וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: ”סתמו את הפה ושחקו כדורגל”

לכוכב ההולנדי נמאס מלשמוע שחקנים באים בטענות לשופטים, והוא הביע את זעמו כלפי שחקני נבחרת ספרד וצ’לסי בראיון

השנה המתסכלת של רובין ואן פרסי מוציאה ממנו קצת דברים לא קונבנציונלים ומילים קשות שהוא מפנה לעבר שחקני נבחרת ספרד ושחקני צ'לסי. מה משותף לשתיים הללו? הכוכב ההולנדי של ארסנל עצבני מאוד לראות את אותם שחקנים "מנדנדים", לטענתו, לשופטים ומעירים להם בלי הפסקה.

במהלך השנה האחרונה ואן פרסי הפסיד עם נבחרת הולנד לספרד בגמר הגביע העולמי באחד הטורנירים האישיים שהוא היה מעדיף לשכוח. גם בליגה לא ממש הלך לו בארסנל, שהודחה בשמינית גמר ליגת האלופות מול לברצלונה, וסיימה עוד עונה ללא תואר, אפילו לא עם גביע הליגה שבו היא הגיעה לגמר.

"השחקנים הספרדים תמיד באים לשופטים ומבקשים שהוא יוציא כרטיסים צהובים ליריבים", סיפר ואן פרסי בראיון ל'ספורט1'. "הם מנסים לדפוק את הקולגות שלהם. ההתנהגות הזו ממש מציקה לי". ההולנדי המשיך והתלונן בעצמו: "אנשים שצופים במשחק בטלוויזיה וגם האוהדים עצמם לא ממש רוצים לראות את הדברים האלה. אם אתה רוצה להשמיע את כל התלונות, אתה צריך ללכת למאפייה או משהו. תמיד יש אנשים שמנדנדים שם".

גם עם צ'לסי יש לואן פרסי לא מעט בעיות ותלונות. "השחקנים של צ'לסי תמיד מתלוננים נגד השופטים. אני לא יכול להבין את זה. פשוט סתמו את הפה ותתמקדו בלשחק כדורגל", הוא חתם את הראיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully