וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני והידינק לא ממהרים להגיע לצ'לסי

השניים מועמדים לרשת את אנצ'לוטי. פלגריני מתכוון לממש את החוזה במלאגה, בעוד הידינק מעדיף להתמקד בנבחרת טורקיה

אחרי ההודעה על סיום תפקידו של קרלו אנצ'לוטי בצ'לסי וסיום העונה האחרונה של הבלוז ללא אף תואר, מתחילים בקבוצה ממערב לונדון לחשוב על מחליף פוטנציאלי. היום (חמישי) פורסם כי מאמנה של מלאגה, מנואל פלגריני, סירב לתפקיד, כך לפחות לפי טענת סוכנו של המאמן.

מאמנה של ריאל מדריד לשעבר טוען כי הוא שמח במלאגה וסוכנו הבהיר בראיון לתחנת רדיו ספרדית כי "זה טבעי עבור קבוצות ללא מאמן כמו צ'לסי להתעניין בפלגריני, אבל הוא מרגיש טוב במלאגה ויש לו חוזה שם. הוא משקיע הרבה מאמצים במלאגה, מרוצה ונרגש לעבוד עם הקבוצה".

גם מאמן נבחרת טורקיה, חוס הידינק, שאימן את צ'לסי לפני שנתיים לעונה אחת בלבד, נמצא על הכוונת של רומן אברמוביץ'. המאמן ההולנדי התייחס להתעניינות בו, אבל התעקש שכרגע אימון הנבחרת מעניין אותו יותר: "שמעתי הרבה שמועות וספקולציות. אמרתי לשחקנים שהם חייבים להתמקד במשחק נגד בלגיה ואותו הדבר גם לגבי. אני מרוכז לחלוטין בהכנת הנבחרת לשבוע הבא".

הידינק המשיך להתייחס למגוון הסברות בנושא מינויו, והעדיף להישאר לא ברור, כשהוסיף: "אני רוצה להפיק יותר מהשחקנים על בסיס יומי, אבל זה בלתי אפשרי מכיוון שאני מאמן נבחרת. אני לא אכנס לספקולציות מכיוון שאני צריך להכין את הנבחרת ולוודא שלא יוכלו להאשים אותי לאחר מכן ויטענו שאני מתמקד בדברים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully