וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי גברה 1:2 על טוטנהאם

קאלו כבש בדקה ה-88 והאלופה לא מוותרת על התואר וצימקה את הפער לשלוש נקודות. וויגאן ובלקפול הסתבכו בתחתית

שלושה מחזורים לסיום העונה בפרמיירליג, הקרב על האליפות ממשיך להתחמם וגם התחתית בוערת. רגע לפני שמנצ'סטר יונייטד עשויה להתקרב פסע לאליפות הרביעית בחמש השנים האחרונות ולאליפות ה-19 בתולדותיה, צ'לסי הלחיצה אותה בשבת כשניצחון ביתי 1:2 על טוטנהאם צימק את הפער לשלוש נקודות שבוע לפני המפגש ביניהן באולד טראפורד. השדים האדומים, כזכור, ישחקו רק בראשון מול ארסנל.

מי שעוד תשחק ביום ראשון היא ווסטהאם, שתתארח אצל מנצ'סטר סיטי לקרב גורלי, אבל עוד קודם לכן יתר קבוצות התחתית ישחקו בשבת. וויגאן שמטה יתרון יקר במיוחד וסיימה ב-1:1 מול אברטון. גם בלקפול שנמצאת במשבר לא הצליחה להתרחק מהתחתית וסיימה ב-0:0 מול סטוק סיטי, ובלקבורן הצליחה לנצח 0:1 את בולטון, שאיבדה כמעט לחלוטין עניין בליגה.

ווסט ברומיץ' - אסטון וילה 1:2

הקבוצה של רוי הודג'סון קרובה מתמיד להבטיח עונה נוספת בפרמיירליג לאחר הניצחון הערב, שהגדיל את הפער שלה מהקו האדום לשמונה נקודות. מנגד, אסטון וילה נותרה במקום ה-13 והיא עדיין במצב קשה.

וילה עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית כשגבריאל אגבונלהור פרץ לרחבה והעביר לסטיוארט דאונינג, שמסר רוחב. דווקא עבדולאייה מייטה, שניסה להרחיק, בעט פנימה לשערו שלו וקבע 0:1 לאסטון וילה. בדקה ה-60 הצליחה ווסט ברומיץ' להשיג את השוויון כשפיטר אודמווינגי בעט פנימה מקרוב לאחר בעיטה חופשית ואיזן ל-1:1. ווסט ברום איבדה את פול שארנר שספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-63 והורחק. אך גם כך היא כבשה את ה-1:2 בדקה ה-84, כשמרק אנטון פורצ'ון כבש אחרי בישול של סימון קוקס.

בלקבורן - בולטון 0:1

המצב אצל הרוברס היה קשה מאוד, לאחר שלא הצליחה לנצח עשרה משחקים ברציפות והסתבכה עמוק בתחתית. אך היום הצליחה בלקבורן להשיג ניצחון 0:1 יקר, שהגדיל את הפער שלה מהקו האדום לשלוש נקודות ונתן לה קצת אוויר לנשימה וביטחון. הקבוצה של סטיב קין עלתה ליתרון בדקה ה-20 כשמרטין אולסון פרץ פנימה ושיחרר טיל לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:1 כל כך יקר מבחינת בלקבורן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

וויגאן - אברטון 1:1

הלאטיקס לא ניצחו אף אחת מבין שבע הקבוצות הראשונות בפרמיירליג בבית, וגם היום הם המשיכו במסורת הזו לאחר שכבר היו קרובים לשבור אותה. וויגאן סיימה ב-1:1 ביתי מול אברטון והיא עדיין מתחת לקו האדום עם 35 נקודות. שארל נ'זוגביה העלה את וויגאן ל-0:1 בדקה ה-22 לאחר שקיבל מסירת עומק מג'יימס מקארתי, נקלע לזווית קשה מול טים הווארד, שסגר לו את הפינה, אך חתך למרכז ושיחרר בעיטה חזקה לחיבורים. אברטון השיגה את השוויון בדקה ה-78 מפנדל לייטון ביינס לאחר נגיעת יד של הוגו רודאייגה וזה 1:1.

בלקפול - סטוק סיטי 0:0

שחקניו של איאן הולוויי רוצים להיחלץ מהתחתית הבוערת, אבל המומנטום של בלקפול רע מאוד אחרי שהקבוצה לא ניצחה בשבעת המשחקים האחרונים. היום, בלקפול סגרנ צשלק שמיני ברציפות ללא ניצחון לאחר תיקו 0:0 ביתי ומאכזב מול סטוק סיטי, שכבר איבדה עניין אמיתי בליגה. כך יהיה לבקלפול, שנותרה מעל הקו האדום עם 35 נקודות, קשה לשרוד בפרמיירליג.

צ'לסי - טוטנהאם 1:2

מאבק האליפות באנגליה עדיין לא הוכרע. צ'לסי השיגה ניצחון דרמטי וצימקה את הפער ממנצ'סטר יונייטד לשלוש נקודות. השדים האדומים ינסו להחזיר את היתרון לשש במשחק מול ארסנל ובשבוע הבא השתיים ייפגשו באולד טראפורד למשחק העונה. האם אנחנו צפויים למהפך סנסציוני בפסגה? לכחולים נותר רק להחזיק אצבעות ליריבה העירונית.

קרלו אנצ'לוטי פתח עם דידייה דרוגבה ופרננדו טורס בחוד, אבל דווקא האורחים הפתיעו עם שער יתרון כשסנדרו הברזילאי הפציץ מ-30 מטרים שער מדהים. טוטנהאם נראתה טוב יותר, אבל אז הגיע שער מעורר מחלוקת. למפארד בעט ממרחק, הכדור עבר בין ידיו של הורליו גומש והתגלגל לעבר השער. הקוון קבע כי הכדור עבר את הקו, אך מצלמות הטלוויזיה הראו כי גומש הגיע לכדור רגע לפני והשער אושר שלא בצדק.

הדרבי הוכרע בצורה דרמטית בדקה ה-88, כשהמחליף סלומון קאלו דחק מקרוב שער ניצחון יקר אחרי שלל החמצות של צ'לסי. יוסי בניון ישב 90 דקות על הספסל. בעקבות ההפסד, טוטנהאם מתרחקת מהמקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות.

משחק נוסף:

סנדרלנד - פולהאם 3:0
לפולהאם: גאל קאקוטה (33), סיימון דייויס (61, 73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully