וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט הורחק משני משחקים

מאמן ווסטהאם נענש בעקבות המתקפה נגד השופט אחרי משחק הגביע מול סטוק, וגם נקנס ב-6,000 ליש"ט. רוני הורשע

לאורך כל העונה מדבר אברהם גרנט ללא הרף על השופטים, הפעם זה עלה לו ביוקר. מאמן ווסטהאם, שתקף את השופט מייק ג'ונס אחרי ההפסד לסטוק סיטי 2:1 ברבע גמר הגביע האנגלי ב-13 במרץ, הורחק הערב (שני) משני משחקים בפועל וכן נקנס ב-6,000 ליש"ט.

כזכור, גרנט טען כי ג'ונס שפט מוזר במחצית השנייה, כנראה בגלל השער שאישר לפני כן לפרדריק פיקיון מווסטהאם למרות נגיעת היד. "הוא שרק לטובת סטוק, אולי הוא הרגיש חלש", אמר אז המאמן הישראלי. "הוא נתן להם עבירות, פנדלים, הכל, אבל את הפנדל לזכותנו בסיום הוא לא ראה".

ההרחקה של גרנט תיכנס לתוקפה החל מסוף השבוע, מה שאומר שהוא יחמיץ את משחקי הליגה החשובים מול בולטון בחוץ ולאחר מכן מול אסטון וילה בבית. ווסטהאם מדורגת כרגע במקום ה-18, מתחת לקו האדום, עם 32 נקודות וכשנותרו שבעה מחזורים בלבד לסיום העונה.

ווין רוני עלול לספוג השעייה דומה

עוד אחד ששמו עלה היום בבית הדין של ההתאחדות הבריטית הוא חלוץ מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. האנגלי, שכבש שלושער ב-2:4 מול ווסטהאם של גרנט ביום שבת האחרונה, קילל מול מצלמות הטלויזיה והיום הורשע למעשה בעוון שימוש בשפה אלימה, פוגענית או גסה. רוני עלול לספוג עונש השעייה משני משחקים ויוכל לערער על ההחלטה עד השעה 18:00 מחר.

ההתאחדות מסרה את ההודעה שלה: "התאחדות הכדורגל הבריטית הרשיעה היום את חלוץ מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני, בגין שימוש בשפה פוגענית וגסה, בהתייחסה לתקרית שאירעה במהלך המשחק האחרון של הקבוצה מול ווסטהאם בשבת האחרונה". אם רוני יחליט לקבל את ההרשאה, הוא יחמיץ את משחק הליגה הקרוב מול פולהאם ואת חצי גמר הגביע האנגלי מול מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully