וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה את בלקבורן 0:1

קבוצתו של מאנצ'יני נהנתה משער ניצחון של אדין דז'קו (75) והתקרבה לארסנל במקום השלישי. סראגוסה ניצחה את אלמריה

רק לפני מחזורים לא רבים, נדמה היה כי האפשרות שמנצ'סטר סיטי תצליח לתפוס את ארסנל ואת המקום השלישי, בלתי סבירה בעליל. אלא שהתותחנים כרו לעצמם לא מעט בורות בזמן הזה, החליקו פעם אחר פעם, והגיעו לשיא עם הפסד 2:1 לבולטון, בעקבות שער ניצחון דרמטי של לא אחר מאשר תמיר כהן. הערב (שני) ידעה סיטי כי זו ההזדמנות שלה לתקיפה אחרונה על המקום השלישי, ובסיום 90 דקות היא יצאה עם 0:1 חשוב על בלקבורן, אם כי היא היתה רחוקה מלהרשים. סיטי מצמקת את הפער מארסנל ל-5 נקודות בלבד, כשלקבוצתו של רוברטו מאנצ'יני יש משחק חסר, ועם היכולת החלשה של התותחנים, היא עוד עשויה למצוא את עצמה עם הכרטיס האוטומטי לליגת האלופות.

שחקניו של מאנצ'יני נראו רעבים מאוד בפתיחה, וב-20 הדקות הראשונות כמעט ולא איפשרו לבלקבורן לגעת בכדור. עם זאת, הם התקשו להגיע למצבים קורצים, וזה איפשר למארחים לתפוס ביטחון. בלקבורן החלה לנסות את מזלה, ולא היתה רחוקה בדקה ה-41, אבל הנגיחה של סמבה הלכה החוצה. במחצית השניה נעלמה סיטי כמעט לחלוטין, והמארחים היו מסוכנים בהרבה. דווקא כשהיה נדמה שהמומנטום משתנה לצד הביתי, החלו שחקניו של מאנצ'יני להיכנס לקצב.

קולרוב סחט הדיפה מצויינת מרובינסון, בדקה ה-74, אבל דקה מאוחר יותר השוער של המארחים היה חסר אונים, כשדז'קו קיבל כדור מצויין ברחבה מדויד סילבה וירה אותו אל הרשת. המארחים ניסו נואשות למצוא את השיוויון, ובעיטה חופשית נהדרת של אולסן בדקה ה-93 כמעט ונכנסה, אך השוער היה במקום, ובלקבורן רושמת הפסד במשחק בו היא ללא ספק היתה ראוייה לנקודה. שחקניו של סטיב קין מאבדים הזדמנות נהדרת להתרחק מעט מהתחתית הבוערת, והם עדיין חזק במאבקי הירידה. סיטי לעומת זאת תנסה להשלים את המשימה שלה מול ווסטהאם ואברהם גרנט גרנט במחזור הבא, כדי לשים את כל הלחץ על ארסנל.

* סראגוסה ניצחה 0:1 את אלמריה בקרב התחתית שנעל את המחזור ה-33 בלה ליגה. שער עצמי של השוער דייגו אלבס בדקה ה-70 הכריע את ההתמודדות והעלה את סראגוסה מעל הקו האדום. אנדר הררה, שחקן סראוגסה, ראה כרטיס אדום בתוספת הזמן. אלמריה נועלת את הטבלה במרחק עשר נקודות מחוף מבטחים והיא יכולה להתכונן לעונה הבאה בליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully