וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלו מצטער על עזיבת אנצ'לוטי

חלוץ צ'לסי סיפר על תחושות השחקנים לאחר עזיבת המאמן, שפוטר כמה דקות אחרי משחק ההפסד לאברטון ביום ראשון

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס. עריכה: יאיר דניאל

פיטוריו של קרלו אנצ'לוטי מצ'לסי אחרי ההפסד במחזור הסיום של הפרמיירליג מול אברטון, לא באו למאמן בהפתעה. במסיבת העיתונאים של אחרי המשחק, אמר אנצ'לוטי: "אני עכשיו בחופש, אבל אני לא יודע כמה ארוך החופש הזה הולך להיות". לפי דיווחים בתקשורת האנגלית, כמה דקות אחרי מסיבת העיתונאים הזו, פגש רון גורליי, מנכ"ל הקבוצה הלונדונית את המאמן האיטלקי במסדרון בגודיסון פארק, אצטדיונה של אברטון, ופיטר אותו.

"האוהדים אוהבים אותו, השחקנים מכבדים אותו ואוהבים אותו על כל מה שהוא עשה עבור המועדון. אני מאחלים לקרלו שיהיה לו כיף, פשוט כיף בכל מקום שאליו הוא יגיע. כולנו יודעים שהוא מאמן גדול, ואנחנו בטוחים שהוא יחזור מזה בלי בעיה", אמר חלוצה של צ'לסי סלומון קאלו שהוסיף: "אנחנו שמחים לעבוד עם כל אחד, אבל זו החלטה של ההנהלה. השחקנים יתנו את כל מה שיש להם על המגרש וזה הדבר החשוב ביותר".

אנצ'לוטי יקבל פיצויים בסכום של כ-6 מיליון ליש"ט, מכיוון שנותרה עוד שנה אחת לחוזהו בקבוצה. במסגרת הסכם הפיצויים, תתעקש צ'לסי על סעיף שבו המאמן לא יוכל לאמן בשנה הקרובה באף קבוצת פרמיירליג אחרת.
יחד עם האיטלקי, עזבו גם עוזרי המאמן שלו ברונו דה-מיצ'ליס, לואיג'י לאסאלה וג'יאורג'יו צ'יאסקיני.

בין המאמנים שעשויים לקבלאת התפקיד בסטמפורד ברידג', נמצאים דידייה דשאן ממארסיי ומאמנה של פורטו אנדרה וילש בואש. גם חוס הידינק נמצא בתמונה, אך הוא מעוניין לחזור לצ'לסי כמנהל טכני כשמתחתיו יש מאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully