וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אני בטוח שעוד נגיע למקום הרביעי"

הישראלי שפתח לראשונה בהרכב ארסנל ובישל ב-1:1 מול וולבס מצפה לשיפור בהמשך. ונגר: "השוער שלהם תפס את משחק חייו"

ארסנל רצתה לחזור הערב (שלישי) למסלול הניצחונות, כשאירחה למשחק בית פשוט על הנייר את וולבס. אבל התותחנים שוב איכזבו, סיימו ב-1:1 מול 10 שחקנים של הזאבים ונותרו במקום החמישי בליגה עם 33 נקודות אחרי 18 מחזורים. יוסי בניון אגב, פתח לראשונה בליגה בהרכב והוחלף בדקה ה-63 על ידי אנדריי ארשבין אחרי שבישל לז'רביניו את השער הראשון במשחק.

"זו לא התוצאה שרצינו", כתב בניון בטוויטר אחרי התיקו. "החמצנו הזדמנות טובה לעלות למקום הרביעי, אבל יש עוד דרך ארוכה ואני בטוח שעוד נעשה את זה".

"זו תוצאה מתסכלת, אבל אני מתוסכל יותר מהתוצאה ופחות מההופעה שלנו והרוח הקבוצתית", אמר ארסן ונגר, "אי אפשר לפקפק במחויבות או בגישה של השחקנים לנצח. החמצנו הזדמנות גדולה, אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולקחת איתנו את הדברים החיוביים. אסור לנו להיות כל כך נינוחים אחרי שאנחנו מובילים 0:1. אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו, כמובן מלבד העובדה שהשוער שלהם ווין הנסי תפס את משחק חייו".

ונגר התייחס לאפשרות שתיירי הנרי יוחזר לארסנל ולהיעדרות של תיאו וולקוט ואמר: "שום דבר לא השתנה בגזרת הנרי משבוע שעבר. אני לא מצפה לשום דבר כרגע, רק להירגע קצת. וולקוט חולה, יש לו כאבי בטן. היום הוא כבר מרגיש טוב יותר. הוא לא יכול היה להגיע לאימון אתמול, אבל אמור להיות כשיר למשחק ביום שבת".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

ארסנל איכזבה עם 1:1 ביתי מול וולבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully