וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי זכתה בגביע האנגלי

אחרי 74 דקות מאופסות יאיא טורה הרים את הרשת, קבע 0:1 לתכולים על סטוק, והעניק לתכולים תואר ראשון אחרי 35 שנה

בדיוק שלושים שנה עברו מאז ביקורה האחרון של מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע האנגלי. אז, ב-1981, הפסידו הסיטיזנס את התואר לטוטנהאם. הערב (שבת), הם עשו סוף לבצורת התארים הגדולה. ניצחון 0:1 על סטוק סיטי לעיני למעלה מ-88 אלף צופים בוומבלי סידר לתכולים תואר ראשון מאז 1976. יאיא טורה, האיש שניצח את מנצ'סטר יונייטד בחצי הגמר, הוא האיש שניצח את המשחק עם שער שכולו לב גדול בדקה ה-74.

יש משהו סמלי בכך שביום בו מנצ'סטר יונייטד הופכת לקבוצה הכי מצליחה באנגליה עם אליפות 19, פרויקט המיליונים של היריבה העירונית קוצר פירות ראשונים. מאז הגיעו הרוכשים מדובאי לסיטיזנס באוגוסט 2008 הם שפכו עשרות מיליונים על שחקני רכש וציפו לתוצאות שלא באו. העונה, זה מתחיל לקרות. מה שהחל עם הבטחת המקום במוקדמות ליגת האלופות, נמשך עם תואר חשוב מבחינה מוראלית. רוברטו מאנצ'יני, שקריירת האימון שלו באנגליה התחילה בניצחון על סטוק, הוא האיש שחתום על הגביע החמישי בתולדות המועדון.

סיטי הייתה טובה יותר לאורך 90 הדקות, שלטה במשחק ויצרה מצבים טובים לכיבוש במחצית הראשונה. המשחק נרגע אחרי ההפסקה, סטוק ייצבה את ההגנה וגם יצרה לא מעט בלגאן ליד הרחבה של ג'ו הארט. קנווין גו'נס היה הכי קרוב לכיבוש בדקה ה-63, אבל סחט הצלה נהדרת מהארט. מנגד, דווקא בדקות הפחות טובות של סיטי, היא נהנתה מהיתרון האיכותי. שיתוף פעולה בין דויד סילבה למריו באלוטלי הסתיים בבעיטה נהדרת של טורה ושער ניצחון שיינכס להיסטוריה.

סטוק סיטי הסימפטית תסתפק בגמר גביע ראשון שלה מזה 148 שנים. הסינדרלה של המפעל קיוותה ללכת עד הסוף ולסיים עונה מדהימה עם תואר סנסציוני, אבל זה לא קרה. הפוטרס יסתפקו בהופעה בליגה האירופית.

קרלוס טבז, שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם הגביע האנגלי. רויטרס
האוהדים חיכו לרגע הזה מאז 1976. טבז ושחקני סיטי עם הגביע/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5 - קרלוס טבז שיחרר בעיטה חזקה מ-20 מטר, סורנסן הגיב מהר והדף יפה.

דקה 11 - יאיא טורה שלח בעיטה אדירה מ-25 מטר, שחלפה סנטימטרים מהחיבורים של השער של סטוק. סיטי ממשיכה ללחוץ.

דקה 16 - הות' שולח מרפק מסוכן לפרצופו של באלוטלי, ויצא בנס לאחר שלא הורחק על ידי השופט.

דקה 20 - איום ראשון על השער של סטוק, אבל ג'ונס התמהמה ברחבה.

דקה 24 - באלוטלי שלח יפה בעיטה לחיבורים הרחוקים, סורנסון התעופף והציל עוד שער.

דקה 35 - טבז שלח כדור מצוין לבאלוטלי, האיטלקי לא השתלט על הכדור שנהדף לסילבה, אבל הספרדי בעט מחמישה מטרים מעל השער. החמצה גדולה.

דקה 56 - טורה יישר כדור רוחב משמאל, טבז המשיך מתוך הרחבה והכדור פגע בשחקן הגנה ויצא החוצה.

דקה 62 - טעות חמורה של לסקוט אפשרה לג'ונס לשעוט לעימות ישיר מול הארט, אבל השוער יצא מצוין ומנע שער בטוח.

דקה 74 - גול! סילבה ובאלוטלי החליפו מסירות, הגנת סטוק התקשתה להרחיק וטורה הגיע מאחור וירה כדור חזק פנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 84 - סילבה בעט מזווית קשה, סורנסן הדף רע, אבל הות היה במקום כדי להרחיק.

הרכבים:

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, ג'ולן לסקוט, וינסנט קומפאני, מיקה ריצ'רדס, אלכסנדר קולארוב, גארת' בארי (אדם ג'ונסון, 73), יאיא טורה, נייג'ל דה יונג, דויד סילבה (פטריק ויירה, 90), קרלוס טבז (פאבלו זבאלטה, 88), מריו באלוטלי.

סטוק סיטי: תומאס סורנסן, אנדי ווילקינסון, רוברט הות', ריאן שואוקרוס, גלן ווילן (דני פף, 84), רורי דלאפ (ג'ון קארו, 81), ג'רמיין פנאנט, מתיו אתרינגטון (דין וויטהד, 63), מארק ווילסון, ג'ונתן וולטרס, קנווין ג'ונס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ו הארט שוער מנצ'סטר סיטי. Shaun Botterill, GettyImages
הצלה ששווה זכייה בתואר. הארט/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully