וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "מעכשיו נשחק נגד קבוצות ברמה שלנו"

למרות ההפסד למנצ'סטר סיטי והמקום האחרון, מאמן ווסטהאם נותר אופטימי: "אם נראה את האופי שלנו, ננצח במחזורי הסיום"

בניגוד להצלחה בחצי גמר ליגת האלופות עם צ'לסי ב-2008 ובחצי גמר הגביע האנגלי עם פורטסמות בשנה שעברה, הפעם אברהם גרנט לא הצליח לנצח בערב יום השואה. ווסטהאם הפסידה 2:1 למנצ'סטר סיטי הערב (ראשון) ונותרה במקום האחרון עם 32 נקודות, מרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים.

"אני חושב שהראנו הרבה אופי, המחצית השנייה הייתה טובה", אמר גרנט בסיום משחק בו, להזכירכם, הוא שוב הפסיד. "ב-2:0 הם היו דומיננטיים ותקפו אותנו, אבל התגובה שלנו הייתה טובה. עכשיו נשחק נגד בלקבורן, קבוצה ברמה שלנו, כך שאנחנו חייבים לנצח את המשחק".

בשלושת המחזורים האחרונים נותרו לווסטהאם מפגשים מול בלקבורן, וויגאן וסנדרלנד, וגרנט נותר אופטימי כהרגלו. "חשבתי שהיריבות יאספו יותר נקודות בשני המחזורים האלה, אבל הפער עדיין שלוש נקודות ואנחנו בתמונה. המטרה שלנו היא להשיג שבע נקודות, אם כי נלך על תשע", הבהיר. "אם נראה את האופי שהצגנו במשחקי חוץ קודמים מול הקבוצות הבכירות, נוכל לנצח במחזורי הסיום".

בלמה של מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפני, סיפר על השינוי בקבוצתו שביססה את מעמדה במקום הרביעי המוליך לליגת האלופות. "במשחקים כאלה בעונה שעברה היינו מאבדים את הנקודות", אמר. "אנחנו מאוד שמחים על הניצחון הזה, לא היה קל. ליגת האלופות תהיה דבר גדול לא רק עבורנו אלא בשביל המועדון כולו. אנחנו מאוד רוצים להשיג את זה, וננסה גם לתפוס את ארסנל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully