וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: צ'לסי וליברפול עלו לחצי הגמר

צמד של פרננדו טורס הוביל את הבלוז ל-2:5 על לסטר, די מתאו נותר מושלם. ליברפול גברה על סטוק 1:2, יהיה דרבי בוומבלי?

השינוי תחת רוברטו די מתאו נמשך. צ'לסי רשמה הערב (ראשון) ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות תחת המאמן הזמני, כשהביסה 2:5 את לסטר מליגת המשנה ועלתה לחצי גמר הגביע האנגלי. הנחמה: לפחות בוומבלי היא תהיה. ההפתעה: כוכב המשחק היה פרננדו טורס, שכבש צמד והוסיף שני בישולים נאים. גם ליברפול עשתה את העבודה, כשהדיחה את הפינליסטית מאשתקד, סטוק סיטי, עם 1:2 באנפילד.

הגרלת חצי גמר הגביע נערכה כבר הערב, ובה נקבע שצ'לסי תפגוש את המנצחת בין טוטנהאם לבולטון, במשחק שהופסק אמש בשל התמוטטותו של פבריס מואמבה. ליברפול תפגוש את המנצחת בין סנדרלנד לאברטון, במשחק שנגמר ב-1:1 אתמול.

צ'לסי - לסטר 2:5

טורס כבש שערים ראשונים מאז חודש אוקטובר, חמישה חודשים במהלכם איבד את החדות ואת חדוות המשחק, וסבל מביקורת קשה על יכולתו. טורס, שצ'לסי שילמה עבורו כ-50 מיליון ליש"ט, איכזב מהרגע הראשון שהגיע למועדון, ולא כבש במשך למעלה מ-24 שעות ברציפות על המגרש. לאחרונה כבר איבד לחלוטין את הביטחון, כמו גם את המקום בהרכב, אבל אחרי שנראה לא רע במשחק מול נאפולי בשבוע שעבר (על אף שלא כבש), היום הוא כבר הצליח לעשות את הבלתי ייאמן, ולבעוט את הכדור מעבר לקו הרשת.

הבלוז עלו ליתרון בדקה ה-12 כשקרן מצאה את גארי קייהיל, שנגח מקרוב פנימה וניצל יציאה לא טובה של קספר שמייכל כדי לקבוע 0:1. פטר שמייכל ביציע נראה מתוסכל. צ'לסי כבשה את השני כבר בדקה ה-17 כשטורס העביר מסירת עומק מצוינת לסלומון קאלו, שבעט בקלות פנימה את ה-0:2.

הקבוצה של רוברטו די מתאו כבשה את השלישי בדקה ה-67, כשלא תאמינו מי הפעם היה חתום על זה: פרננדו טורס. החלוץ הספרדי, שהשלים 24 שעות ברציפות ללא שער במשחק מול נאפולי, קיבל מסירת עומק מראול מיירלש ובעט פנימה מ-11 מטר את ה-0:3. ג'רמיין בקפורד המוכשר עוד צימק בדקה ה-77, אך אל ניניו השלים צמד בנגיחה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:4. בן מרשל צימק שוב בדקה ה-88 וזה 2:4 בסיום. בדקה ה-90 כבשה צ'לסי את החמישי עם שער של מיירלש אחרי בישול מצוין של טורס.

ואם די מתאו מצליח לגרום לטורס לכבוש, הרי שההשפעה שלו באמת מדהימה. זה היה ניצחון רביעי ברציפות של די מתאו, ששומר על מאזן מושלם מאז החליף את וילאש בואש.

ליברפול - סטוק סיטי 1:2

אמנם המייטי רדס מאכזבים העונה מאוד בליגה, אך לפחות בכל הנוגע לגביעים הם בהחלט עושים חיל. אחרי שזכתה כבר בגביע הליגה, הצליחה ליברפול לעלות גם לחצי גמר הגביע האנגלי עם 1:2 קשה אך בהחלט מתוק על סטוק סיטי, שהגיעה בשנה שעברה לגמר.

האדומים עלו ליתרון בדקה ה-23 כשלואיס סוארס ביצע דאבל פס עם מקסי רודריגס וסיים בבעיטה נהדרת לפינה מ-20 מטר כדי לקבוע 0:1. שלוש דקות בלבד לאחר מכן הצליחה סטוק סיטי לאחר שהיא קיבלה קרן שלא בצדק, אך בכל מקרה מאתיו אטרינגטון הגביה לרחבה, שם המתין פטר קראוץ', שנגח מקרוב פנימה את ה-1:1. המייטי רדס הצליחו לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-57 כשסטיוארט דאונינג העביר מסירת עומק לסטיבן ג'רארד, שהשאיר לו עם העקב והקשר האנגלי שהגיע מאסטון וילה בקיץ פרץ נהדר ובעט פנימה את ה-1:2.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully