וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "טבס יודע לשחק כדורגל, הוא חשוב לנו"

מאמן מנ'צסטר סיטי שיבח את החלוץ שלו, ששב מההשעייה הארוכה מול צ'לסי. ונגר: "הניצחון על אברטון חשוב, יש ביטחון"

מנצ'סטר סיטי אומנם איבדה את הפסגה אחרי תקופה ארוכה ליריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, אבל התכולים ממש לא מתכוונים לוותר על האליפות ואמש (רביעי), הם השיגו ניצחון ביתי גדול 1:2 על צ'לסי, למרות שהיו בפיגור 1:0 עד לדקה ה-78. סרחיו אגוארו וסמיר נאסרי קבעו מהפך דרמטי, כשמי שמבשל את שער הניצחון הוא לא אחר מקרלוס טבס, שהשלים קאמבק בלתי הגיוני עד לפני לא הרבה זמן וחזר לשחק תחת המאמן רוברטו מאנצ'יני במדי הסיטיזנס, לאחר השעייה של כשישה חודשים.

בסיום, מאנצ'יני היה מרוצה מהארגנטינאי הסורר שלו: "הוא לא ב-100 אחוז כושר וזה נורמלי, אבל הוא יודע לשחק כדורגל. הוא נתן בישול מדהים, כל הבלגן שהיה איתו, הסתיים. דיברתי עם קרלוס כל יום בחודש האחרון ואם הוא יוכל להיכנס לכושר משחק תוך עשרה ימים, זה יהיה חשוב עבורנו".

לגבי המשחק עצמו, שיבח מאנצ'יני את כובש שער הניצחון נאסרי, אבל גם דירבן אותו להמשיך להתקדם: "הוא היה טוב, אבל הוא יכול יותר. אם הוא ימשיך להתקדם, הוא יהיה כמו דויד סילבה או צ'אבי. לא היינו טובים לאחרונה, אולי המשחק הזה ישנה את המצב עבורנו".

נאסרי עצמו, בחר גם הוא להלל את טבס: "אני ממש שמח בשבילו, הוא הראה עד כמה הוא יהיה חשוב לנו עד לסיום העונה. טוב שהוא נתן את הבישול".

עבור מאמנה הזמני של צ'לסי, רוברטו די מתאו, היה זה הפסד בכורה, אחרי ארבעה ניצחונות מאז לקח את המושכות: "זו אכזבה, אבל נסתכל קדימה", אמר האיטלקי, "אנחנו בכיוון הנכון והוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם הקבוצות החזקות בליגה".

בחלק אחר של לונדון דווקא חגגו אמש. ארסנל ניצלה את איבוד הנקודות הביתי של טוטנהאם, שסיימה ב-1:1 בלבד מול סטוק סיטי בוויט הארט ליין. התותחנים עשו את העבודה, השיגו 0:1 קשה בגודיסון פארק מול אברטון משער של הבלם תומאס ורמאלן (שערו השני בשני משחקים) ודילגו מעל התרנגולים אל המקום השלישי.

ארסן ונגר נהנה לראות מישהו אחר מלבד רובין ואן פרסי, שמוצא את הרשת עבור ארסנל: "כשיש ביטחון בקבוצה, הרבה שחקנים יכולים להבקיע", אמר הצרפתי, "הגישה שלנו תמיד הייתה חיובית ועכשיו גם באו התוצאות. התחלנו טוב ואז אברטון השתפרה וכל מה שרצינו היה לשמור על התוצאה. זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו בשלב הזה".

טוטנהאם כאמור, המשיכה לאכזב ולקרוס והמנג'ר שלה הארי רדנאפ, היה מלא בביקורת: "איבדנו את הדרך. אין לנו שטף במשחק, כמו שהיה לפני כמה שבועות, קשה לי להסביר למה, אבל אנחנו נראים עייפים. ננסה להוציא משהו מהמשחק מול צ'לסי בשבת".

אמש: מחזור אמצע שבוע סוער בפרמיירליג

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully