וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "האליפות יכולה להיקבע בהפרש שערים"

מאמן צ'לסי לא איבד תקווה להשיג את יונייטד: "ביובנטוס איבדתי תואר אחרי שהולכתי בתשע נקודות הפרש, זה יכול לקרות"

העונה האבודה של צ'לסי עוד עשויה להסתיים בחגיגה גדולה, לפחות על פי התסריט האופטימי של קרלו אנצ'לוטי. המאמן האיטלקי הוותיק, שראה את קבוצתו דורסת את ווסטהאם 0:3 בסטמפורד ברידג' בשבת וממשיכה בכושרה הטוב מהשבועות האחרונים, לא נרתע מהעובדה שמנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את אברטון ושמרה על פער של שש נקודות בראשות הטבלה.

אחרי שארסנל יצאה מהמירוץ בעקבות ההפסד הדרמטי בבולטון, נותרו הכחולים לבד במירוץ מול החבורה של אלכס פרגוסון, ולקראת עוד דרבי לונדוני מול טוטנהאם במחזור הקרוב, בו תצא יונייטד לאצטדיון האמירויות למפגש עם התותחנים המתוסכלים, אנצ'לוטי כבר רואה תסריט שבעוד שבועיים בקרב הישיר בין צ'לסי ליונייטד באולד טראפורד הפער יכול להימחק לחלוטין.

"זה יכול לקרות. האליפות יכולה להיקבע בסופו של דבר גם בהפרש שערים", אמר אנצ'לוטי. "לכן היה חשוב לנו להבקיע את שני השערים המאוחרים במשחק מול ווסטהאם. היה קשה להאמין לפני חודשיים שנוכל להישאר בתמונת האליפות עד שלב כל כך מאוחר בעונה, אז כרגע אנחנו מרוצים מהמצב אליו הגענו".

כשנשאל האם קריסה כזו של יונייטד נראית לו מתקבלת על הדעת נזכר אנצ'לוטי בסיומה של עונת 1999/2000, אז יובנטוס שלו הוליכה במשך כל העונה אך איפשרה ללאציו של סוון גוראן אריקסון לסגור עליה ולגנוב את הסקודטו ברגע האחרון: "איבדתי פעם תואר למרות שהקבוצה שלי הוליכה בתשע נקודות עם שמונה מחזורים לסיום העונה. זו לא הרגשה נעימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully