וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "השחקנים והאוהדים שלנו יהיו מוכנים לצ'לסי"

אחרי ההפסד לארסנל, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד כבר חושב על המשחק שיכריע את האליפות. ואן פרסי: "שיחקנו בשביל הגאווה"

אז מי אמר שמאבק האליפות באנגליה סגור? שלושה מחזורים לסיום, קיבלה היום (ראשון) מנצ'סטר יונייטד את כאב הראש שמגיע אחרי שלל מעידות ואיבוד נקודות, בדמות ההפסד לארסנל (1:0) שאיפשר לצ'לסי לצמק את הפער מהשדים האדומים ל-3 נקודות בלבד. ורק כדי להפוך את זה למעניין באמת, במחזור הבא תגיע צ'לסי לאולד טראפורד למשחק שהמנצחת ממנו ככל הנראה תצא עם תואר האליפות ביד.

בצד של יונייטד, כפי שקרה לא אחת העונה, הפנו אצבע מאשימה לשופט בסיום המשחק. "זה משחק גדול מדי בשביל לא לשרוק שריקות נכונות, אבל אני משער ששתי הטענות לפנדל איזנו אחת את השניה", אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון. "קשה היה לראות מה היה עם נגיעת היד של וידיץ', אבל הפנדל השני שהיה צריך להישרק היה ברור- קלישי זה את הידיים על הראש באימה". על המשחק עצמו אמר המנג'ר הסקוטי: "אחרי שהם הבקיעו שלטנו לחלוטין במגרש, ואני חושב שהגיע לנו משהו. לא השתמשנו בכדור כמו שצריך, אבל מהרגע שנתנו להם להבקיע, היינו בחצי שלהם רוב הזמן".

על המשחק הבא של הקבוצה, שכאמור יהיה במנצ'סטר, אז תפגוש הקבוצה את צ'לסי, אמר פרגוסון: "מן הסתם, ההפסד שלנו היום נותן לצ'לסי סיכוי משמעותי, וזה מה שקורה כשאתה מקבל החלטות שכאלה, ומפסיד. הם כבר ניצחו משחק אחד באולד טראפורד בעונה שעברה, כך שזה מדאיג אותנו. עם זאת, מבחינה של יכולת- במשחק באולד טראפורד האוהדים שלנו יהיו מוכנים, וכך גם השחקנים שלנו".

ונגר: "שיחקנו עם רוח לחימה"

מי שבועטת בעצמה פעם אחר פעם העונה היא ארסנל, שעד לפני שבוע היתה במאבק האליפות, אבל רצף של משחקים בהם איבדה יתרון שכבר היה אצלה, הבהיר לאוהדים של התותחנים שגם העונה הזו תיגמר ללא תואר. הניצחון היום על יונייטד צריך רק לתסכל את אוהדי ארסנל, שעתה מסתכלים מהצד כיצד הכניסו דווקא את צ'לסי למאבק בו הם רוצים להיות. "היתה לנו הופעה טובה", אמר מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר לאחר הניצחון.

"שיחקנו עם משמעת ועם רוח לחימה. עד שהבקענו, שלטנו במגרש לגמרי, אבל אז הם התחילו ללחוץ". ונגמר התייחס גם ליציאה של הקבוצה ממאבק האליפות: "זו היתה מכה כואבת כי הרגשתי שאנחנו יכולים לזכות באליפות, אבל אנחנו ניאבק עד לדקה האחרונה של העונה". על המשחק הבא של מנצ'סטר מול צ'לסי, שככל הנראה יכריע את גורל האליפות, אמר ונגר: "אני עדיין חושב שמנצ'סטר יונייטד פייבוריטים. הם משחקים בבית. עבורנו, יש לנו אינטרס שצ'לסי ינצחו".

גם רובין ואן פרסי היה מרוצה מאוד בסיום המשחק, ואמר: "אנחנו רצינו יותר את המשחק. שיחקנו היום בשביל הגאווה והאוהדים היו נהדרים. העול היה עלינו להציג את הכבוד העצמי שלנו, ועשינו את זה, כך שאנחנו מאוד מרוצים". על הטענות של פרגוסון ויונייטד כי הגיע להם פנדל אמר ההולנדי: "אם הגיע להם פנדל, אז גם לנו הגיע עם נגיעת היד של וידיץ', אבל בסופו של דבר, שיחקנו יותר טוב היום. הם שיחקו רק על התקפות מתפרצות, ואני חושב שהתוצאה הסופית משקפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully