וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי איבדה נקודות ראשונות

הסיטיזנס איבדו שני שערי יתרון ב-2:2 מול פולהאם, טוטנהאם מחצה 0:4 את ליברפול שנותרה בתשעה שחקנים. סטוק הובסה

מוקד המחזור החמישי באנגליה הוא כמובן במשחק בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי, אך עוד קודם לכן טוטנהאם סיפקה הצגה גדולה עם 0:4 על ליברפול בוויט הארט ליין. זהו הפסד שני ברציפות לקבוצה של קני דלגליש, כאשר טוטנהאם מצידה חוגגת ניצחון שני רצוף. דווקא מנצ'סטר סיטי הלוהטת מעדה מול פולהאם עם 2:2 ואיבדה נקודות ראשונות. סטוק סיטי כבר לא בלתי מנוצחת, אחרי תבוסה 4:0 במגרשה של סנדרלנד.

פולהאם - מנצ'סטר סיטי 2:2

בזמן שיריבתה העירונית נלחמת מול צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ביקרה בלונדון ואיבדה נקודות דווקא בקרייבן קוטג', למרות צמד של סרחיו אגוארו שהעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה. הארגנטינאי הפנטסטי התעלם ממלכודת הנבדל הכושלת של פולהאם וכבש בדקה ה-18 מבישול של דויד סילבה, והכפיל את התוצאה בדקה ה-46 לאחר שאדין דז'קו הכין לו בראש. בובי זאמורה צימק בדקה ה-56, ובדקה ה-75 בישל לדני מרפי שהדהים את האורחים וגזל מהם נקודות ראשונות.

טוטנהאם - ליברפול 0:4

כבר בדקה השביעית טוטנהאם הראתה לאן נושבת הרוח במשחק, כשלוקה מודריץ' הקרואטי ירה טיל אדיר מ-20 מטרים בימין לחיבורים של פפה ריינה. לואיס סוארס ראה שער שלו נפסל, ובדקה ה-28 צ'רלי אדם פגע בגסות בסקוט פאקר והשאיר את ליברפול ב-10 שחקנים. טוטנהאם המשיכה לשלוט, אך רק אחרי ההרחקה הנוספת של מרטין שקרטל (63) הגדילה את התוצאה ופירקה את יריבתה. ג'רמיין דפו בעט כדור שטוח לרשת בדקה ה-66, ושתי דקות לאחר מכן עמנואל אדבאיור נעץ את השלישי בעזרת טעות של ריינה. החלוץ הטוגולזי היה חתום גם על השער האחרון, כשירה אל הרשת בתוספת הזמן.

סנדרלנד - סטוק סיטי 0:4

יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית חוותה הפסד ראשון, ועוד אחד כואב למדי. הבלם טיטוס בראמבל פתח את מסכת הכיבושים של סנדרלנד בדקה החמישית, שער עצמי של ג'ונתן וודגייט בדקה ה-11 הגדיל את הצרה וקרייג גארדנר נעץ את השלישי בדקה ה-28 עם ביצוע נפלא. סבסטיאן לארסון סגר עניין בדקה ה-58 בכדור חופשי, וסנדרלנד משיגה ניצחון בכורה העונה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully