וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם הובסה 3:0 בבולטון, בניון חזר לצ'לסי

גרנט המורחק ראה את שחקניו מובכים. 45 דקות כמחליף לקשר הישראלי ב-0:1 על וויגאן. יונייטד טיילה עם 0:2 ביתי על פולהאם

המחזור ה-32 בפרמיירליג האנגלית נפתח הערב (שבת) עם עוד ניצחון של מנצ'סטר יונייטד, שעשתה הפעם את העבודה עם 0:2 חלק על פולהאם והגדילה זמנית את הפער בפסגה לעשר נקודות, אך ארסנל תוכל לצמק אותו בחזרה לשבע אם תנצח מחר את בלקפול.

מלבד קרב האליפות שנדמה שהולך ונסגר, בפרמיירליג עוסקים בעיקר במאבקים נגד הירידה, בעיקר מאחר שלפחות חצי מקבוצות הליגה עדיין בסכנה. אחת כזו היא ווסטהאם של אברהם גרנט, שהחמירה את מצבה עם תבוסה 3:0 בבולטון. האחרונה וויגאן כמעט הצליחה לסחוט נקודה בסטמפורד ברידג' אבל נכנעה לבסוף 1:0 לצ'לסי, שקיבלה בחזרה את יוסי בניון שעלה כמחליף במחצית. טוטנהאם התאוששה מהתבוסה בברנבאו עם 2:3 ביתי על סטוק, בלקבורן ובירמינגהאם נפרדו בתיקו 1:1.

מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 0:2

המארחים עלו ללא ווין רוני, שכבש את השער היחידי ברבע גמר ליגת האלופות השבוע מול צ'לסי אך לא יכול לשחק בגלל ההרחקה שלו בליגה, אך אחרי 12 דקות נדמה היה שחסרונו של השחקן כלל אינו מורגש: מהלך קבוצתי נהדר של השדים האדומים הוביל למסירה נהדרת של ברבאטוב לנאני שהחזיר לבולגרי, וזה ירה את הכדור אל הרשת. השער המוקדם מעל הוציא את האוויר מפולהאם שאיבדה מההתלהבות שלה, והיונייטד החלה לשלוט בשדה. בדקה ה-32 היא הכפילה את יתרונה כששוב נאני היה במרכז העניינים, שווארצר יצא לא טוב לכדור וולנסיה ניצל זאת כדי לדחוק מקרוב את השני.

יונייטד נכנסה למומנטום וחיפשה את השלישי לפני המחצית, אבל הזדמנות קורצת לברבאטוב לא הובילה לשום דבר, ושחקניו של אלכס פרגוסון ירדו עם יתרון מבטיח. במחצית השנייה נראה היה ששתי הקבוצות הורידו הילוך: פולהאם כמעט ולא הגיעה אל הרחבה של האדומים, בעוד היונייטד בעיקר החזיקה בכדור אך לא סיכנה את השער. עד לסיום המשיך נאני להפעיל את ההתקפה של המארחים שהסתפקה ב-0:2, והגדילה את היתרון בצמרת ל-10 נקודות, לפני שארסנל תשחק מחר מול בלקפול.

צ'לסי - וויגאן 0:1

קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי קיוותה להתאושש מההפסד הביתי הכואב ליונייטד בליגת האלופות, אבל המשיכה להציג יכולת בינונית מאוד אל מול הקהל הביתי שלה במחצית הראשונה. האורחים הרגישו היטב שהכחולים עדיין מעט בהנגאובר מאירופה וניסו להפתיע עם מספר הזדמנויות, אבל דווקא צ'לסי היתה זו שרשמה את ההזדמנות הטובה ביותר ב-45 הדקות הראשונות, כשכדור ארוך מצא את דרוגבה, החלוץ שלח למאלודה שהגיע לאחד על אחד מול שוער האורחים, אבל ידו של אל חבאסי היתה על העליונה ושמרה על התוצאה המאופסת לפני חדרי ההלבשה.

בפתיחת המחצית השניה נרשם האירוע שלו חיכו לא מעט אוהדים בסטמפורד ברידג' ובישראל, כשיוסי בניון שב אל הדשא האנגלי לראשונה מאז ה-22 בספטמבר, 2010. גם כניסתו של הישראלי לא ממש העירה את התקפת צ'לסי שהמשיכה לקרטע, אבל בדקה ה-67 הגיע הרגע המיוחל כשכדור קרן של המארחים מצא את מאלודה שירה מקרוב. פרננדו טורס, שעלה כמחליף בדקה ה-59, היה קרוב מאוד לכבוש את שער הבכורה שלו במדי צ'לסי, אבל כשל פעמיים למורת רוחו של הקהל המקומי. בניון נחלץ לעזרתו של חברו לשעבר לליברפול וסידר לו עוד שני מצבים פשוט נהדרים, אבל הספרדי הצליח להרוס גם אותם, וצ'לסי ירדה עם 0:1 דחוק בסיום.

בולטון - ווסטהאם 0:3

אברהם גרנט היה בעננים במחצית מול מנצ'סטר יונייטד לפני שבוע, אבל מאז הספיקו השדים האדומים למחוק פיגור של 2:0 ולנצח 2:4, המאמן הישראלי ספג עונש הרחקה לשני משחקים על הביקורת שהעביר על השופט במשחק הגביע מול סטוק, ובלעדיו שחקניו ספגו תבוסה נוספת בריבוק סטדיום. גרנט תפס את מקומו ביציעי האצטדיון בו לא ניצחו הפטישים מעולם וראה את ההרכב ההתקפי שלו, שכלל את דמבה בה, פרדריק פיקיון ורובי קין, הולך לאיבוד מול הוונדרס הנלהבים.

בולטון הייתה אגרסיבית יותר מן הפתיחה, ויוהאן אלמנדר ניסה את מזלו בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה כבר בדקה הראשונה. בדקה ה-14 מצא החלוץ השבדי את דניאל סטאריג' שמקצה הרחבה שיחרר פצצה מדויקת לחיבורים של רוברט גרין וקבע 0:1 לבולטון. כעבור שש דקות החמיר מצבם של הפטישים כשהגבהה מצוינת של מרטין פטרוב משמאל הגיעה לראשו של צ'ונג יונג לי הלא מכוסה, שנגח באין מפריע את ה-0:2 של בולטון.

אם גרנט בנה על מהפך ביכולת של שחקניו אחרי ההפסקה, אחרי שהכניס את קרלטון קול כמחליף במקומו של פיקיון, הגיעה הדקה ה-51 בה הכריע סטאריג' סופית את המשחק עם פריצה נהדרת ממרכז המגרש שהסתיימה בעוד טיל מ-20 מטר לרשת שקבע 0:3 לוונדרס. תמיר כהן, שפתח אצל בולטון בשבוע שעבר, נותר על הספסל לכל אורך 90 הדקות.

טוטנהאם - סטוק 2:3

החבורה של הארי רדנאפ הגיעה חבוטה לאחר הביקור שלה בסנטיאגו ברנבאו בליגת האלופות, בו הוציאה ארבעה כדורים מהרשת מבלי שהצליחה להתקרב אל שערה של ריאל. הפעם, איך לומר, נראה שהדברים זזו הרבה יותר טוב. פיטר קראוץ', שהורחק בשלב מוקדם בליגת האלופות, חזר ובגדול כשכבש כבר בדקה ה-11 בנגיחה מקרוב, מבישול של פאבליוצ'נקו. עוד לפני שהאורחים הצליחו להגיב הגיע כבר השער השני של התרנגולים, כששוב הרוסי היה זה שבישל, הפעם ללוקה מודריץ' בדקה ה-18.

סטוק לא ויתרה בקלות, ובדקה ה-27 חזרה לחיים, כשמת'יו את'רינגטון עקף את המגן שלו והכניע את גומש מקרוב. טוטנהאם חזרה ללחוץ ומצאה את שערה השלישי במשחק בדקה ה-34, כששוב היה זה פיטר קראוץ' עם עוד נגיחה מקרוב, אבל סטוק לא הרפתה וצימקה ל-3:2 מטורף עוד לפני המחצית, כשג'ונס ירה טיל נהדר מ-18 מטרים וסגר מחצית נהדרת עבור הקהל עם חמישה שערים. ב-45 הדקות שהגיעו לאחר מכן נדמה היה ששתי הקבוצות גמרו את התמחושת, טוטנהאם לקחה צעד אחורה והצליחה להגן על שערה בדרך ל-3 נקודות יקרות, שניחמו אותה מעט מההפסד למוריניו ושחקניו.

וולבס - אברטון 3:0

אחרי שהתיקו הביתי מול אסטון וילה במחזור הקודם קטע לטופיס רצף של שלושה ניצחונות, חזרו שחקניו של דייויד מויס לתלם עם ניצחון חלק על הזאבים המסכנים. ג'רמיין בקפורד העלה את האורחים ליתרון בנגיחה נאה בדקה ה-21, פיל נוויל הכפיל בדקה ה-39 בבעיטה מדויקת מקצה הרחבה, ודיניאר בילאלטדינוב חתם את התוצאה רגע לפני הירידה להפסקה בטיל נהדר מ-25 מטר.


תוצאות נוספות:

בלקבורן - בירמינגהאם 1:1
לבלקבורן: דיוויד הוייט (45)
לבירמינגהאם: לי בוייר (32)

סנדרלנד - ווסט ברומיץ' 3:2
לווסט ברומיץ': פיטר אודמווינגי (29), יוסוף מולומבו (54), פול שרנר (72)
לסנדרלנד: ניקי שורי (11, עצמי), פיליפ בראדסלי (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully