וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: דויד דה חאה זקוק לניתוח לייזר בעיניו

האם שוער מנצ'סטר יונייטד מצא את הסיבה לחולשתו? מחליפו לינדגארד תומך: "הוא יהיה הטוב בעולם, אבל רק כשאפרוש"

האם נמצאה התשובה ליכולת החלשה עד כה של דויד דה חאה, שוערה הספרדי הצעיר של מנצ'סטר יונייטד? דה חאה בן ה-21, נחשב לשוער העתיד של נבחרת ספרד והגיע לאולד טראפורד תמורת כ-20 מיליון יורו, לא עומד בציפיות הגדולות ממנו עד כה ולאחר מספר תצוגות חלשות כמו מול בלקבורן, שם היה אשם בשער המכריע שהוביל להפסד, הוא איבד את מקומו בין הקורות לאנדרס לינדגארד.

כעת כאמור, ייתכן והתגלה לפחות משהו מהדברים שמפריעים לדה חאה להציג את יכולתו האמיתית. מסתבר שהשוער לא ממש רואה טוב והוא יזדקק ככל הנראה לניתוח לייזר בעיניים על מנת לתקן את הבעיה. מאז ילדותו סבל דה חאה מבעיות ראייה והוא אף משחק עם עדשות מגע, אבל כנראה שזה לא עושה את העבודה ואחרי שהוא נבדק אצל רופא העיניים של הקבוצה (כן, כן, יש דבר כזה), האחרון המליץ על הניתוח.

ביונייטד עדיין לא בטוחים שזה מה שאכן מפריע לשוער שלהם, אבל ישמחו אם הוא יעבור את הניתוח בכל מקרה. בינתיים לפחות, דה חאה זכה לשמוע קצת מילים טובות ממחליפו בשער לינדגארד: "אני עושה כל מה שאני יכול כדי לעזור לדויד. אני נהנה לעבוד איתו, הוא בחור נפלא, שמח, חכם ותמיד במצב רוח טוב. אנחנו דוחפים זה את זה. אני חושב שיום אחד הוא יהיה השוער הכי טוב בעולם, הוא רק בן 21", אמר הדני, שגם הבהיר שהוא ממש לא מתכוון לוותר על ההזדמנות הגדולה שניתנה לו, לעמוד בשער של השדים האדומים: "עד לפני שלוש שנים עוד שיחקתי, אף אחד לא ידע מי אני. אסור לי לנוח עכשיו, אני חייב להמשיך להשתפר". לסיום, חצי בצחוק וחצי ברצינות, הוא הוסיף: "אין לי ספק שדה חאה יהיה השוער הראשון של יונייטד יום אחד, המטרה שלי היא שזה לא יקרה עד שאפרוש, בעוד עשר שנים".

שבת באנגליה: בכורה לקייהיל בצ'לסי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully