנצ'סטר יונייטד אומנם תשחק רק ביום שני, אבל היא ישבה בבית ובהחלט נהנתה לראות היום (שבת) את יריבתה העירונית סיטי מסיימת רק ב-1:1 בחוץ מול סטוק סיטי. יונייטד תוכל לפתוח פער של שלוש נקודות בטבלה, אבל לפחות זמנית סיטי ראשונה. מרבית משחקי המחזור ה-30 נערכו כבר היום. הדרבי הלונדוני בין צ'לסי לטוטנהאם, שפתח את השבת, הסתיים ב-0:0 מאכזב. ארסנל ניצלה את זה כדי להתבסס במקום השלישי עם 0:3 על אסטון וילה, בעוד ליברפול המאכזבת הפסידה לוויגאן 2:1.

צ'לסי - טוטנהאם 0:0

שתי הלונדוניות יכולות להיות מאוכזבות במידה מסוימת מחלוקת הנקודות. צ'לסי לא הצליחה להקטין את הפער מהמקום הרביעי לשתי נקודות, בעוד טוטנהאם עדיין ללא ניצחון חוץ על הבלוז מאז פברואר 1990.

צ'לסי הייתה טובה יותר והיא שלטה במגרש בזכות היכולת הטובה של למפארד, ראמירס ואסיין במרכז המגרש, אבל מנגד התקשתה להגיע להזדמנויות. טוטנהאם התגוננה עם שישה ושבעה שחקנים באזור הרחבה וניסתה לצאת למתפרצות, אך גם הן לא נשאו פרי. ההזדדמנות הממשית הראשונה הגיעה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשרפאל ואן דר וארט רשם החמצה כפולה ואחרי 45 דקות בינוניות זה 0:0.

במחצית השנייה דניאל סטארידג' סיכן את השער של טוטנהאם בצד אחד וקייל ווקר היה לא רחוק בצד השני, אבל ללא תוצאות. לקראת הסיום הקבוצות העלו הילוך. חואן מאטה הצמיד כדור חופשי לקורה בדקה ה-73, גארי קייהיל מנע מעמנואל אדבאיור שער אחרי שהטוגולזי כבר חלף על פני פטר צ'ך וגארת' בייל נגח למשקוף, אבל 90 הדקות הסתיימו ללא שערים.

ארסנל - אסטון וילה 0:3

התותחנים עלו לכר הדשא באצטדיון האמירויות בידיעה ששלוש נקודות ירחיקו אותם משמעותית מטוטנהאם ומצ'לסי ועשו את זה כמו שצריך עם ניצחון ליגה שביעי ברציפות. קיירן גיבס ניצל בישול של ז'רביניו בדקה ה-16 כדי לכבוש שער פרמיירליג ראשון בקריירה ותיאו וולקוט הכפיל כעבור תשע דקות. מיקל ארטטה השלים בדקה ה-90 וארסנל כבר עם שלוש נקודות יתרון במקום המוליך היישר לשלב הבתים בליגת האלופות.

ליברפול - וויגאן 2:1

אחרי שני הפסדי חוץ מאכזבים במיוחד לסנדרלנד וקווינס פארק ריינג'רס, הרדז ידעו ששום תוצאה פרט לניצחון לא תבוא בחשבון נגד המדורגת 19 בטבלה ערב המחזור, אבל התרסקו שוב. וויגאן עלתה ל-0:1 מפנדל מוצלח של שון מאלוני בדקה ה-30, לואיס סוארס השווה (47), אבל גארי קולדוול החזיר את היתרון ללאטיקס (63) ובדיעבד כבש שער ניצחון. איזה הפסד מביל לקני דלגליש ושחקניו.

סטוק סיטי - מנצ'סטר סיטי 1:1

מה נאמר ומה נגיד, אולי מנצ'סטר סיטי פשוט לא מוכנה עדיין לקחת אליפות. הסיטיזנס איבדו את המקום הראשון לפני שבועיים ליריבה העירונית יונייטד והיום הם נפלו בבריטניה סטדיום ונאלצו להסתפק בנקודה. אומנם בזכות יחס השערים, סיטי חוזרת למקום הראשון, אבל כעת היא בשוויון נקודות עם השדים האדומים, שיוכלו לפתוח פער של שלוש נקודות אם ינצחו את פולהאם ביום שני.

האמת, סיטי נקלעה לפיגור משער שפשוט אין מה לעשות נגדו. בדקה ה-59 אסמיר בגוביץ' בעט כדור ארוך מהשער של הפוטרס, פטר קראוץ' הוריד בראש לג'רמיין פנאנט וזה החזיר לחלוץ. הקפצה אחת ומשם כדור מדהים מ-30 מטרים, אלכסוני ומהאוויר אל בין החיבורים של ג'ו הארט חסר האונים. שתי דקות אחרי כניסתו של קרלוס טבס, הסיטיזנס ניצלו מהפסד, עם פצצה של יאיא טורה בדקה ה-76, מכ-30 מטרים, ששיפשפה את הראש של ריאן שואוקרוס והטעתה את בגוביץ' לפני שחדרה פנימה, אבל יותר מזה הבחורים של רוברטו מאנצ'יני לא הצליחו להשיג והם סיימו עוד משחק מאוכזבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

משחקים נוספים

בולטון - בלקבורן 1:2
לבולטון: דייויד ווית'ר (28, 35). לבלקבורן: סטיבן נזונזי (56)

נוריץ' - וולבס 1:2
לנוריץ': גרנט הולט (26, 45 בפנדל). לוולבס: מאט ג'רוויס (25)

סנדרלנד - קווינס פארק ריינג'רס 1:3
לסנדרלנד: ניקלאס בנדטנר (41), ג'יימס מקאן (70), סטפן ססניון (76). לק.פ.ר: טאייה טאייוו (79)

סוונסי - אברטון 2:0
לאברטון: לייטון ביינס (59), ניקיצה ילאביץ (76)

ליגה אנגלית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully