וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "שיחקנו ב-4-3-3 כי למדתי את ווילס"

למרות הניצחון בקרדיף מאמן אנגליה לא בטוח לגבי המערך: "לא יודע אם אמשיך לשחק באותו סגנון, זה תלוי בזהות היריבה"

פאביו קאפלו היה נינוח ומרוצה אחרי שנבחרתו אנגליה ניצחה 0:2 בווילס, חלפה על פני מונטנגרו המפתיעה ותפסה את ראשות בית ז', במסגרת מוקדמות יורו 2012. "ב-20 הדקות הראשונות שיקחנו ממש טוב", אמר המאסטרו האיטלקי, שראה את פרנק למפארד (פנדל, 7) ודארן בנט (15) מרשיתים ומעלים את אנגליה ל-0:2 בתוך רבע שעה של משחק בלבד. "הנענו את הכדור מהר, יצרנו מצבי הבקעה ולא נתנו הזדמנויות לווילס".

קאפלו החזיר את ג'ון טרי לתפקיד הקפטן, ואמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק כי ידבר עם מי ששימש קפטן אנגליה עד כה, ריו פרדיננד, וזאת כדי ליישר עמו את ההודרים. "אני מקווה שאפגש עם ריו", אמר קאפלו, "אני רוצה לדבר איתו על ההחלטה שלי".

למרות הניצחון קאפלו עדיין חוכך בדעתו האם להמשיך במערך ה-4-3-3 איתו שיחק נגד ווילס. "אני לא יודע אם במשחק הבא אני אשחק באותו סגנון, לפעמים זה תלוי בסגנון שבו משחקת היריבה", אמר ל"סקיי ספורט", "החלטתי לשחק במערך הזה כי למדתי את ווילס, אנחנו יכולים לשחק ב-4-4-2, אבל שוב, זה תלוי בסגנון של היריבה".

קפאלו שפע מחמאות לאשלי יאנג, מהבולטים באנגליה ומבשל השער השני במשחק. "אשלי שיחק טוב מאוד נגד דנמרק וגם נגד ווילס. החלטתי להציב אותו ואת רוני מחדש. כשאנחנו התגוננו הם נשארו באגפים, וכשהכדור עבר אלינו אז הם עשו לוולשים צרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully