וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון מתעקש: "אין לי כל כוונה לפרוש"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לא מתכנן לצאת לפנסיה גם אם יזכה שוב בליגת האלופות: "כל עוד הבריאות שלי טובה, אמשיך לאמן"

אלכס פרגוסון כבר בן 69 , אבל המחשבות על פרישה עדיין רחוקות ממנו. אחרי ששקל אפשרות כזו ב-2002 ובסוף החליט להמשיך, נראה שהמנג'ר הסקוטי של מנצ'סטר יונייטד נהנה מכדורגל כפי שלא נהנה מימיו. כך, גם במקרה של ניצחון בגמר על ברצלונה בשבת הבאה וזכייה שלישית בליגת האלופות, הוא ימשיך להוביל את המועדון איתו שבר השבוע שיא עם אליפות מספר 19 בהיסטוריה.

"אין לי כל כוונה לפרוש", הזכיר פרגוסון פעם נוספת בראיון ל-MUTV. "נקודת ההנחה היא שכל עוד הבריאות טובה, אמשיך לאמן. שומעים הרבה על אנשים שיצאו מהשגרה והמערכות שלהם קרסו. אני לא רוצה שזה יקרה לי".

פרגוסון התייחס גם לבחירת ההרכב, כשלפני הגמר הגדול בוומבלי מצפה לו משחק ליגה במחזור הנעילה מול בלקפול הנלחמת על חייה. "יש הרבה שחקנים שראויים למקום בהרכב, אבל אפשר לבחור רק 11. זה אחד החלקים הקשים בלהיות מנג'ר. אני צריך לבחור קבוצה ולהשאיר כמה שחקנים טובים בחוץ. זה מצער. נקווה שכל אלה שנטלו חלק בקמפיין האירופי יחושו סיפוק בסיום הגמר ונניף את הגביע. היינו נהדרים העונה באירופה".

ואיך אפשר בלי השוואה בין האליפות הזו, ה-12 שלו במועדון לאליפות הראשונה בה זכה עם יונייטד ב-1993. "זה לא היה קל יותר הפעם", התעקש פרגוסון. "עשינו הישג גדול, לכולם היה בו חלק ונהניתי בו כאילו היה זה התואר הראשון. ככל שנמצאים יותר זמן במועדון, זה הופך לאתגר גדול יותר. הציפיות של כולם מאיתנו גבוהות, אבל כך גם הציפיות האישיות שלנו. יכולים לבקר את ההופעות שלנו, אבל בבית היינו נפלאים והבקענו יותר מכל קבוצה אחרת. קשה לבוא בטענות לכזו יכולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully