וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תדרוש 150 מיליון פאונד על רונאלדו

ה"דיילי מייל" וה"סאן" מדווחים כי בריאל מדריד הכינו תג מחיר לכוכב הגדול שלהם, וכבר מנהלים מגעים עם מנצ'סטר סיטי

בספרד ובאנגליה כבר מריחים את עונת הכדורגל הבאה ובעיקר את עונת המלפפונים. לפי התקשורת האנגלית הבוקר (שישי), ההתעסקות הגדולה בשבועות הקרובים תהיה סביב עסקת המכירה הגדולה ביותר בתולדות הכדורגל. ה"דיילי מייל" וה"סאן" מדווחים כי ריאל מדריד החליטה שהיא מוכנה למכור את כריסטיאנו רונאלדו תמורת 150 מיליון פאונד (כמעט 243 מיליון דולר). הקונה הפוטנציאלית היחידה במקרה כזה היא מנצ'סטר סיטי, שלאחרונה ראשיה אמרו כי ימנעו מעסקאות כל כך יקרות, אך עיתונאים באנגליה מתעקשים שאכן מתקיימים מגעים רציניים בעניין. צריך לזכור שמשכורתו של כריסטיאנו רונאלדו שמרוויח 300 אלף פאונד לשבוע בחוזה לחמש שנים יכולה לייקר את עסקת הקנייה שלו לסכום של 228 מיליון פאונד (369 מיליון דולר).

לפי ה"דיילי מייל" הסיבה העיקרית לנכונות של ריאל מדריד למכור את רונאלדו היא היחסים שלו עם המנג'ר ז'וזה מוריניו, שעלו על שרטון אחרי שהשחקן ביקר את המאמן בהזדמנויות שונות. כזכור, רונאלדו עבר ב-2009 ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד תמורת סכום שיא של 80 מיליון פאונד.

סיטי דחו את הדיווחים, וגורמים במועדון סיפרו: "הספקולציות שמחברות את סיטי עם רונאלדו אינן מבוססות והן לא יותר משמועה. אין ספק שרונאלדו הוא אחד מהשחקנים הטובים בעולם, אך אנחנו לא מעוניינים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully